Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa kasy fiskalnej
Odporność na stres
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Umiejętności sprzedaży
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Miła aparycja i wysoka kultura osobista
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
- Aktywna sprzedaż produktów finansowych, bankowych, poza bankowych ,
- identyfikacja potrzeb i utrzymanie długofalowej relacji z klientem ,
- pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta oraz zarządzenie jego profilem,
- obsługa gotówkowa klientów, przyjmowanie wpłat,wypłaty pożyczek ,
- sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji,umów w zakresie świadczonej
sprzedaży,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,aktywny udział w akcjach marketingowych.
- identyfikacja potrzeb i utrzymanie długofalowej relacji z klientem ,
- pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta oraz zarządzenie jego profilem,
- obsługa gotówkowa klientów, przyjmowanie wpłat,wypłaty pożyczek ,
- sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji,umów w zakresie świadczonej
sprzedaży,
-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,aktywny udział w akcjach marketingowych.
Dysponent
Anton Schlecker
-Prowadzenie współpracy z polskimi oraz niemieckimi firmami logistycznymi,
- kontrolowanie oraz dbałość o prawidłowy przebieg księgowania dowodów dostawy,
- kontrolowanie stanu magazynowego :obliczanie dziennego zapotrzebowania w towary,
kontrolowanie „przyjść” oraz wyjść” towarów,
- comiesięczna realizacja planów sprzedażowych,
- tworzenie faktur i rachunków w niemieckim programie AS 400 Mocha.
- kontrolowanie oraz dbałość o prawidłowy przebieg księgowania dowodów dostawy,
- kontrolowanie stanu magazynowego :obliczanie dziennego zapotrzebowania w towary,
kontrolowanie „przyjść” oraz wyjść” towarów,
- comiesięczna realizacja planów sprzedażowych,
- tworzenie faktur i rachunków w niemieckim programie AS 400 Mocha.
Sekretarka
Anton Schlecker
-prowadzenie dokumentacji pracowników
- prowadzenie rejestracji obecności pracowników w
niemieckim programie Avero
- wprowadzanie do systemu comiesięcznych terminów
logistycznych,
- rejestrowanie poczty przychodzącej oraz wychodzącej,
- obsługa urządzeń biurowych
- zarządzanie kalendarzem spotkań.
- prowadzenie rejestracji obecności pracowników w
niemieckim programie Avero
- wprowadzanie do systemu comiesięcznych terminów
logistycznych,
- rejestrowanie poczty przychodzącej oraz wychodzącej,
- obsługa urządzeń biurowych
- zarządzanie kalendarzem spotkań.