Marzena Hensel

Specjalista ds. Marketingu Handlowego
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie partnerami Trade Marketing negocjacje handlowe Komunikacja Marketingowa Umiejętności analityczne Sprzedaż B2B Praca pod presją czasu i wyników praca w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym Redagowanie tekstów obsługa klienta biznesowego Word, Excel, PowerPoint akcje promocyjne współpraca z agencjami w zakresie projektowania reklam i materiałów promocyjnych organizacja konkursów i promocji zarządzanie budżetem marketingowym Współpraca z agencjami reklamowymi (ATL, BTL) Rozwój rynków zagranicznych organizacja eventów i konferencji Planowanie strategi marketingowej i handlowej marketing handlowy strategia produktowa Programy Partnerskie Marketing B2B Strategia Marketingowa B2B

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Oki Systems Polska
Specjalista ds. Marketingu w kanałach sprzedaży, region Europy Centralnej i Wschodniej, Export
- udział w opracowaniu centralnego planu marketingowego oraz jego lokalna implementacja; 
- monitoring rynku i działań konkurencji w celu optymalizacji przyjętej strategii marketingowej; 
- wprowadzanie dedykowanych narzędzi wsparcia rozwoju sprzedaży: programy partnerskie oraz typu incentive, system bonusów natychmiastowych, okresowe promocje produktowe i wyprzedaże; 
- merytoryczne opracowanie i dystrybucja materiałów reklamowych BTL, produktowych oraz szkoleniowych; 
- zarządzanie komunikacją z mediami, organizacja targów oraz specjalnych eventów dla partnerów biznesowych; 
- bieżące monitorowanie, rozliczanie i optymalizacja efektywności kosztowej programów promocji sprzedaży.
Oki Systems Polska
Specjalista ds. Sprzedaży w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, Dział Eksportu
- realizacja celów sprzedażowych firmy
- dbanie o dobry wizerunek firmy, budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z Klientami
- analiza trendów, możliwości i potrzeb na rynkach lokalnych
- monitorowanie wyników sprzedaży regionu CEE oraz przygotowywanie ofert specjalnych
- informowanie o wynikach Partnerów oraz budowanie wspólnej strategii osiągania celów
- kontrola i raportowanie do centrali wyników sprzedaży i stanów magazynowych w kanale
- rozliczanie systemów bonusowych i KPI
- dostarczanie certyfikatów i oświadczeń niezbędnych w procesie składania ofert do przetargów
- spotkania biznesowe i negocjacje handlowe
- wspieranie centralnych działań marketingowych i promocyjnych poprzez aktywne oferowanie produktów i usług Partnerom Biznesowym
Oki Systems Polska
Koordynator ds. Sprzedaży i Marketingu w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, Dział Eksportu
Komunikacja z działami marketingowymi Partnerów (dystrybutorzy, resellerzy) w
Regionie CEE.
- Planowanie taktyczne i realizacja działań marketingowych i promocyjnych.
- Administracja i rozliczanie budżetów i działań marketingowych Autoryzowanych
Partnerów.
- Monitorowanie i analiza oferty konkurencji na lokalnych rynkach Regionu CEE.
- Logistyka materiałów produktowo- szkoleniowych.
- Aktualizacja raportów sprzedaży i analiz rynkowych w oparciu o dane handlowe
od Partnerów CEE.
Tech Data Polska
Specjalista ds. marketingu
- tworzenie podstron internetowych do wewnętrznego serwisu sprzedażowego dla klientów biznesowych w działach: promocje, nowości, obniżki cen
- rozwijanie i bieżąca aktualizacja stron tematycznych w serwisie: drukarki, materiały eksploatacyjne, oprogramowanie, foto, audio, video, komponenty, peryferia
- tworzenie grafik na potrzeby serwisu wewnętrznego dla klientów biznesowych
- realizacja celów promocyjnych i marketingowych Tech Data oraz producentów
- rozsyłanie wewnętrznej komunikacji o nowościach, promocjach oraz stałych obniżkach cen producentów do grup handlowych
- wspieranie działań marketingowych Product Managerów
- koordynacja rozliczania dopłat od vendorów dla sieci marketów retail
- koordynacja akcji promocyjnych prowadzonych za pomocą internetu
- koordynacja rozliczania bonusów z partnerami (akcje vendorowe)
- zakup i refaktura gwarancji producentów
- wysyłanie proofów za akcje marketingowe w celu otrzymania dopłat od producentów
- wstawianie claimów oraz dekretowanie faktur za akcje marketingowe
- koordynacja rozliczania dopłat od vendorów dla sieci marketów

Edukacja

Logo
Zarządzanie - Psychologia w Biznesie, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej
Logo
Politologia, specjalizacja Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. Giedroycia

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

fotografia cyfrowa - reportaż, obróbka zdjęć czarno-białych, książki i filmy o tematyce kryminalnej, psy.

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Polityczny
Marketing Polityczny
Teoria i praktyka marketingu politycznego.
NIKON
NIKON
Forum wszystkich użytkowników systemów NIKON.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT