Martyna Pawłowska
Konferencje, pokazy, spotkania i szkolenia na wielkim ekranie. Reklama w kinach. Bilety otwarte do akcji pro sprzedażowych, programów lojalnościowych i funduszy socjalnych.
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Planowanie kampanii reklamowych
AKCJE PRO - SPRZEDAŻOWE
Eventy - planowanie i organizacja
Konferencje i spotkania w kinie
Prezentacje marki na wielkim ekranie
Promocja i PR produktowy w kinie
Reklama na ekranie kinowym
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d.s Sprzedaży Korporacyjnej
- sprzedaż czasu reklamowego na ekranach kin
- sprzedaż powierzchni reklamowej w holach kinowych
- doradztwo i pomoc w planowaniu i realizowaniu lokalnych i ogólnopolskich kampanii reklamowych w sieci kin Multikino
- przygotowywanie ofert handlowych i umów
- wynajem sal kinowych dla firm
- współorganizacja i koordynacja konferencji dla klientów, szkoleń dla pracowników, filmowych pokazów zamkniętych
- koordynacja akcji reklamowo-promocyjnych
- sprzedaż biletów otwartych do akcji pro sprzedażowych i programów lojalnościowych
- sprzedaż powierzchni reklamowej w holach kinowych
- doradztwo i pomoc w planowaniu i realizowaniu lokalnych i ogólnopolskich kampanii reklamowych w sieci kin Multikino
- przygotowywanie ofert handlowych i umów
- wynajem sal kinowych dla firm
- współorganizacja i koordynacja konferencji dla klientów, szkoleń dla pracowników, filmowych pokazów zamkniętych
- koordynacja akcji reklamowo-promocyjnych
- sprzedaż biletów otwartych do akcji pro sprzedażowych i programów lojalnościowych
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.