Marta Ptaszyńska
Kierownik Zmiany Oddziału SMART, Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Wrocław,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zmiany Oddziału SMART
obowiązki: - Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w
realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów
oferowanych przez Bank;
- Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi w preferowanych dla
danej czynności kanałach obsługi takich jak: bankomat, Citibank Online, Citi
Mobile, CitiPhone, w celu minimalizacji ilości operacji finansowych i
niefinansowych wykonywanych na zlecenie klientów bezpośrednio przez
pracowników oddziału;
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i
zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i
standardami Banku;
- Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału;
- Koordynowanie pracy zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów
obsługi i sprzedaży w zespole.
realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów
oferowanych przez Bank;
- Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi w preferowanych dla
danej czynności kanałach obsługi takich jak: bankomat, Citibank Online, Citi
Mobile, CitiPhone, w celu minimalizacji ilości operacji finansowych i
niefinansowych wykonywanych na zlecenie klientów bezpośrednio przez
pracowników oddziału;
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i
zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i
standardami Banku;
- Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału;
- Koordynowanie pracy zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów
obsługi i sprzedaży w zespole.
Doradca Bankowości Detalicznej
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości
detalicznej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych;
- Przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu
rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji;
- Przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego;
- Otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych;
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz
kompleksowa obsługa klientów indywidualnych;
- Współpraca z działem compliance, przekazywanie informacji o klientach
zgodnie z regulacjami wewnętrznymi banku;
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
detalicznej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych;
- Przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu
rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji;
- Przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego;
- Otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych;
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz
kompleksowa obsługa klientów indywidualnych;
- Współpraca z działem compliance, przekazywanie informacji o klientach
zgodnie z regulacjami wewnętrznymi banku;
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Przedstawiciel ds. Telesprzedaży
Świadczenie usług dla Banku Handlowego w Warszawie
poprzez sprzedaż produktów kredytowych i ubezpieczeniowych;
- Pozyskiwanie i obsługa klientów;
- Prowadzenie negocjacji handlowych;
- Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz
potrzeby klienta;
- Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami
- Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/
zagranicznych.
poprzez sprzedaż produktów kredytowych i ubezpieczeniowych;
- Pozyskiwanie i obsługa klientów;
- Prowadzenie negocjacji handlowych;
- Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz
potrzeby klienta;
- Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami
- Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/
zagranicznych.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą