Marta Wyborska

www.sephora.pl
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sephora Polska sp. z o.o.
Specjalista (Zastępca Kierownika)/Trener Wewnętrzny
1. Specjalista ds. Pielęgnacji i Zapachów.
2. Zarządzanie zespołem konsultantów na zmianie.
3. Realizacja planów i celów sprzedażowych oraz bieżąca kontrola wyników.
4. Dbanie o prawidłowe i zgodne z procedurami finansowymi oraz technicznymi funkcjonowanie Perfumerii
5. Profesjonalna obsługa klienta z zastosowaniem zaawansowanych technik sprzedaży.
6. Znajomość oraz rynku kosmetyczno-perfumeryjnego.
7. Merchandising.
8. Wykonywanie profesjonalnych makijaży oraz udzielanie lekcji makijażu
9. Ambasador Marki Sephora.
10. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych zakresu technik sprzedaży i wdrażania nowych pracowników oraz szkolenia produktowe.
11. Stały kontakt z dostawcami i zarządzanie stanami magazynowymi.
12. Organizacja i koordynacja działań promocyjnych i marketingowych we współpracy z dostawcami.
13. Wystawianie dokumentów sprzedażowych, w tym fakturowanie.
14. Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych oraz platform kontaktu z klientami.
CAMAIEU POLSKA SP. Z O.O
Sprzedawca
1. Profesjonalna obsługa klienta.
2. Znajomość podstawowych etapów sprzedaży.
3. Umiejętność właściwego doboru i prezentacji towarów, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klienta.
4. Merchandising - w tym implantacja produktów oraz przygotowywanie witryn.
5. Dbanie o czystość i przejrzystość sklepu.
6. Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych.
7. Przyjmowanie dostaw.
Polskie Radio S.A
Praktykant
1. Szkolenie w dziale przygotowania programów, obserwacja i uczestnictwo w realizacji pogramów publicystycznych.
2. Szkolenie w studiu emisyjnym.
3. Szkolenie w redakcji dzienników - newsroom'ie - zbieranie informacji, pisanie krótkich tekstów informacyjnych.
4. Przygotowanie własnego tematu dziennikarskiego - zbieranie informacji, nagrywanie i montaż materiału dzwiękowego.
5. Praca z prezenterami Radia Wrocław.
CAMAIEU POLSKA SP. Z O.O
Sprzedawca
1. Profesjonalna obsługa klienta.
2. Znajomość podstawowych etapów sprzedaży.
3. Umiejętność właściwego doboru i prezentacji towarów, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klienta.
4. Merchandising - w tym implantacja produktów oraz przygotowywanie witryn.
5. Dbanie o czystość i przejrzystość sklepu.
6. Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych.
7. Przyjmowanie dostaw.
Bestseller Retail Sp. zo.o.
Sprzedawca
1. Sprzedaż.
2. Profesjonalna obsługa klientów.
3. Dbanie o czystość i przejrzystość sklepu.
4. Merchandising.

Edukacja

Logo
Politologia - Marketing Polityczny, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo