Marta Ptaszyńska

Marta Ptaszyńska

Kierownik Zmiany Oddziału SMART, Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Zmiany Oddziału SMART
obowiązki: - Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w

realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów

oferowanych przez Bank;

- Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi w preferowanych dla

danej czynności kanałach obsługi takich jak: bankomat, Citibank Online, Citi

Mobile, CitiPhone, w celu minimalizacji ilości operacji finansowych i

niefinansowych wykonywanych na zlecenie klientów bezpośrednio przez

pracowników oddziału;

- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i

zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i

standardami Banku;

- Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału;

- Koordynowanie pracy zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów

obsługi i sprzedaży w zespole.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Bankowości Detalicznej
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości

detalicznej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych;

- Przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu

rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji;

- Przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego;

- Otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych;

- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz

kompleksowa obsługa klientów indywidualnych;

- Współpraca z działem compliance, przekazywanie informacji o klientach

zgodnie z regulacjami wewnętrznymi banku;

- Kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
ok
DSA Sp. z o.o.
Przedstawiciel ds. Telesprzedaży
Świadczenie usług dla Banku Handlowego w Warszawie

poprzez sprzedaż produktów kredytowych i ubezpieczeniowych;

- Pozyskiwanie i obsługa klientów;

- Prowadzenie negocjacji handlowych;

- Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz

potrzeby klienta;

- Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami

- Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/

zagranicznych.
Santander Consumer Bank S.A.
.
Sprawdzanie oryginalnej dokumentacji kredytowej;

- Archiwizacja dokumentów.

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą