Języki
angielski
biegły
włoski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
Listopad 2007 - Trening zachowań asertywnych i sugestywnych – Piotr Tymochowicz
Listopad 2007 - Brand Management – Akademia Marki
Październik 2007 - Confectionery Business Seminar - międzynarodowe szkolenie Nestle – Vevey, Szwajcaria
Sierpień 2007 - Podświadomość w reklamie – Rafał Ohme, LAB
Sierpień 2007 - 7 nawyków skutecznego działania – FranklinCovey
Czerwiec 2007 - Neuromarketing (NeuroLAB)
Maj 2007 - Advanced Generating Demand – międzynarodowe szkolenie Nestle – Vevey, Szwajcaria
Czerwiec 2006 - Tajniki reklamy outdoorowej i prasowej (LABoratorium)
Marzec 2006 - Marketing dziecięcy (ECU Marketing)
Październik 2005 - Jak lepiej rozumieć potrzeby konsumenta (SMG KRC)
Kwiecień 2005 - Introduction to Sales & Marketing, miedzynarodowe szkolenie Nestle - Budapeszt
Kwiecień 2005 - Path2Purchase, szkolenie wewnętrzne Nestle
Grudzień 2004 - Reklama skierowana do dzieci (SAR)
Czerwiec 2004 - Warsztaty z kreatywności (BNA)
Marzec 2004 - Consumer insight (wnikliwość konsumenta), szkolenie wewnętrzne Nestle
Marzec 2004 - Czy badania mogą pomóc reklamie? (PTBRiO)
Maj 2003 - Zarządzanie stresem, szkolenie wewnętrzne Nestle
Czerwiec 2000 - Techniki projektowania i przygotowania materiałów promocyjnych z wykorzystaniem grafiki komputerowej
Listopad 2007 - Brand Management – Akademia Marki
Październik 2007 - Confectionery Business Seminar - międzynarodowe szkolenie Nestle – Vevey, Szwajcaria
Sierpień 2007 - Podświadomość w reklamie – Rafał Ohme, LAB
Sierpień 2007 - 7 nawyków skutecznego działania – FranklinCovey
Czerwiec 2007 - Neuromarketing (NeuroLAB)
Maj 2007 - Advanced Generating Demand – międzynarodowe szkolenie Nestle – Vevey, Szwajcaria
Czerwiec 2006 - Tajniki reklamy outdoorowej i prasowej (LABoratorium)
Marzec 2006 - Marketing dziecięcy (ECU Marketing)
Październik 2005 - Jak lepiej rozumieć potrzeby konsumenta (SMG KRC)
Kwiecień 2005 - Introduction to Sales & Marketing, miedzynarodowe szkolenie Nestle - Budapeszt
Kwiecień 2005 - Path2Purchase, szkolenie wewnętrzne Nestle
Grudzień 2004 - Reklama skierowana do dzieci (SAR)
Czerwiec 2004 - Warsztaty z kreatywności (BNA)
Marzec 2004 - Consumer insight (wnikliwość konsumenta), szkolenie wewnętrzne Nestle
Marzec 2004 - Czy badania mogą pomóc reklamie? (PTBRiO)
Maj 2003 - Zarządzanie stresem, szkolenie wewnętrzne Nestle
Czerwiec 2000 - Techniki projektowania i przygotowania materiałów promocyjnych z wykorzystaniem grafiki komputerowej
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Inne
prawo jazdy - kat. B
Grupy
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?