Umiejętności
Zarządzanie partnerami
Trade Marketing
negocjacje handlowe
Komunikacja Marketingowa
Umiejętności analityczne
Sprzedaż B2B
Praca pod presją czasu i wyników
praca w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym
Redagowanie tekstów
obsługa klienta biznesowego
Word, Excel, PowerPoint
akcje promocyjne
współpraca z agencjami w zakresie projektowania reklam i materiałów promocyjnych
organizacja konkursów i promocji
zarządzanie budżetem marketingowym
Współpraca z agencjami reklamowymi (ATL, BTL)
Rozwój rynków zagranicznych
organizacja eventów i konferencji
Planowanie strategi marketingowej i handlowej
marketing handlowy
strategia produktowa
Programy Partnerskie
Marketing B2B
Strategia Marketingowa B2B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu w kanałach sprzedaży, region Europy Centralnej i Wschodniej, Export
- udział w opracowaniu centralnego planu marketingowego oraz jego lokalna implementacja;
- monitoring rynku i działań konkurencji w celu optymalizacji przyjętej strategii marketingowej;
- wprowadzanie dedykowanych narzędzi wsparcia rozwoju sprzedaży: programy partnerskie oraz typu incentive, system bonusów natychmiastowych, okresowe promocje produktowe i wyprzedaże;
- merytoryczne opracowanie i dystrybucja materiałów reklamowych BTL, produktowych oraz szkoleniowych;
- zarządzanie komunikacją z mediami, organizacja targów oraz specjalnych eventów dla partnerów biznesowych;
- bieżące monitorowanie, rozliczanie i optymalizacja efektywności kosztowej programów promocji sprzedaży.
- monitoring rynku i działań konkurencji w celu optymalizacji przyjętej strategii marketingowej;
- wprowadzanie dedykowanych narzędzi wsparcia rozwoju sprzedaży: programy partnerskie oraz typu incentive, system bonusów natychmiastowych, okresowe promocje produktowe i wyprzedaże;
- merytoryczne opracowanie i dystrybucja materiałów reklamowych BTL, produktowych oraz szkoleniowych;
- zarządzanie komunikacją z mediami, organizacja targów oraz specjalnych eventów dla partnerów biznesowych;
- bieżące monitorowanie, rozliczanie i optymalizacja efektywności kosztowej programów promocji sprzedaży.
Specjalista ds. Sprzedaży w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, Dział Eksportu
- realizacja celów sprzedażowych firmy
- dbanie o dobry wizerunek firmy, budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z Klientami
- analiza trendów, możliwości i potrzeb na rynkach lokalnych
- monitorowanie wyników sprzedaży regionu CEE oraz przygotowywanie ofert specjalnych
- informowanie o wynikach Partnerów oraz budowanie wspólnej strategii osiągania celów
- kontrola i raportowanie do centrali wyników sprzedaży i stanów magazynowych w kanale
- rozliczanie systemów bonusowych i KPI
- dostarczanie certyfikatów i oświadczeń niezbędnych w procesie składania ofert do przetargów
- spotkania biznesowe i negocjacje handlowe
- wspieranie centralnych działań marketingowych i promocyjnych poprzez aktywne oferowanie produktów i usług Partnerom Biznesowym
- dbanie o dobry wizerunek firmy, budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z Klientami
- analiza trendów, możliwości i potrzeb na rynkach lokalnych
- monitorowanie wyników sprzedaży regionu CEE oraz przygotowywanie ofert specjalnych
- informowanie o wynikach Partnerów oraz budowanie wspólnej strategii osiągania celów
- kontrola i raportowanie do centrali wyników sprzedaży i stanów magazynowych w kanale
- rozliczanie systemów bonusowych i KPI
- dostarczanie certyfikatów i oświadczeń niezbędnych w procesie składania ofert do przetargów
- spotkania biznesowe i negocjacje handlowe
- wspieranie centralnych działań marketingowych i promocyjnych poprzez aktywne oferowanie produktów i usług Partnerom Biznesowym
Koordynator ds. Sprzedaży i Marketingu w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, Dział Eksportu
Komunikacja z działami marketingowymi Partnerów (dystrybutorzy, resellerzy) w
Regionie CEE.
- Planowanie taktyczne i realizacja działań marketingowych i promocyjnych.
- Administracja i rozliczanie budżetów i działań marketingowych Autoryzowanych
Partnerów.
- Monitorowanie i analiza oferty konkurencji na lokalnych rynkach Regionu CEE.
- Logistyka materiałów produktowo- szkoleniowych.
- Aktualizacja raportów sprzedaży i analiz rynkowych w oparciu o dane handlowe
od Partnerów CEE.
Regionie CEE.
- Planowanie taktyczne i realizacja działań marketingowych i promocyjnych.
- Administracja i rozliczanie budżetów i działań marketingowych Autoryzowanych
Partnerów.
- Monitorowanie i analiza oferty konkurencji na lokalnych rynkach Regionu CEE.
- Logistyka materiałów produktowo- szkoleniowych.
- Aktualizacja raportów sprzedaży i analiz rynkowych w oparciu o dane handlowe
od Partnerów CEE.
Specjalista ds. marketingu
- tworzenie podstron internetowych do wewnętrznego serwisu sprzedażowego dla klientów biznesowych w działach: promocje, nowości, obniżki cen
- rozwijanie i bieżąca aktualizacja stron tematycznych w serwisie: drukarki, materiały eksploatacyjne, oprogramowanie, foto, audio, video, komponenty, peryferia
- tworzenie grafik na potrzeby serwisu wewnętrznego dla klientów biznesowych
- realizacja celów promocyjnych i marketingowych Tech Data oraz producentów
- rozsyłanie wewnętrznej komunikacji o nowościach, promocjach oraz stałych obniżkach cen producentów do grup handlowych
- wspieranie działań marketingowych Product Managerów
- koordynacja rozliczania dopłat od vendorów dla sieci marketów retail
- koordynacja akcji promocyjnych prowadzonych za pomocą internetu
- koordynacja rozliczania bonusów z partnerami (akcje vendorowe)
- zakup i refaktura gwarancji producentów
- wysyłanie proofów za akcje marketingowe w celu otrzymania dopłat od producentów
- wstawianie claimów oraz dekretowanie faktur za akcje marketingowe
- koordynacja rozliczania dopłat od vendorów dla sieci marketów
- rozwijanie i bieżąca aktualizacja stron tematycznych w serwisie: drukarki, materiały eksploatacyjne, oprogramowanie, foto, audio, video, komponenty, peryferia
- tworzenie grafik na potrzeby serwisu wewnętrznego dla klientów biznesowych
- realizacja celów promocyjnych i marketingowych Tech Data oraz producentów
- rozsyłanie wewnętrznej komunikacji o nowościach, promocjach oraz stałych obniżkach cen producentów do grup handlowych
- wspieranie działań marketingowych Product Managerów
- koordynacja rozliczania dopłat od vendorów dla sieci marketów retail
- koordynacja akcji promocyjnych prowadzonych za pomocą internetu
- koordynacja rozliczania bonusów z partnerami (akcje vendorowe)
- zakup i refaktura gwarancji producentów
- wysyłanie proofów za akcje marketingowe w celu otrzymania dopłat od producentów
- wstawianie claimów oraz dekretowanie faktur za akcje marketingowe
- koordynacja rozliczania dopłat od vendorów dla sieci marketów
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
fotografia cyfrowa - reportaż, obróbka zdjęć czarno-białych, książki i filmy o tematyce kryminalnej, psy.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.