Marzena Maciąg-Urbańska

Senior Product Manager, Nestle Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
włoski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nestle Polska S.A.
Group Product Manager
2011-2013 - słodycze - cukierki + oferta świąteczna
od 2014 Winiary (budynie, galaretki, kisiele), Nesvita
Nestle Polska S.A.
Senior Product Manager
Batony: LION, AERO
Nestle Polska S.A.
Product Manager
Batony: Lion, Aero
Nestle Polska S.A.
Product Manager
Odpowiedzialna za opracowanie strategii oraz jej wdrażanie dla marki Bon Pari, JOJO, SMARTIES (cukierki i słodycze dla dzieci)
Nestle Polska S.A.
Junior Product Manager
Odpowiedzialna za:
- markę BRANDO i MINTIES (cukierki owocowe i miętowe),
- launch marki Bon Pari na polskim rynku,
- słodycze dziecęce (JOJO, SMARTIES)
Nestle Polska S.A.
Marketing Assistant
Współpraca z Product Manager'em na marce PRINCESSA, odpowiedzialna za relaunch marki w 2004 roku na płaszczyźnie związanej z kreacją opakowań oraz materiałami POS
Nestle Polska S.A.
Sales Director Assistant
prace asystenckie
Logo
Marketing Specialist
EKOPON Sp. z o.o.
Marketing części montażowych do lodówek i zamrażarek
ZPR SA
Marketing & Export Specialist
Odpowiedzialna za marketing produktów typu sokowirówki, zmywarki do naczyń oraz za kopmpleksową koordynację wysyłek eksportowych.

Szkolenia i kursy

Listopad 2007 - Trening zachowań asertywnych i sugestywnych – Piotr Tymochowicz
Listopad 2007 - Brand Management – Akademia Marki
Październik 2007 - Confectionery Business Seminar - międzynarodowe szkolenie Nestle – Vevey, Szwajcaria
Sierpień 2007 - Podświadomość w reklamie – Rafał Ohme, LAB
Sierpień 2007 - 7 nawyków skutecznego działania – FranklinCovey
Czerwiec 2007 - Neuromarketing (NeuroLAB)
Maj 2007 - Advanced Generating Demand – międzynarodowe szkolenie Nestle – Vevey, Szwajcaria
Czerwiec 2006 - Tajniki reklamy outdoorowej i prasowej (LABoratorium)
Marzec 2006 - Marketing dziecięcy (ECU Marketing)
Październik 2005 - Jak lepiej rozumieć potrzeby konsumenta (SMG KRC)
Kwiecień 2005 - Introduction to Sales & Marketing, miedzynarodowe szkolenie Nestle - Budapeszt
Kwiecień 2005 - Path2Purchase, szkolenie wewnętrzne Nestle
Grudzień 2004 - Reklama skierowana do dzieci (SAR)
Czerwiec 2004 - Warsztaty z kreatywności (BNA)
Marzec 2004 - Consumer insight (wnikliwość konsumenta), szkolenie wewnętrzne Nestle
Marzec 2004 - Czy badania mogą pomóc reklamie? (PTBRiO)
Maj 2003 - Zarządzanie stresem, szkolenie wewnętrzne Nestle
Czerwiec 2000 - Techniki projektowania i przygotowania materiałów promocyjnych z wykorzystaniem grafiki komputerowej

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Inne

prawo jazdy - kat. B

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Salon Kobiet
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!
Warszawa
Warszawa
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Warszawie
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?