Umiejętności
Biotechnologia
Rozwój działalności
planowanie biznesu
Analiza konkurencji
Cross-functional Team Leadership
Sprzedaż do szpitali
Zarządzanie
Dostęp do rynku
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Urządzenia medyczne
Negocjacje
New Business Development
Onkologia
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
wprowadzanie produktu
Rekrutacja
Efektywność Sprzedaży
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
polski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Biura ds. Pozyskiwania Pacjentów
Pratia
- MEDYCZNE CALL CENTER. Zbudowanie od podstaw działu Medycznego Call Center
(rekrutacja, procedury, szkolenia merytoryczne, schematy rozmów, analiza pracy)
- ZESPÓŁ SPECJALISTÓW ds. POZYSKIWANIA PACJENTÓW. Utworzenie, wprowadzenie oraz
nadzór nad Biurem Pozyskania Pacjentów (rekrutacja, struktura, schematy pracy, opracowanie
materiałów, analiza wyników oraz stały coaching).
- PROJEKTY MARKETINGOWE. Szereg projektów marketingowych dotyczących budowania biura
oraz firmy Pratia.
(rekrutacja, procedury, szkolenia merytoryczne, schematy rozmów, analiza pracy)
- ZESPÓŁ SPECJALISTÓW ds. POZYSKIWANIA PACJENTÓW. Utworzenie, wprowadzenie oraz
nadzór nad Biurem Pozyskania Pacjentów (rekrutacja, struktura, schematy pracy, opracowanie
materiałów, analiza wyników oraz stały coaching).
- PROJEKTY MARKETINGOWE. Szereg projektów marketingowych dotyczących budowania biura
oraz firmy Pratia.
Project Manager
- PROJEKT GENTLE DAY. Analiza rynku, umożliwienie szybkiego oraz skutecznego wejścia do
kanału hurtowego i aptecznego (sieci) skutkujące znacznym wzrostem sprzedaży.
- PROJEKT NUK. Wprowadzenie marki do kanału aptecznego i drogeryjnego - poszerzenie kanałów
sprzedaży przy wynegocjowaniu bardzo korzystnych warunków. Przeszkolenie zespołu
sprzedażowego w celu zwiększenia jego efektywności.
- PROJEKT NIOPHARMA. Analiza rynku, dobór portfolio firmy, wprowadzenie suplementów diety i
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego na Polski rynek. Weryfikacja
strategii marketingowej, przygotowanie działań PR, założeń budżetowych oraz P & L. Rekrutacja i
nadzór nad zespołem sprzedażowym.
kanału hurtowego i aptecznego (sieci) skutkujące znacznym wzrostem sprzedaży.
- PROJEKT NUK. Wprowadzenie marki do kanału aptecznego i drogeryjnego - poszerzenie kanałów
sprzedaży przy wynegocjowaniu bardzo korzystnych warunków. Przeszkolenie zespołu
sprzedażowego w celu zwiększenia jego efektywności.
- PROJEKT NIOPHARMA. Analiza rynku, dobór portfolio firmy, wprowadzenie suplementów diety i
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego na Polski rynek. Weryfikacja
strategii marketingowej, przygotowanie działań PR, założeń budżetowych oraz P & L. Rekrutacja i
nadzór nad zespołem sprzedażowym.
Szkolenia i kursy
1993 - obecnie
Szereg kursów i szkoleń z zakresu: sprzedaży, negocjacji, zarządzania,
marketingu oraz kompetencji miękkich.
Szereg kursów i szkoleń z zakresu: sprzedaży, negocjacji, zarządzania,
marketingu oraz kompetencji miękkich.
Edukacja
Inne
Kluczowe kompetencje:
Tworzenie i realizacja strategii biznesowych m.in.: sprzedaż/marketing, w oparciu o cele organizacji. Analiza rynku, trendów oraz konkurencji. Realizacja budżetu sprzedażowego. Budowanie i zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami wewnętrznymi oraz
zewnętrznymi. Negocjowanie warunków handlowych.
Tworzenie i rozwój profesjonalnych zespołów w ramach jednostek organizacyjnych. Definiowanie luk kompetencyjnych - stałe podnoszenie kompetencji podległego zespołu. Zarządzanie 40 - osobowym zespołem. Koordynacja i organizacja pracy podległych zespołów -
definiowanie celów, delegowanie zadań, motywowanie, monitorowanie, ocena efektów. Definiowanie potrzeb personalnych. Budowanie opisów stanowisk, selekcja i rekrutacja na stanowiska specjalistyczne i managerskie.
Prowadzenie sesji wdrożeniowych oraz coachingowych, a także szkoleń wewnętrznych. Uczestnictwo lub/i zarządzanie projektami. Planowanie zasobów, zarządzanie budżetem, czasem - priorytetami, jakością, ryzykiem, zmianą, konfliktami. Ustalanie norm i standardów pracy. Aktywny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej.
Optymalizacja procesów i procedur wpływających na obniżenie kosztów, efektywność działań oraz podniesienie standardów obsługi klienta. Nadzór nad terminową realizacją zadań wynikających z ustalonych harmonogramów prac.
Tworzenie i realizacja strategii biznesowych m.in.: sprzedaż/marketing, w oparciu o cele organizacji. Analiza rynku, trendów oraz konkurencji. Realizacja budżetu sprzedażowego. Budowanie i zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami wewnętrznymi oraz
zewnętrznymi. Negocjowanie warunków handlowych.
Tworzenie i rozwój profesjonalnych zespołów w ramach jednostek organizacyjnych. Definiowanie luk kompetencyjnych - stałe podnoszenie kompetencji podległego zespołu. Zarządzanie 40 - osobowym zespołem. Koordynacja i organizacja pracy podległych zespołów -
definiowanie celów, delegowanie zadań, motywowanie, monitorowanie, ocena efektów. Definiowanie potrzeb personalnych. Budowanie opisów stanowisk, selekcja i rekrutacja na stanowiska specjalistyczne i managerskie.
Prowadzenie sesji wdrożeniowych oraz coachingowych, a także szkoleń wewnętrznych. Uczestnictwo lub/i zarządzanie projektami. Planowanie zasobów, zarządzanie budżetem, czasem - priorytetami, jakością, ryzykiem, zmianą, konfliktami. Ustalanie norm i standardów pracy. Aktywny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej.
Optymalizacja procesów i procedur wpływających na obniżenie kosztów, efektywność działań oraz podniesienie standardów obsługi klienta. Nadzór nad terminową realizacją zadań wynikających z ustalonych harmonogramów prac.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży