Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Prezes
Stowarzyszenie Dialog-Edukacja-Rozwój
do moich jak i całego zarządu stowaryszenia zakres obowiązków obejmuje m.in.:
- kierowaniem całokształtem działalności Stowarzyszenia zgodnie z uchwałami Walnego Zebrania Członków, reprezentuje na zewnątrz i ponosi odpowiedzialność przed Walnym Zebraniem Członków Stowarzyszenia,
- ustalanie i realizacja budżetu Stowarzyszenia,
- uchwalanie planów działania Stowarzyszenia,
- zarządzanie majątkiem Stowarzyszenia,
- powoływanie komisji i zespołów do rozwiązywania problemów,
- reprezentowanie Stowarzyszenia oraz działanie w jego imieniu,
- podejmowanie decyzji w sprawie nabycia lub zbycia majątku nieruchomego i ruchomego,
- podejmowanie decyzji w sprawie zaciągania zobowiązań w imieniu Stowarzyszenia do kwoty określonej przez Walne Zebranie Członków,
- zwoływanie Walnego Zebrania Członków
- kierowaniem całokształtem działalności Stowarzyszenia zgodnie z uchwałami Walnego Zebrania Członków, reprezentuje na zewnątrz i ponosi odpowiedzialność przed Walnym Zebraniem Członków Stowarzyszenia,
- ustalanie i realizacja budżetu Stowarzyszenia,
- uchwalanie planów działania Stowarzyszenia,
- zarządzanie majątkiem Stowarzyszenia,
- powoływanie komisji i zespołów do rozwiązywania problemów,
- reprezentowanie Stowarzyszenia oraz działanie w jego imieniu,
- podejmowanie decyzji w sprawie nabycia lub zbycia majątku nieruchomego i ruchomego,
- podejmowanie decyzji w sprawie zaciągania zobowiązań w imieniu Stowarzyszenia do kwoty określonej przez Walne Zebranie Członków,
- zwoływanie Walnego Zebrania Członków
pedagog, trener ART,asystent dyrektora
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna DIALOG w Warszawie
- prowadzenie sekretariatu - zapisywanie klientów, pilnowanie terminów, kontakt z klientem, kontakt z terapeutami
- prowadzenie terapii pedagogicznej dla dzieci z klas młodszych oraz przedszkolaków
- prowadzenie treningów zastępowania agresji ART
- prowadzenie terapii pedagogicznej dla dzieci z klas młodszych oraz przedszkolaków
- prowadzenie treningów zastępowania agresji ART
dorm director and special needs counsellor
Camp Pa-Qua-Tuck, USA
Całodobowa opieka ( były dyżury 14-godzinne w ciągu dnia oraz 2 dyżury nocne, zdarzało się, że os.mające dyżur nocny potrzebowały pomocy i budziły innych wychowawców) nad dziećmi niepełnosprawnymi od 7 do 17 roku życia, o różnym stopniu niepełnosprawności fizycznej i psychicznej (40 różnych klasyfikacji niepełnosprawności).
Pełniąc funkcję opiekuna byłam odpowiedzialna za bezpieczny i atrakcyjny pobyt dziecka na obozie. Obowiązkiem każdego opiekuna było wypełnianie dokumentacji dotyczącej dziecka, działania opiekuńczo-wychowawcze: ubiór, karmienie, kontrola zdrowotna, czynności higieniczne, aktywne uczestnictwo podopiecznych w zajęciach muzycznych, plastycznych, sportowych i rekreacyjnych.
Jako dorm director było dodatkowo odpowiedzialna rozdzielenie i przygotowanie informacji o przydzielonych podopiecznych do domku, wyznaczyć dla każdego z nas dyżurów nocnych dla opiekuna.
