Marta Orzełowska

Koordynator Zespołu Sprzedaży - BD Aesthetic
Józefosław, mazowieckie

Umiejętności

Biotechnologia Rozwój działalności planowanie biznesu Analiza konkurencji Cross-functional Team Leadership Sprzedaż do szpitali Zarządzanie Dostęp do rynku Analiza rynku zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Urządzenia medyczne Negocjacje New Business Development Onkologia Przemysł farmaceutyczny Sprzedaż leków wprowadzanie produktu Rekrutacja Efektywność Sprzedaży Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
polski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator Zespołu Sprzedaży
Beauty Derm Aesthetic
Logo
mgr farmacji
Apteki Miejskie
Logo
Dyrektor Biura ds. Pozyskiwania Pacjentów
Pratia
- MEDYCZNE CALL CENTER. Zbudowanie od podstaw działu Medycznego Call Center
(rekrutacja, procedury, szkolenia merytoryczne, schematy rozmów, analiza pracy)
- ZESPÓŁ SPECJALISTÓW ds. POZYSKIWANIA PACJENTÓW. Utworzenie, wprowadzenie oraz
nadzór nad Biurem Pozyskania Pacjentów (rekrutacja, struktura, schematy pracy, opracowanie
materiałów, analiza wyników oraz stały coaching).
- PROJEKTY MARKETINGOWE. Szereg projektów marketingowych dotyczących budowania biura
oraz firmy Pratia.
Radfarm Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Project Manager
- PROJEKT GENTLE DAY. Analiza rynku, umożliwienie szybkiego oraz skutecznego wejścia do
kanału hurtowego i aptecznego (sieci) skutkujące znacznym wzrostem sprzedaży.
- PROJEKT NUK. Wprowadzenie marki do kanału aptecznego i drogeryjnego - poszerzenie kanałów
sprzedaży przy wynegocjowaniu bardzo korzystnych warunków. Przeszkolenie zespołu
sprzedażowego w celu zwiększenia jego efektywności.
- PROJEKT NIOPHARMA. Analiza rynku, dobór portfolio firmy, wprowadzenie suplementów diety i
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego na Polski rynek. Weryfikacja
strategii marketingowej, przygotowanie działań PR, założeń budżetowych oraz P & L. Rekrutacja i
nadzór nad zespołem sprzedażowym.
Logo
Dyrektor Zarządzający
Hilopharma Sp. z.o.o.
- zarządzanie administracyjne
- zarzędzanie sprzedażą - kontakt z kluczowymi klientami
- aktywności marketingowe
- nadzór nad logistyką
Logo
Dyrektor Zarządzający
Metrum CryoFlex
Logo
Bussines Unit Manager/Sales and Medical Director/ Medical Director
Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. Warszawa
Logo
District Manager
Aventis Pharma Sp. z o.o. Warszawa
Logo
Senior Account Manager
IMS Poland Warszawa
Sun Farm Sp. z o.o.
Sales Manager
Logo
Senior medical representative / training coordinator
Pierre Fabre Medicament Warszawa
Logo
Sales Representative for Lublin-Region
Yamanouchi Europe B.V., The Warsaw Branch,
Logo
Wholesaler Shift Manager/Telemarketing Specialist
Agro-Far Pharmaceutical

Szkolenia i kursy

1993 - obecnie
Szereg kursów i szkoleń z zakresu: sprzedaży, negocjacji, zarządzania,
marketingu oraz kompetencji miękkich.

Edukacja

Logo
Organizacja i ekonomia zdrowia, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Farmacja, magisterskie
Akademia Medyczna w Lublinie

Inne

Kluczowe kompetencje:

Tworzenie i realizacja strategii biznesowych m.in.: sprzedaż/marketing, w oparciu o cele organizacji. Analiza rynku, trendów oraz konkurencji. Realizacja budżetu sprzedażowego. Budowanie i zarządzanie długofalowymi relacjami z kluczowymi klientami wewnętrznymi oraz
zewnętrznymi. Negocjowanie warunków handlowych.
Tworzenie i rozwój profesjonalnych zespołów w ramach jednostek organizacyjnych. Definiowanie luk kompetencyjnych - stałe podnoszenie kompetencji podległego zespołu. Zarządzanie 40 - osobowym zespołem. Koordynacja i organizacja pracy podległych zespołów -
definiowanie celów, delegowanie zadań, motywowanie, monitorowanie, ocena efektów. Definiowanie potrzeb personalnych. Budowanie opisów stanowisk, selekcja i rekrutacja na stanowiska specjalistyczne i managerskie.
Prowadzenie sesji wdrożeniowych oraz coachingowych, a także szkoleń wewnętrznych. Uczestnictwo lub/i zarządzanie projektami. Planowanie zasobów, zarządzanie budżetem, czasem - priorytetami, jakością, ryzykiem, zmianą, konfliktami. Ustalanie norm i standardów pracy. Aktywny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej.
Optymalizacja procesów i procedur wpływających na obniżenie kosztów, efektywność działań oraz podniesienie standardów obsługi klienta. Nadzór nad terminową realizacją zadań wynikających z ustalonych harmonogramów prac.

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży