Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Outlook
SAP
Microsft Power Point
Strony www (CMS)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Junior Trade Marketing Specialist
- Współtworzenie oraz egzekucja planów działań trade marketingowych (RN/RT)
- Przygotowywanie aktywności tailor made dla wybranych Klientów
- Kreacja, dystrybucja oraz monitoring materiałów promocyjnych, reklamowych, POS
- Maksymalizacja efektywności wykorzystania materiałów POS w rynku
- Współorganizacja akcji standowych oraz in-out w sieciach
- Wsparcie marketingu przy wprowadzaniu nowości (startpacki, POS, konkursy)
- Przygotowywanie regularnej komunikacji aktywnościowej dla działu sprzedaży
- Współpraca oraz negocjacje z agencjami zewnętrznymi
- Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Marketingu
- Zarządzanie i kontrola powierzonego budżetu
- Analiza wyników akcji promocyjnych
- Tworzenie raportów na potrzeby przełożonego oraz innych działów
- Przygotowywanie aktywności tailor made dla wybranych Klientów
- Kreacja, dystrybucja oraz monitoring materiałów promocyjnych, reklamowych, POS
- Maksymalizacja efektywności wykorzystania materiałów POS w rynku
- Współorganizacja akcji standowych oraz in-out w sieciach
- Wsparcie marketingu przy wprowadzaniu nowości (startpacki, POS, konkursy)
- Przygotowywanie regularnej komunikacji aktywnościowej dla działu sprzedaży
- Współpraca oraz negocjacje z agencjami zewnętrznymi
- Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Marketingu
- Zarządzanie i kontrola powierzonego budżetu
- Analiza wyników akcji promocyjnych
- Tworzenie raportów na potrzeby przełożonego oraz innych działów
Junior Marketing Specialist/Marketing Coordinator
- Planowanie i koordynacja działań promocyjnych B2B
- Koordynowanie produkcji materiałów POS we współpracy z agencjami
- Zarządzanie magazynem reklamowym: logistyka i dystrybucja materiałów reklamowych
- Opracowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami
- Współpraca z agencjami reklamowymi i producentami w ramach projektów BTL
- Współpraca z magazynem eventowym przy produkcji materiałów brandingowych/prowadzenia kalendarza imprez
- Prowadzenie projektu brandingu warsztatów (45 warsztatów w 2015 roku)
- Współorganizowanie targów branżowych: przygotowanie materiałów reklamowych, nadzór pracy hostess oraz sprawnego przebiegu targów
- Współuczestniczenie we wdrażaniu nowych produktów na rynek (ulotki, reklama, gadżety, wsparcie sprzedaży)
- Ścisła współpraca z działem Sprzedaży
- Zarządzanie treścią strony internetowej firmy (CMS), komunikacją poprzez portal zakupowy dla Klientów oraz aktualizacja narzędzia „Gdzie kupić olej”
- Koordynowanie produkcji materiałów POS we współpracy z agencjami
- Zarządzanie magazynem reklamowym: logistyka i dystrybucja materiałów reklamowych
- Opracowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami
- Współpraca z agencjami reklamowymi i producentami w ramach projektów BTL
- Współpraca z magazynem eventowym przy produkcji materiałów brandingowych/prowadzenia kalendarza imprez
- Prowadzenie projektu brandingu warsztatów (45 warsztatów w 2015 roku)
- Współorganizowanie targów branżowych: przygotowanie materiałów reklamowych, nadzór pracy hostess oraz sprawnego przebiegu targów
- Współuczestniczenie we wdrażaniu nowych produktów na rynek (ulotki, reklama, gadżety, wsparcie sprzedaży)
- Ścisła współpraca z działem Sprzedaży
- Zarządzanie treścią strony internetowej firmy (CMS), komunikacją poprzez portal zakupowy dla Klientów oraz aktualizacja narzędzia „Gdzie kupić olej”
Starszy Asystent ds. Administracyjnych
- Wsparcie marketingowe dla managera PR, w tym między innymi asysta przy organizacji i koordynacji spotkań firmowych/ konferencji/targów, wybór oraz zakup upominków dla Klientów, monitoring mediów, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów
- Asystentka wiceprezesa (ekspat): koordynacja i nadzór kalendarza spotkań, przygotowywanie rozliczeń okresowych, dokumentacji oraz drobnych tłumaczeń, dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów lotniczych itp., pomoc przy załatwianiu spraw urzędowych oraz prywatnych wymagających znajomości języka polskiego
- Prace administracyjne: zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz obiegiem dokumentacji, zaopatrzenie biura, kontakt z firmami zewnętrznymi, pozyskiwanie ofert, ustalanie wstępnych warunków, wprowadzanie faktur w SAP, redagowanie pism biurowych, wsparcie administracyjne pracowników
- Asystentka wiceprezesa (ekspat): koordynacja i nadzór kalendarza spotkań, przygotowywanie rozliczeń okresowych, dokumentacji oraz drobnych tłumaczeń, dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów lotniczych itp., pomoc przy załatwianiu spraw urzędowych oraz prywatnych wymagających znajomości języka polskiego
- Prace administracyjne: zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz obiegiem dokumentacji, zaopatrzenie biura, kontakt z firmami zewnętrznymi, pozyskiwanie ofert, ustalanie wstępnych warunków, wprowadzanie faktur w SAP, redagowanie pism biurowych, wsparcie administracyjne pracowników
Sekretarka/koordynator biura
LIDER Szałas M. & Podgórski G. - biuro tłumaczeń
- rejestracja zleceń oraz czuwanie nad ich realizacją
- archiwizacja dokumentów, faktur
- koordynacja obiegu dokumentów i informacji
- zarządzanie korespondencją przychodząca/wychodzącą
- telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta
- administracyjne wsparcie pracowników firmy
- wszelkie prace biurowe oraz asystenckie
- archiwizacja dokumentów, faktur
- koordynacja obiegu dokumentów i informacji
- zarządzanie korespondencją przychodząca/wychodzącą
- telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta
- administracyjne wsparcie pracowników firmy
- wszelkie prace biurowe oraz asystenckie
Szkolenia i kursy
- 30.01.2015 "MS Power Point", PC Open Sp. z o.o.
- 23.01.2014 "Public Relations, czyli jak budować wzajemne, korzystane relacje z tymi, od których zależy nasze powodzenie", Akademia Leona Koźmińskiego
- 29.01.2013 „Planowanie, organizacja i zarządzanie eventami”, PR „Łap-Art”
- 14/15.06.2012 „Excel dla działów handlowych”, KDK Info
- 23.01.2014 "Public Relations, czyli jak budować wzajemne, korzystane relacje z tymi, od których zależy nasze powodzenie", Akademia Leona Koźmińskiego
- 29.01.2013 „Planowanie, organizacja i zarządzanie eventami”, PR „Łap-Art”
- 14/15.06.2012 „Excel dla działów handlowych”, KDK Info
Edukacja
Socjologia, specjalizacja: media i komunikacja społeczna
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- skydiving
- podróże małe i duże
- podróże małe i duże
Inne
Prawo jazdy kat. B
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point)
Znajomość SAP – zarządzanie magazynem, fakturowanie
Systematyczność i odpowiedzialność
Samodzielne i sprawne wykonywanie powierzonych zadań
Umiejętność pracy w zespole oraz pod presja czasu
Dobra organizacja pracy, podzielność uwagi, kreatywność
Łatwość nawiązywania kontaktów
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point)
Znajomość SAP – zarządzanie magazynem, fakturowanie
Systematyczność i odpowiedzialność
Samodzielne i sprawne wykonywanie powierzonych zadań
Umiejętność pracy w zespole oraz pod presja czasu
Dobra organizacja pracy, podzielność uwagi, kreatywność
Łatwość nawiązywania kontaktów