Podczas tygodniowego szkolenia (przed przyjazdem pierwszej tury podopiecznych) każdy z nas przeszedł szkolenie z Pierwszej Pomocy dla dzieci, szkolenia BHP, szkolenie przeciwpożarowe, poszukiwanie podopiecznego kiedy się mógł schować (przy podopiecznych z ADHD i autyzmem mogła się taka sytuacja zdarzyć), szkolenie z odpowiedniego karmienia i przenoszenia z wózka inwalidzkiego na łóżko (oraz odwrotnie), wypełniania dokumentów, prowadzenie osoby niewidomej.
Pełniąc funkcję opiekuna byłam odpowiedzialna za bezpieczny i atrakcyjny pobyt dziecka na obozie. Obowiązkiem każdego opiekuna było wypełnianie dokumentacji dotyczącej dziecka, działania opiekuńczo-wychowawcze: ubiór, karmienie, kontrola zdrowotna, czynności higieniczne, aktywne uczestnictwo podopiecznych w zajęciach muzycznych, plastycznych, sportowych i rekreacyjnych.
Jako dorm director było dodatkowo odpowiedzialna rozdzielenie i przygotowanie informacji o przydzielonych podopiecznych do domku, wyznaczyć dla każdego z nas dyżurów nocnych dla opiekuna.
Podczas tygodniowego szkolenia (przed przyjazdem pierwszej tury podopiecznych) każdy z nas przeszedł szkolenie z Pierwszej Pomocy dla dzieci, szkolenia BHP, szkolenie przeciwpożarowe, poszukiwanie podopiecznego kiedy się mógł schować (przy podopiecznych z ADHD i autyzmem mogła się taka sytuacja zdarzyć), szkolenie z odpowiedniego karmienia i przenoszenia z wózka inwalidzkiego na łóżko (oraz odwrotnie), wypełniania dokumentów, prowadzenie osoby niewidomej.
special needs counselor
Florida Lions Camp, USA
Całodobowa opieka ( były dyżury 14-godzinne w ciągu dnia oraz 2 dyżury nocne, zdarzało się, że os.mające dyżur nocny potrzebowały pomocy i budziły innych wychowawców) nad dziećmi niepełnosprawnymi od 7 do 17 roku życia, o różnym stopniu niepełnosprawności fizycznej i psychicznej (40 różnych klasyfikacji niepełnosprawności).
Pełniąc funkcję opiekuna byłam odpowiedzialna za bezpieczny i atrakcyjny pobyt dziecka na obozie. Obowiązkiem każdego opiekuna było wypełnianie dokumentacji dotyczącej dziecka, działania opiekuńczo-wychowawcze: ubiór, karmienie, kontrola zdrowotna, czynności higieniczne, aktywne uczestnictwo podopiecznych w zajęciach muzycznych, plastycznych, sportowych i rekreacyjnych.
Podczas tygodniowego szkolenia (przed przyjazdem pierwszej tury podopiecznych) każdy z nas przeszedł szkolenie z Pierwszej Pomocy dla dzieci, szkolenia BHP, szkolenie przeciwpożarowe, poszukiwanie podopiecznego kiedy się mógł schować (przy podopiecznych z ADHD i autyzmem mogła się taka sytuacja zdarzyć), szkolenie z odpowiedniego karmienia i przenoszenia z wózka inwalidzkiego na łóżko (oraz odwrotnie), wypełniania dokumentów, prowadzenie osoby niewidomej.
Pełniąc funkcję opiekuna byłam odpowiedzialna za bezpieczny i atrakcyjny pobyt dziecka na obozie. Obowiązkiem każdego opiekuna było wypełnianie dokumentacji dotyczącej dziecka, działania opiekuńczo-wychowawcze: ubiór, karmienie, kontrola zdrowotna, czynności higieniczne, aktywne uczestnictwo podopiecznych w zajęciach muzycznych, plastycznych, sportowych i rekreacyjnych.
