Marta Rogalewska

digital strategist, project manager
Białystok, podlaskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Strategia cyfrowa Marketing Interaktywny Zdolności interpersonalne Online Contests Personal Data Protection Project Management Wystąpienia publiczne

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Digitrophy
independent business consultant
- niezależny konsultant ds. promocji i strategii rozwoju
- project manager projektów interaktywnych i promocyjnych
- wykładowca na Politechnice Białostockiej (marketing internetowy)
Sensis s.c.
digital strategist / project manager
- oficjalna agencja digital marki Red Bull Polska
- odpowiadałam za strategię, new bussines i zarządzanie projektami dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Instytut Adama Mickiewicza etc.
- współpracowałam z takimi agencjami interaktywnymi jak VML, Ogilvy, K2 Internet, Arteagence, MEC, MSL Group, Arbo Interactive.
- mam na koncie ponad 60 akcji aktywacyjnych w social media
- moje projekty to serwisy www, systemy IT wspierające działania biznesowe, aplikacje, gry, prezentacje interaktywne
- pełnię rolę konsultanta ds. aspektów prawnych dot. konkursów, ochrony danych, kwestii podatkowych, regulaminów portali
- zajmowałam się kontrolingiem finansowym agencji, zarządzałam zespołem i wydajnością pracy.
Infinity Group
project manager
Zarządzanie projektami dla głównych Klientów agencji interaktywnej Infinity Group, w tym: PTC Era, Citi Handlowy, DMBH, Cadbury Wedel, Hasbro Polska, Texaco, Danone i innych.
Infinity Group
account executive
Logo
project manager
MT Media, Agencja Reklamowa
- serwisy www i marketing internetowy
- kampanie wspierające: outdoor, poligrafia, gadżety
- sesje zdjęciowe, bank twarzy

Szkolenia i kursy

- Metodyka Zarządzania Projektami
- Zarządzanie ryzykiem
- Aspekty finansowe projektu
- Komunikacja i praca zespołowa w projekcie
- MS Project
- Ochrona Danych Osobowych dla Administratorów (ABI i ADO)
- Doskonalenie kadr - klucz do efektywnej pracy

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku
Logo
japonistyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny