Marta Rendecka

kierownik działu promocji, Prószyński i S-ka
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Prószyński i S-ka
kierownik działu promocji
Prószyński i S-ka
Rzecznik prasowy
Prószyński i S-ka
Specjalista ds. PR
Prószyński i S-ka
fotoedytor
Fotoedycja w miesięczniku "Wiedza i Życie"
Prószyński i S-ka
specjalista ds. promocji czasopism
promocja czasopism popularnonaukowych („Wiedza i Życie”, „SCIENTIFIC AMERICAN - polska edycja”, „Inne Oblicza Historii”), wnętrzarskich ("Majster", "Tak Mieszkam") oraz kulinarnych ("Biblioteczka Poradnika Domowego", "Biblioteczka Poradnika Domowego - Wydanie Specjalne"),a także stron internetowych: www.kulinaria.pl oraz www.ksiegarnia.proszynski.pl
Logo
specjalista od wszystkiego :)
Wydawnictwo CAT BOOK
układanie planu wydawniczego, recenzowanie propozycji wydawniczych, planowanie strategii promocyjnych, kontakty z mediami (radio, telewizja, prasa, Internet), pozyskiwanie patronatów medialnych, organizacja spotkań autorskich, poszukiwanie zagranicznych tytułów, koordynowanie pracy poszczególnych pionów wydawnictwa (redakcja, skład, grafika, druk)
Dodatkowo:
PR & Management Krzysztofa Kotowskiego
Obowiązki: organizacja spotkań z autorem w całej Polsce (biblioteki, księgarnie, imprezy literackie), kontakty z mediami oraz organizacja wywiadów radiowych i telewizyjnych
Logo
asystentka Zarządu
Drukarnia cyfrowa SOWA sp. z o.o.
koordynacja obiegu korespondencji i dokumentów w firmie, organizacja kalendarza Zarządu, organizacja wyjazdów służbowych i delegacji Zarządu, przyjmowanie gości, odbieranie telefonów, tworzenie ofert przetargowych.
Od września 2009:
współpraca przy projekcie „Wyczerpane” – pozyskiwanie nowych partnerów, formułowanie spersonalizowanych ofert.
Logo
stażystka
Agencja Koncertowej INNOVA Concerts
współpraca z mediami, promocja i PR wydarzeń muzycznych, PR festiwalu „Re: wizje 2008”, promocja koncertów w klubie Hard Rock Cafe, tworzenie baz danych
Logo
wsparcie Organizatora
XV Międzynarodowy Konkurs im. Fryderyka Chopina
pomoc w organizacji ćwiczeń w okresie eliminacji i konkursu, pomoc w układaniu grafiku uczestników, udzielanie uczestnikom porad odnośnie pobytu w Warszawie oraz funkcjonowania jednostek związanych z organizacją Konkursu

Edukacja

Logo
teoria muzyki, doktoranckie
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie
Logo
filozofia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
kompozycja, licencjackie
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie
Logo
teoria muzyki, magisterskie
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.