Marzena Olesińska

Specjalista ds. Trade Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Outlook PowerPoint SAP BW SAP CRM SAP MM Prawo jazdy kat B Fakturowanie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Distribev Orbico Sp. z o.o.
Specjalista ds.Trade Marketing i Wsparcia Sprzedaży
- Współtworzenie koncepcji akcji promocyjnych, uczestniczenie w przeprowadzaniu kalkulacji symulacji kosztów i przychodów, tworzenie komunikacji wdrożeniowej dla akcji, monitorowanie i uczestniczenie w egzekucji wdrożenia akcji,
- Rozliczanie zobowiązania z tytułu akcji promocyjnej na podstawie raportów z akcji i przyjętych zasad w celu wywiązania się ze zobowiązań z tytułu przeprowadzonej akcji
- Uczestniczenie w podsumowaniu akcji promocyjnych, w określeniu zrealizowanych kosztów, przychodów, parametrów operacyjnych,
- Przeprowadzanie analizy konkurencji pod kątem ofert i akcji promocyjnych
- Koordynowanie procesu powstawania gazetki promocyjnej
- Tworzenie koncepcji, wyszukiwanie i zamawianie gadżetów biznesowych na potrzeby firmy
- Koordynowanie procesów definiowania i wdrażania promocji ogólnopolskich
Grupa Żywiec S.A.
Kontroler Finansowy
- przygotowywanie raportów i analiz o wykorzystaniu budżetów BTL i kosztów stałych
- rozliczanie i kontrola promocji sprzedażowych
- planowanie budżetów BTL i kosztów stałych
- sprawdzanie i weryfikacja dokumentów oraz przestrzeganie ich prawidłowego obiegu zgodnie z
obowiązującymi procedurami
Grupa Żywiec S.A.
Księgowa
- sprawdzanie i formalno-rachunkowa weryfikacja dokumentów oraz przestrzeganie ich prawidłowego
obiegu
- dekretacja i wstępne wprowadzanie dokumentów finansowych w regionie
- dostarczanie właściwej informacji o wykorzystaniu budżetów kosztów zmiennych i stałych w regionie
poprzez przygotowanie raportów, zestawień i analiz
- odpowiedzialność za gospodarkę magazynową w regionie
zywiec trade
pracownik księgowości
- uzgadnianie towarów i opakowań
Logo
Młodsza Księgowa
CLEM – POL SP Z O.O
Logo
Pracownik Administracyjny
P.W. „ FF” ŁÓDŹ
- organizacja biura
- fakturzystka
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów

Szkolenia i kursy

kurs asertywności,
otwartej komunikacji,
organizacji pracy

Edukacja

Logo
technik - sprzedawca, średnie
College Handlowy w Zgierzu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

dobra książka, sport, fotografia, Polska i jej zabytki, motoryzacja

Inne

Obsługa programów SAP Hei Core, SAP CRM, SAP IM
Obsługa komputera – MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook )
Prawo jazdy – kat. B od 1992 roku
Znajomość fakturowania