Maryla Gola

~
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Media Impact Polska
Starszy Specjalista ds. Kontrolingu
• organizacja czasu pracy i koordynacja pracy zespołu
• rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
• obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych dotycząca aspektów formalno-prawno-finansowych
• aktywne uczestnictwo w pracach rozwojowych CRM (projektowanie, zlecenie, testowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności CRM) na pograniczu CRM – SAP – systemy emisyjne, sporządzanie raportów z testów
• czynny udział w tworzeniu i zautomatyzowaniu nowego korporacyjnego systemu CRM
• utrzymanie systemu transakcyjnego
• uspójnianie danych CRM/SAP/ACCESS
• wsparcie księgowości przy fakturowaniu oraz zamykania miesiąca w księgowości
• obsługa sytuacji niestandardowych dot. zamówień w tym m.in. obsługa reklamacji, rezygnacji, odstąpień
• szkolenia z sytuacji niestandardowych dla obecnych i nowych handlowców
• przygotowanie materiałów na potrzeby audytów finansowych
Media Impact Polska
Specjalista ds. Kontrolingu Zleceń Zumi
• organizacja czasu pracy zespołu
• rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników
• obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych dotycząca aspektów formalno-prawno-finansowych
• aktywne uczestnictwo w pracach rozwojowych CRM (projektowanie, zlecenie, testowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności CRM) na pograniczu CRM – SAP – systemy emisyjne, sporządzanie raportów z testów
• utrzymanie systemu transakcyjnego
• uspójnianie danych CRM/SAP/ACCESS
• wsparcie księgowości przy fakturowaniu oraz zamykania miesiąca w księgowości
• obsługa sytuacji niestandardowych dot. zamówień w tym m.in. obsługa reklamacji, rezygnacji, odstąpień
• szkolenia z sytuacji niestandardowych dla obecnych i nowych handlowców
• przygotowanie materiałów na potrzeby audytów finansowych
Logo
Specjalista ds. Kontrolingu Zleceń Zumi
Grupa Onet.pl S.A., Zumi.pl, ul. Zapolska 44, 30-126 Kraków
• wprowadzanie i aktualizacja danych w CRM
• obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych dotycząca aspektów formalno-prawno-finansowych raz obsługa reklamacji
• obsługa sytuacji niestandardowych dot. zamówień (aneksy, cesje, porozumienia)
• uspójnianie danych CRM/SAP/ACCESS
• wsparcie księgowości przy fakturowaniu oraz zamykania miesiąca w księgowości
• szkolenia z sytuacji niestandardowych dla Handlowców
• aktywne uczestnictwo w pracach rozwojowych CRM (projektowanie, zlecenie, testowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności CRM)
• utrzymywanie systemu transakcyjnego
• przygotowanie materiałów na potrzeby audytów finansowych
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Baz Danych
• aktualizacja baz danych Klientów
• obsługa reklamacji
• obsługa posprzedażowa Klientów / Handlowców
• obsługa w systemach sytuacji niestandardowych dot. zamówień
• wsparcie księgowości przy fakturowaniu oraz zamykania miesiąca w księgowości
• szkolenia z sytuacji niestandardowych dla Handlowców
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Operator CRM
• wprowadzanie i aktualizacja danych w CRM
• aktualizacja i weryfikacja danych w bazach danych na podstawie ankiet, telefoniczna oraz na podstawie Internetu
• bezpośrednia obsługa klienta (infolinia stacjonarna, infolinia Skype)
• geokodowanie rekordów
Logo
Praktykant
Narodowa Organizacja Techniczna Rada w Tarnowie

Edukacja

Logo
Psychosocjologia, licencjackie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne

Grupy

Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions, jest firmą międzynarodową, która swoją pionierską działalność w zakresie Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (ang. RPO - Recruitment Process Outsourcing) rozpoczęła w 1996 r