Marzena Ciura
Manager
Siedlec Trzebnicki,
dolnośląskie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Zarządu
• opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych: regulaminów, procedur, instrukcji systemowych, zarządzeń itp. przeprowadzanie audytów dot. organizacji przedsiębiorstwa (Polityka Bezpieczeństwa IT, RODO , Etyka Biznesowa ,itp.)
• opracowywanie struktur organizacyjnych, podziału kompetencji, zadań i zależności służbowych pomiędzy pionami spółki;
• optymalizacja procesów organizacyjnych, koordynacja projektów wewnętrznych;
• współpraca z działem finansowym, opracowywanie budżetów cząstkowych, zestawień i planów finansowych;
• koordynacja usług BHP oraz HR;
• reprezentacja Spółki w kontaktach z partnerami biznesowymi oraz instytucjami państwowymi;
• opracowywanie koncepcji rozwojowych spółek „córek”
• opracowywanie struktur organizacyjnych, podziału kompetencji, zadań i zależności służbowych pomiędzy pionami spółki;
• optymalizacja procesów organizacyjnych, koordynacja projektów wewnętrznych;
• współpraca z działem finansowym, opracowywanie budżetów cząstkowych, zestawień i planów finansowych;
• koordynacja usług BHP oraz HR;
• reprezentacja Spółki w kontaktach z partnerami biznesowymi oraz instytucjami państwowymi;
• opracowywanie koncepcji rozwojowych spółek „córek”
Konsultant ds operacyjnych
Udział w przeprowadzaniu audytów z obszarów
• organizacji produkcji i (ETU, PLU, STM);
• organizacji przedsiębiorstwa;
• procesów produkcyjnych (SMED, 5S);
• organizacji produkcji i (ETU, PLU, STM);
• organizacji przedsiębiorstwa;
• procesów produkcyjnych (SMED, 5S);
Specjalista ds. jakości
WIDE IN Sławosz Ryszka
• przekrojowa ocena przebiegu procesów, optymalizacja aktualnych procesów,
• opracowywanie i koordynacja wdrożeń nowych procedur, opracowywanie procedur i instrukcji zgodnie z wewnętrznymi potrzebami
• bieżąca współpraca z pracownikami i kierownikami różnych działów w celu opracowywania usprawnień i optymalizacji procesów pracy m.in. dział księgowości, zaopatrzenia, obsługi klienta
• opracowywanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu
• planowanie strategii zarządzania procesami, planowanie przebiegu certyfikacji
• nawiązywanie kontaktów i współpracy z jednostkami zewnętrznymi, kontakty z urzędami,
• opracowywanie i koordynacja wdrożeń nowych procedur, opracowywanie procedur i instrukcji zgodnie z wewnętrznymi potrzebami
• bieżąca współpraca z pracownikami i kierownikami różnych działów w celu opracowywania usprawnień i optymalizacji procesów pracy m.in. dział księgowości, zaopatrzenia, obsługi klienta
• opracowywanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu
• planowanie strategii zarządzania procesami, planowanie przebiegu certyfikacji
• nawiązywanie kontaktów i współpracy z jednostkami zewnętrznymi, kontakty z urzędami,
Kierownik Zakładu ZUG
PT Energopiast sp. zo.o.
• zarządzanie operacyjne zakładem – 3 lokalizacje, 70 podwładnych,
• budowanie polityki zapewniania jakości, opracowywanie i aktualizacja oraz wdrażanie rozwiązań operacyjnych oraz procedur i instrukcji ZSZ (ISO 9001 , 18001 oraz 14001) ,
• zarządzanie budżetem, kontrola kosztów, planowanie i rozliczanie wyników finansowych, sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych,
• planowanie i pozyskiwanie kontraktów, opracowywanie kosztorysów, budżetu, sporządzanie i negocjowanie umów krótkoterminowych i długoterminowych,
• nadzór nad majątkiem trwałym zakładu, jego właściwym wykorzystaniem, eksploatacją oraz utrzymaniem stanu technicznego,
• monitorowanie satysfakcji klienta, wdrażanie procesów doskonalenia obsługi klienta, utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z klientami strategicznymi,
• nadzór nad przestrzeganiem prawa pracy, BHP,
• budowanie polityki zapewniania jakości, opracowywanie i aktualizacja oraz wdrażanie rozwiązań operacyjnych oraz procedur i instrukcji ZSZ (ISO 9001 , 18001 oraz 14001) ,
• zarządzanie budżetem, kontrola kosztów, planowanie i rozliczanie wyników finansowych, sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych,
• planowanie i pozyskiwanie kontraktów, opracowywanie kosztorysów, budżetu, sporządzanie i negocjowanie umów krótkoterminowych i długoterminowych,
• nadzór nad majątkiem trwałym zakładu, jego właściwym wykorzystaniem, eksploatacją oraz utrzymaniem stanu technicznego,
• monitorowanie satysfakcji klienta, wdrażanie procesów doskonalenia obsługi klienta, utrzymywanie kontaktów i budowanie relacji z klientami strategicznymi,
• nadzór nad przestrzeganiem prawa pracy, BHP,
Projekty
RODO w spółce
Przeprowadzenie audytu i opracowanie oraz wdrożenie dokumentacji i procedur realizujących wymagania Europejskiego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych tzw RODO.
Opracowanie Polityki Ochrony Danych, Polityki IT, wyspecyfikowanie zbiorów danych i obszarów podlegających rozporządzeniu , przeprowadzenie stosownych szkoleń wraz z ustanowieniem IOD/ Konsultanta ds RODO
Opracowanie Polityki Ochrony Danych, Polityki IT, wyspecyfikowanie zbiorów danych i obszarów podlegających rozporządzeniu , przeprowadzenie stosownych szkoleń wraz z ustanowieniem IOD/ Konsultanta ds RODO
Szkolenia i kursy
Jak wdrożyć RODO - dokumentacja RODO, szkolenia , polityka ochrony danych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Sport : BnO, RJnO , rajdy rowerowe, MTB , biegi średniodystansowe (5, 10 km), pływanie
Turystyka: Polska
Plany : triatlon
Turystyka: Polska
Plany : triatlon