Martyna Kornaszewska - Nowak

Customer Care Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą Projektowanie usług certyfikat PRINCE2 Foundation journey map

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Customer Care Director
Canal + platforma
Dyrektor Call Center
Główne zadania: tworzenie strategii i ustalanie celów dla funkcjonowania
i rozwoju procesów obsługi klienta oraz pionu komercyjnego; wdrażanie
i zarządzanie projektami: segmentacja bazy klienckiej, redukcja churnu,
windykacja należności; wyznaczanie strategii procesu retencyjnego;
tworzenie ofert dla klientów oraz monitorowanie założonych w procesie
KPI`s; budowa wewnętrznego call center; zarządzanie działalnością
wewnętrznego call center; współpraca z zewnętrzymi call center.

Szkolenia i kursy

GoMad Thinking – kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Hiszpania. Camino de Santiago
Hiszpania. Camino de Santiago
zapraszam zainteresowanych, zafascynowanych, zbulwersowanych, zaniepokojonych badz tylko ciekawych info o tym cieplo-zimnym kraju
Zarządzanie 2.0
Zarządzanie 2.0
Zarządzanie 2.0 to holistyczne podejście do zarządzania. Całkowicie aktualizowana wiedza na temat zarządzania. Nowoczesne sposoby i trendy w zarządzania. Partycypacja, wikinomia. To mądrość takich fir