Marta Piotrowska

Koordynator ds. projektów audytorskich, PKF Consult Sp. z o.o. Region Zachód, Biuro Poznań
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Koordynator ds. projektów audytorskich
Obowiązki: udział w badaniach sprawozdań finansowych, analiza danych księgowych finansowych, ocena elementów sprawozdania finansowego, planowanie oraz prowadzenie projektów audytorskich, zarządzanie i nadzorowanie zespołem projektowym, sporządzanie opisów oraz testowanie kontroli wewnętrznych badanych podmiotów, organizowanie szkoleń z obowiązujących procedur audytorskich dla aplikantów oraz praktykantów, tworzenie i aktualizowanie baz danych potencjalnych klientów, nawiązywanie kontaktów i budowa relacji z potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert oraz sporządzanie umów o badanie informacji finansowych
PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Młodszy Asystent, Asystent
Obowiązki: udział w badaniach sprawozdań finansowych, analiza danych księgowych finansowych, ocena elementów sprawozdania finansowego, testowanie kontroli wewnętrznych zgodnie z zalecaniami kierownika projektu, przygotowywanie raportów i opinii z badania , pomoc w tworzeniu baz danych potencjalnych klientów.
PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Praktykant
Obowiązki: udział w badaniach sprawozdań finansowych, analiza danych księgowych finansowych, ocena elementów sprawozdania finansowego, uczestnictwo w inwentaryzacji zapasów
Grupa Eurocash
Dział: Audytu i Kontroli Hurtowni – Audyt wewnętrzny, Udział w programie „W Praktyce z Najlepszymi”
Obowiązki: przeprowadzenie audytu „Gospodarka opakowaniami zwrotnymi” oraz „Łańcuch dostaw KWDT”, kontrolowanie dokumentów związanych z przyjęciem i wydaniem towaru oraz opakowań, sprawdzenie merytorycznej poprawności zapisów na kontach dot. opakowań, wiekowanie rozrachunków i innych kont bilansowych oraz uzgadnianie różnic w należnościach sądowych, sporządzenie testów audytowych.
Grant Thornton
Dział: Departament Administracyjny Audytu, Stanowisko: praktykant
Obowiązki: porządkowanie i rejestracja dokumentów finansowych, prowadzenie i kontrolowanie kompletności archiwum departamentowego, kompletowanie dokumentów dla klienta oraz uzupełnianie baz danych, weryfikowanie przesłanych elektronicznie sprawozdań finansowych z wersjami dokumentów papierowych.

Edukacja

Logo
Finanse i rachunkowość, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

DIY, muzyka elektroniczna,