Umiejętności
Networking
Negocjacje
Bankowość inwestycyjna
Rozwój osobisty
bankowość detaliczna
Assessment & Development Centre
Coaching sprzedażowy
Warsztaty i szkolenia
motywowanie i rozwój pracowników
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Mentor, konsultant, trener i coach pracowników oraz kadry kierowniczej
FREELANCER-SZKOLENIA
Umiejętności trenerskie łączę ze zdobytym doświadczeniem praktycznym w bezpośredniej sprzedaży, obsłudze klienta i zarządzaniu zespołem. Tworzę i prowadzę programy rozwojowe z następujących obszarów:
• Szkolenia sprzedażowe: techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, prezentacja handlowa
• Szkolenia z umiejętności społecznych: komunikacja, asertywność, praca zespołowa, rozwiązywanie konfliktów
• Szkolenia dla kadry kierowniczej: ocena pracy, coaching, zarządzanie zespołem, rozwój umiejętności pracowników, itp.
Jako coach metodologii Action Learning WIAL (nowość w Polsce) skutecznie pracuje z zespołami nad rozwiązywaniem problemów/wyzwań przy jednoczesnym rozwoju kompetencji interpersonalnych czy liderskich.
• Szkolenia sprzedażowe: techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, prezentacja handlowa
• Szkolenia z umiejętności społecznych: komunikacja, asertywność, praca zespołowa, rozwiązywanie konfliktów
• Szkolenia dla kadry kierowniczej: ocena pracy, coaching, zarządzanie zespołem, rozwój umiejętności pracowników, itp.
Jako coach metodologii Action Learning WIAL (nowość w Polsce) skutecznie pracuje z zespołami nad rozwiązywaniem problemów/wyzwań przy jednoczesnym rozwoju kompetencji interpersonalnych czy liderskich.
Makroregionalny menadżer ds.wsparcia sprzedaży produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych
• Badając potrzeby szkoleniowo-rozwojowe w dedykowanym obszarze biznesowym ustalałam działania na rzecz rozwoju pracowników
• Współprowadząc sesje assessment & development centre definiowałam i promowałam zarządzanie talentami w firmie
• Prowadząc szkolenia stacjonarne oraz webcasty on-line z etyki biznesu, sprzedażowe, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności interpersonalnych oraz podnoszenia kompetencji kadry zarządzającej realizowałam politykę szkoleniową (ponad 80 dni szkoleniowo-warsztatowych rocznie, samodzielnie zorganizowanych w regionach)
• Prowadząc coaching on the job oraz mentoring z kadrą menadżerską oraz doradcami zadbałam o ich indywidualne osiągnięcia (ponad spotkań 70 rocznie w oddziałach małopolskich i podkarpackich)
• Indywidualnie pracując z kadrą menadżerską każdego szczebla monitorowałam efektywność przeprowadzonych procesów szkoleniowo-rozwojowych i ich wpływ na makroregionalne wyniki sprzedaży
• Tworząc skuteczną komunikację, wdrażając nowe produkty, negocjując z doradcami warunki oprocentowania niestandardowych depozytów dla klientów VIP zapewniałam rozwój i optymalizację cenową całej bazy depozytowo-inwestycyjnej
Dbając o swój rozwój osobisty ukończyłam wówczas kurs certyfikowanego asesora do badania kompetencji pracowniczych, odbyłam w tym celu również praktyki zawodowe w banku, ukończyłam także kurs rozwiązywania konfliktów drogą mediacji, team coaching czyli uprawnienia do efektywnej pracy z grupami i zespołami oraz coacha metody Action Learning WIAL(nowość w Polsce).
• Współprowadząc sesje assessment & development centre definiowałam i promowałam zarządzanie talentami w firmie
• Prowadząc szkolenia stacjonarne oraz webcasty on-line z etyki biznesu, sprzedażowe, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności interpersonalnych oraz podnoszenia kompetencji kadry zarządzającej realizowałam politykę szkoleniową (ponad 80 dni szkoleniowo-warsztatowych rocznie, samodzielnie zorganizowanych w regionach)
• Prowadząc coaching on the job oraz mentoring z kadrą menadżerską oraz doradcami zadbałam o ich indywidualne osiągnięcia (ponad spotkań 70 rocznie w oddziałach małopolskich i podkarpackich)
• Indywidualnie pracując z kadrą menadżerską każdego szczebla monitorowałam efektywność przeprowadzonych procesów szkoleniowo-rozwojowych i ich wpływ na makroregionalne wyniki sprzedaży
• Tworząc skuteczną komunikację, wdrażając nowe produkty, negocjując z doradcami warunki oprocentowania niestandardowych depozytów dla klientów VIP zapewniałam rozwój i optymalizację cenową całej bazy depozytowo-inwestycyjnej
Dbając o swój rozwój osobisty ukończyłam wówczas kurs certyfikowanego asesora do badania kompetencji pracowniczych, odbyłam w tym celu również praktyki zawodowe w banku, ukończyłam także kurs rozwiązywania konfliktów drogą mediacji, team coaching czyli uprawnienia do efektywnej pracy z grupami i zespołami oraz coacha metody Action Learning WIAL(nowość w Polsce).
Dyrektor Oddziału
• Kierując oddziałem zapewniłam osiąganie celów biznesowych w ponad 100% realizacji planów w 8 z 12 m-cy
• Efektywnie zarządzając podległym zespołem coachingowym stylem pracy jeden z członków zespołu awansował na p.o. Dyrektora Oddziału, cały zespół znacząco zwiększył kompetencje sprzedażowe i interpersonalne
• Sprawując skuteczny nadzór nad ryzykiem operacyjnym i kosztami osiągałam zawsze pozytywne oceny z zewnętrznych wyników kontroli
• Dbałość o zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów potwierdzona była w wysokich wynikach z badań mystery shopping (tajemniczy klient)
Dbając o swój rozwój osobisty ukończyłam wówczas studia podyplomowe z coachingu indywidualnego. Brałam również częsty udział w zewnętrznych kongresach z rozwoju osobistego, nadal to kontynuuję.
• Efektywnie zarządzając podległym zespołem coachingowym stylem pracy jeden z członków zespołu awansował na p.o. Dyrektora Oddziału, cały zespół znacząco zwiększył kompetencje sprzedażowe i interpersonalne
• Sprawując skuteczny nadzór nad ryzykiem operacyjnym i kosztami osiągałam zawsze pozytywne oceny z zewnętrznych wyników kontroli
• Dbałość o zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów potwierdzona była w wysokich wynikach z badań mystery shopping (tajemniczy klient)
Dbając o swój rozwój osobisty ukończyłam wówczas studia podyplomowe z coachingu indywidualnego. Brałam również częsty udział w zewnętrznych kongresach z rozwoju osobistego, nadal to kontynuuję.
Doradca klienta VIP
• Wzrost aktywności sprzedażowej i wskaźnika nowych klientów zapewnił mi główną wygraną w ogólnopolskim konkursie skutecznego doradcy vip;
• W ramach „rozwoju talentów“ prowadziłam szkolenia produktowe w podległym Oddziale. Ich skuteczność została zauważona przez Departament Szkoleń i byłam zapraszana do prowadzenia warsztatów dla szerokiego grona doradców z innych Regionów Banku
• Budując i utrzymując długoterminowe relacje z klientami VIP zapewniłam 100 % realizację celów biznesowych dla jednego z największych oddziałów Banku
Pomyślnie przeszłam proces rekrutacji i selekcji kandydatów z całej Polski (tylko 50 miejsc) do rocznego programu dla przyszłych menedżerów „Liderzy Przyszłości” ukończonego z rok później
• W ramach „rozwoju talentów“ prowadziłam szkolenia produktowe w podległym Oddziale. Ich skuteczność została zauważona przez Departament Szkoleń i byłam zapraszana do prowadzenia warsztatów dla szerokiego grona doradców z innych Regionów Banku
• Budując i utrzymując długoterminowe relacje z klientami VIP zapewniłam 100 % realizację celów biznesowych dla jednego z największych oddziałów Banku
Pomyślnie przeszłam proces rekrutacji i selekcji kandydatów z całej Polski (tylko 50 miejsc) do rocznego programu dla przyszłych menedżerów „Liderzy Przyszłości” ukończonego z rok później
Doradca ds. sprzedaży produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych
• Zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta wygrywałam konkursy wewnątrzoddziałowe i regionalne (kart kredytowych, kredytów gotówkowych, produktów inwestycyjnych)
• Prowadząc w Oddziale z sukcesem przez 6 m-cy „Zespoły Wspólnej Sprzedaży” nauczyłam się podstaw zarządzania zespołem
• Prowadząc w Oddziale z sukcesem przez 6 m-cy „Zespoły Wspólnej Sprzedaży” nauczyłam się podstaw zarządzania zespołem
Doradca w Punkcie Obsługi Klienta Domu Maklerskiego
• Promując, sprzedając i negocjując z klientem rozwiązania finansowe dostępne w ofercie Domu Maklerskiego wpływałam na rozwój i wyniki placówki
Szkolenia i kursy
OBSZARY:
• Trening dla trenerów
• Motywowanie i angażowanie
• Efektywna komunikacja w zespole
• Zarządzanie przez cele
• Negocjacje w biznesie
• 7 Nawyków skutecznego działania wg. F.Covey
• Skuteczna autoprezentacja
• Budowanie relacji w zespole
• Liderzy Przyszłości-roczny program menadżerski BZ WBK SA
• Trening dla trenerów
• Motywowanie i angażowanie
• Efektywna komunikacja w zespole
• Zarządzanie przez cele
• Negocjacje w biznesie
• 7 Nawyków skutecznego działania wg. F.Covey
• Skuteczna autoprezentacja
• Budowanie relacji w zespole
• Liderzy Przyszłości-roczny program menadżerski BZ WBK SA
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Praktykuję taniec towarzyski i salsę, aktywnie uprawiam sport, uczęszczam na warsztaty treningu oddechu i relaksacji, czytam książki oraz artykuły o rozwoju osobistym i duchowym (psychologiaprzykawie.pl; charaktery.eu; dawkamotywacji.pl; motywatordietetyczny.pl. i inne), słucham muzyki relaksacyjnej a zimą jeżdżę na nartach
Organizacje
Międzynarodowa Organizacja Toastmasters w Krakowie-głównym celem klubu jest doskonalenie umiejętności przemawiania i przywództwa. Aktywnie uczestniczę w spotkaniach klubu oraz licznych kongresach rozwojowych, np. Festiwal Inspiracji, TLI-konferencje edukacyjne organizowane w różnych miastach.
Działam w ramach wolontariatu pracowniczego pozyskując finansowanie na rozwój placówki Domu Dziecka w Żmiącej oraz innych stowarzyszeń
Działam w ramach wolontariatu pracowniczego pozyskując finansowanie na rozwój placówki Domu Dziecka w Żmiącej oraz innych stowarzyszeń
Inne
MOCNE STRONY:
• Odpowiedzialność za decyzje (zarówno w pracy, w domu jak i w lokalnej społeczności)
• Uczciwość i szacunek dla różnorodności kulturowej
• Poszukiwanie pomysłów i rozwiązań dających korzyści obu stronom
• Wola i umiejętność poszukiwania obszarów do uczenia się
• Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania zdrowych relacji
• Empatyczne słuchanie skierowane na obecność, uczucia i potrzeby drugiego człowieka
• Zaangażowanie oraz umiejętność współpracy i współdziałania
• Odpowiedzialność za decyzje (zarówno w pracy, w domu jak i w lokalnej społeczności)
• Uczciwość i szacunek dla różnorodności kulturowej
• Poszukiwanie pomysłów i rozwiązań dających korzyści obu stronom
• Wola i umiejętność poszukiwania obszarów do uczenia się
• Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania zdrowych relacji
• Empatyczne słuchanie skierowane na obecność, uczucia i potrzeby drugiego człowieka
• Zaangażowanie oraz umiejętność współpracy i współdziałania
Grupy
Action Learning. Coaching Zespołowy
Action Learning - metoda rozwoju zawodowego i osobistego oparta na systematycznej pracy w małych grupach.
Jeśli jesteś aktywnym Doradcą AL, chciałbyś nim zostać lub interesuje Cię metoda - to grup
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
trenerzy biznesu
Dla tych, dla których szkolenia są pasją i wierzą ,że tak chociaż trochę można zmienić świat na lepsze...
Trenerzy Sprzedaży
Grupa skierowana do osób pracujących jako trenerzy, coachowie sprzedaży. Kompendium wiedzy, pomysłów i porad dla takich trenerów.