Podczas tygodniowego szkolenia (przed przyjazdem pierwszej tury podopiecznych) każdy z nas przeszedł szkolenie z Pierwszej Pomocy dla dzieci, szkolenia BHP, szkolenie przeciwpożarowe, poszukiwanie podopiecznego kiedy się mógł schować (przy podopiecznych z ADHD i autyzmem mogła się taka sytuacja zdarzyć), szkolenie z odpowiedniego karmienia i przenoszenia z wózka inwalidzkiego na łóżko (oraz odwrotnie), wypełniania dokumentów, prowadzenie osoby niewidomej.
special needs counselor
Florida Lions Camp, USA
Całodobowa opieka ( były dyżury 14-godzinne w ciągu dnia oraz 2 dyżury nocne, zdarzało się, że os.mające dyżur nocny potrzebowały pomocy i budziły innych wychowawców) nad dziećmi niepełnosprawnymi od 7 do 17 roku życia, o różnym stopniu niepełnosprawności fizycznej i psychicznej (40 różnych klasyfikacji niepełnosprawności).
Pełniąc funkcję opiekuna byłam odpowiedzialna za bezpieczny i atrakcyjny pobyt dziecka na obozie. Obowiązkiem każdego opiekuna było wypełnianie dokumentacji dotyczącej dziecka, działania opiekuńczo-wychowawcze: ubiór, karmienie, kontrola zdrowotna, czynności higieniczne, aktywne uczestnictwo podopiecznych w zajęciach muzycznych, plastycznych, sportowych i rekreacyjnych.
Podczas tygodniowego szkolenia (przed przyjazdem pierwszej tury podopiecznych) każdy z nas przeszedł szkolenie z Pierwszej Pomocy dla dzieci, szkolenia BHP, szkolenie przeciwpożarowe, poszukiwanie podopiecznego kiedy się mógł schować (przy podopiecznych z ADHD i autyzmem mogła się taka sytuacja zdarzyć), szkolenie z odpowiedniego karmienia i przenoszenia z wózka inwalidzkiego na łóżko (oraz odwrotnie), wypełniania dokumentów, prowadzenie osoby niewidomej.
Pełniąc funkcję opiekuna byłam odpowiedzialna za bezpieczny i atrakcyjny pobyt dziecka na obozie. Obowiązkiem każdego opiekuna było wypełnianie dokumentacji dotyczącej dziecka, działania opiekuńczo-wychowawcze: ubiór, karmienie, kontrola zdrowotna, czynności higieniczne, aktywne uczestnictwo podopiecznych w zajęciach muzycznych, plastycznych, sportowych i rekreacyjnych.
Podczas tygodniowego szkolenia (przed przyjazdem pierwszej tury podopiecznych) każdy z nas przeszedł szkolenie z Pierwszej Pomocy dla dzieci, szkolenia BHP, szkolenie przeciwpożarowe, poszukiwanie podopiecznego kiedy się mógł schować (przy podopiecznych z ADHD i autyzmem mogła się taka sytuacja zdarzyć), szkolenie z odpowiedniego karmienia i przenoszenia z wózka inwalidzkiego na łóżko (oraz odwrotnie), wypełniania dokumentów, prowadzenie osoby niewidomej.
Szkolenia i kursy
16-18.11.07, 30.11-02.12.07 - „Certyfikowany Trener Treningu Zastępowania Agresji (ART)®”
01.2003 16 – godzinny warsztat edukacyjny ”Reedukacja Pola Kory Mózgowej” w Ośrodku Terapii i Rozwoju Gestalt
06.2001 Kurs uprawniający do zatrudnienia w charakterze wychowawcy placówce wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej;
01.2003 16 – godzinny warsztat edukacyjny ”Reedukacja Pola Kory Mózgowej” w Ośrodku Terapii i Rozwoju Gestalt
06.2001 Kurs uprawniający do zatrudnienia w charakterze wychowawcy placówce wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej;
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Zainteresowania
podróżowanie, czytanie,
Grupy
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Akademia Kobiet Sukcesu
AKS to społeczność młodych duchem, aktywnych i przedsiębiorczych kobiet, których wspólną cechą jest chęć rozwoju osobistego, zmiany własnego życia na lepsze, dążenie do sukcesu opartego na równowadze
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j