Marta Radecka (Nawrocka)

Project Manager | Marketing | Social Media | Komunikacja Wewnętrzna | Eventy
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Marketing Social Media Marketing Adobe Illustrator Marketing internetowy Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich IBM SPSS Statistics Komunikacja w Social Media Pakiet Office: Microsoft Excel, Word, Power Point

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
Pflegehelden Franchise GmbH
Fabryka Idei Sp. z o.o.
Młodszy specjalista ds. Marketingu i Social Media
- współprzygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych,
- prowadzenie profilu klienta w Social Media (planowanie treści postów, koordynacja grafik, komunikacja z odbiorcami strony, organizowanie konkursów, promowanie i targetowanie postów),
- przygotowywanie raportów wykonanych działań,
- przygotowywanie kalendarzy działań marketingowych,
- merchandising,
- e-mail i event marketing,
- przygotowywanie analizy SWOT i analizy konkurencji,
- przygotowywanie ofert i prezentacji,
- wsparcie w organizowaniu eventów.
Logo
Młodszy specjalista ds. Marketingu i Obsługi klienta
PFE - People for events
- prowadzenie firmowej strony internetowej w Social Media,
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowych,
- przygotowywanie tekstów marketingowych na potrzeby aktualnych działań, stronę internetową, gazetkę firmową,
- e-mail marketing,
- wsparcie w trwających projektach,
- współpraca z grafikami, drukarniami, działem klienta
- przygotowywanie ofert, pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego,
- dbanie o pozytywny wizerunek marki,
- przygotowywanie i analiza przeprowadzonych akcji marketingowych,
- przygotowywanie rozliczeń i faktur
Logo
Praktyka studencka
Szynal i Lis Agencja Reklamy
- opracowywanie strategii marketingowych i kampanii reklamowych dla galerii handlowych zgodnie z briefem kreatywnym,
- projekt strategii działań PR dla jednej z firm,
- wykorzystywanie metody storytelling przy tworzeniu postów,
- kontakt z galeriami handlowymi.
Fabryka Idei Sp. z o.o.
Stażysta
- przygotowywanie analiz marketingowych (SWOT, konkurencji, rynku),
- tworzenie kwestionariuszy badania opinii konsumenta oraz baz danych,
- opracowywanie ofert dla klientów.
Fabryka Idei Sp. z o.o.
Koordynator ds. eventów
- zorganizowanie oraz samodzielna realizacja eventu dla Galerii Dominikańskiej “Zostań twarzą Galerii Dominikańskiej”
- wsparcie w organizowaniu i realizacji cyklicznych eventów dla firmy Tauron “ Nie znasz nie otwieraj”
- wsparcie w organizacji i przebiegu konkursu "Ubieramy wrocławskie krasnale" dla galerii Wroclavia
- rekrutacja pracowników ne event, zlecanie i nadzór wykonywanych obowiązków,
- nadzór nad poprawnym przebiegiem imprezy,
- pomoc w promocji imprez i przygotowaniu raportów z zakończonych eventów,
- dbanie o pozytywny wizerunek marki oraz kontakt z klientem.

Szkolenia i kursy

* Warszataty z zakresu rozwoju kompetencji osobistych i menadżerskich (05/2015) - Certyfikat
AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o. o

* Warsztaty przygotowujące do procesu rekrutacji i selekcji (05/2015) - Certyfikat
AiA Doradztwo i Edukacja Psychologiczna Sp. z o.o.

* Warsztaty z zakresu kompetencji i umiejętności specjalistycznych (obsługa programów komputerowych)- (11/2014)
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - projekt Kapitał Ludzki UE

* Szkolenie - Psychologia przedsiębiorczości i zarządzania (04/2013)
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - projekt Kapitał Ludzki UE

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny wydział zamiejscowy we Wrocławiu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Podróże typu City Break , psychologia biznesu, wizaż