Martyna Karwat

Retail Manager
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Znajomość programów komputerowych wykorzystywanych w placówkach medycznych: Comarch OPT!MA, mMedica Biegła obsługa programu R-Keeper sprawującego kontrolę nad produkcją w lokalu począwszy od przyjęcia towarów, rozliczeń wewnętrz Umiejętności z zakresu prowadzenia zmiany: otwieranie i zamykanie sklepu, przygotowanie sklepu do przyjęcia dostawy, wystawienie Znajomość standardów Visual Merchandising'u Profesjonalna obsługa Klienta nakierowana na indywidualne potrzeby

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MMSport S.j.
Kierownik sklepu
MMSport Sp.J., która zajmuje się dystrybucją i handlem jednej z najbardziej znanych marek sportowych i outdoor'owych na rynku. Diadora to włoska marka ze sportowym DNA. Misja marki Keen zawsze była jasno określona: Zapewnienie najwyższej jakości produktów, uczciwie, w zgodzie z środowiskiem naturalnym oraz odpowiedzialnością za nie.

14.04.2018r. firma MMSport otworzyła swój pierwszy sklep w Galerii Handlowej; UNDER ARMOUR & KEEN. Miałam zaszczyt brać udział w przygotowaniu sklepu do otwarcia w szerokim tego znaczeniu. Rekrutowałam osobiście wszystkich członków Ekipy, brałam udział w ich szkoleniu zarówno produktowym, jak i z profesjonalnej obsługi Klientów.
Na co dzień koordynuję pracę sklepu począwszy od zatowarowania, ekspozycji produktów zgodnej z zasadami VM, promocji marki poprzez raportowanie wyników sklepu do Zarządu firmy, utrzymywanie tych wyników na wysokim poziomie. Zajmuję sie układaniem grafiku pracy i szkoleniem członków zespołu. Utrzymuję stały kontakt z działami: handlowym, operacyjnym, marketingowym, aby generować, jak największe obroty sklepu.
Nike Retail Poland Sp. z o.o.
Team Lead
Od grudnia 2016 roku firma, w której pracuję, obdarzyła mnie zaufaniem i wynagrodziła dotychczasowe zaangażowanie w pracę, awansując mnie na stanowisko Lead'a. Wyjaśnię Państwu w skrócie na czym polega moja praca i co dzięki niej zmieniło się w moim życiu zawodowym.

Co tak naprawdę oznacza bycie liderem? Jakie są cechy lidera i czym powinien się wyróżniać? Powstało na ten temat mnóstwo książek i temat nadal budzi dużo kontrowersji. Dla mnie to nic innego, jak umiejętność efektywnego komunikowania się z całą załogą i wspólne dążenie do zrealizowania założonych sobie celów (wskaźników biznesowych, obsługi Klienta, dbałość o stronę wizualną sklepu).
W pracy staram się być uczciwa, szczera a przede wszystkim autentyczna w tym co robię. Pragnę by moje słowa i czyny tworzyły spójność.
Każdy lider opiera się na zespole, dlatego EMPATIA jest tutaj taka ważna. Słucham, rozmawiam i interesuję się ludźmi. Każdy biznes robiony jest przez ludzi i dla ludzi. Stąd to takie ważne.

W Nike jestem 8h/8h pracy dla Ludzi. Nie tylko dla Klientów, ale całej ekipy, dzięki której funkcjonuje sklep. Wspomagam, jak tylko mogę swoich Coach'ów i staram się być oparciem dla całej załogi Sprzedawców. Nie jestem idealna, zdarzają mi się gorsze dni, ale po nich jest tylko lepiej :)

Zakres moich obowiązków:
1. Odpowiedzialność za funkcjonowanie kas, procedurę przekazania gotówki.
2. Samodzielne prowadzenie zmian oraz nadzorowanie kilkunastoosobowego zespołu.
3. Kontakt z innymi działami: IT, HR.
4. Dbanie o ekspozycję towaru i wizerunek całego sklepu-visual merchandising (przygotowywanie nowych kampanii, photofeedback sklepu). Analiza asortymentowa działu.
5. Raportowanie z zakresu wskaźników sklepu do przełożonych oraz utrzymywanie wskaźników na najwyższym poziomie.
6. Szkolenia z zakresu obsługi Klienta, nowych technologii.
7. Przygotowywanie raportów z kas fiskalnych, zamknięcia miesiąca.
8. Rozpatrywanie reklamacji Klientów.
9. Tworzenie raportów umożliwiających swobodną analizę wskaźników sklepu (co tydzień; najlepiej sprzedające się produkty, dostawy, action plan itp.).
10. Praca na magazynie: przyjmowanie i przygotowywanie dostaw.
11. Wspomaganie coach'ów we wszelkich kwestiach administracyjnych.
Nike Retail Poland Sp. z o.o.
Sprzedawca/kasjer
Do zakresu mojej pracy należy:
1. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
2. Realizowanie planów sprzedażowych poprzez profesjonalną obsługę Klienta indywidualnego (techniki sprzedaży).
3. Szeroka znajomość branży sportowej, np. systemy amortyzacji w butach do biegania, innowacyjne rozwiązania w odzieży treningowej.
4. Znajomość zasad VM (visual merchandising), np. przygotowanie sklepu do wystawienia nowych produktów, realizowanie własnych pomysłów aranżacjo sklepu oraz dostosowywanie się do procedur VM marki, aranżacja witryn oraz stylizacja manekinów, ścisła współpraca z kierownikiem działu, szkolenie nowych pracowników.
5. Rozpatrywanie reklamacji Klientów (znajomość praw konsumenckich).
6. Prowadzenie zmian w ramach zastępstwa ( otwieranie i zamykanie sklepu, przygotowanie sklepu do przyjęcia dostawy, wystawienie nowych produktów, zarządzanie dużym zespołem, wystawianie faktur, przekazywanie gotówki).
7. Dbałość o wskaźniki sprzedażowe: konwersja, średni koszyk, upt itp.
8. Praca na magazynie.
9. Przygotowywanie raportów: KPI, lista top sellers, lista produktów non movement area, lista dostaw, sprzedaż oraz wskaźniki z ubiegłego tygodnia itp.
CHI Polska SA
Pracownik kawiarni
Do zakresu mojej pracy należało:
1. Odpowiedzialność za pracę i bezpieczeństwo pracowników.
2. Przygotowanie i realizacja planu produkcyjnego dla zmiany, tzw. lista TO DO.
3. Kontrola efektywności procesu produkcji zasobów pracowniczych, technicznych, materiałowych.
4. Nadzorowanie sprawności przebiegu pracy: zapewnienie odpowiednich materiałów do pracy, przydzielenie pracowników do poszczególnych zadań, rozwiązywanie bieżących problemów.
5. Monitorowanie zasad BHP, HACCP- System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli.
6. Szkolenie nowych pracowników, prowadzenie ich dokumentacji.
7. Odpowiedzialność za osiągnięcia całego zespołu. Cechą team leadera jest integrowanie zespołu, ocenianie pracy, motywowanie oraz dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników.
8. Wdrażanie nowych projektów i ich koordynowanie.
9. Przygotowywanie zamówień zgodnie z aktualnymi stanami magazynowymi.
10. Wprowadzanie faktur do systemu; wystawianie faktur sprzedaży za świadczone usługi.
11. Obsługa urządzeń biurowych.
11.Przeprowadzanie cotygodniowej inwentaryzacji produktów i przygotowywanie action planu ograniczającego straty produktów.
12.Utrzymywanie wyników kawiarni na stałym, wysokim poziomie poprzez organizowanie konkursów pracowniczych, szkolenia pracowników, ograniczanie strat.

Pracując w firmie coffeeheaven dałam się poznać, jako solidny i zdyscyplinowany pracownik, o czym świadczyć może szybki awans wewnątrz firmy.
Logo
Recepcjonistka
Prywatna klinika ortopedyczna Fizjofit- Galen
Umowa w ramach zastępstwa (okres wakacyjny).

Do zakresu mojej pracy należało:
1. Prowadzenie bieżącej ewidencji pacjentów i nadzór nad prawidłowym i terminowym ich rejestrowaniem poprzez obsługę zgłoszeń pacjentów, bieżące planowanie i koordynowanie usług rehabilitacyjnych, tworzenie baz danych.
2. Tworzenie i kompletowanie dokumentacji księgowej, administracyjnej i kadrowej, a w szczególności prowadzenie raportu kasowego, wystawianie faktur sprzedaży za świadczone usługi, wstępna kontrola faktur zakupu, bieżąca analiza stanu rozrachunków z kontrahentami.
3. Bieżąca obsługa kasy i terminala płatniczego.
4. Przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji medycznej pacjentów oraz dokumentacji księgowej.
5. Organizowanie i prowadzenie czynności związanych z działaniami marketingowymi.
6. Obsługa urządzeń biurowych.
7. Prowadzenie korespondencji.
W trakcie pracy otrzymałam pozytywne opinie od pacjentów. Przełożeni rekomendują moją osobę, jako osobę sumienną, pracowitą, odpowiedzialną i dobrze wywiązującą się ze powierzonych obowiązków, bardzo dobrą recepcjonistkę oraz partnerkę pracy zespołowej.
W/w obowiązki potwierdzam listem polecającym.

Szkolenia i kursy

- Kurs pierwszej pomocy i profilaktyki zdrowotnej,
- Udział w Praktycznym Kursie Fotografii w Akademii Rozwoju Osobistego Meli Melo,
- Kurs z zakresu wychowania do życia w rodzinie- tematyka związana z chorobami zakaźnymi typu HIV/AIDS.

Edukacja

Logo
Filologia polska: nauczyiel języka polskiego, logopeda., magisterskie
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Amerykańskie seriale, wiosenno-letnie wycieczki rowerowe, rodzinny relaks, zgłębianie wiedzy o bulldogach francuskich, koneserka dobrego jedzenia.

Organizacje

-Animator zajmujący się grami i zabawami dla dzieci i młodzieży
-Teatr \"Epidemia\" w Bieruniu,
-Centrum Kultury w Oświęcimiu,
-Wolontariat logopedyczny w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Dla Dzieci im. Jana Pawła II w Jaszkotlach.

Inne

Książeczka zdrowia dla celów sanitarno- epidemiologicznych, prawo jazdy kat B.