Marta Krzysztofik

Kierownik Działu Planowania Produkcji i Biura Obsługi Klienta -Progress Eco
Staszów, świętokrzyskie

Umiejętności

ATP B2B Komunikacja Dane Ekonomika Elektroniczna wymiana danych Finanse Zdolności interpersonalne Kontakt Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Public Relations Publikacje Archiwizacja dokumentów dobra organizacja czasu pracy Prawo jazdy B obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) Pakiet Office - zaawansowany wysoka kultura osobista i dojrzałość emocjonalna bezkonfliktowa oparta na współpracy praca zespołowa prowadzenie korespondencji i dokumentacji firmowej prowadzenie rekrutacji fakturowanie, administracja firmy Delegowanie zadań i kontrola udział w projektach

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Progress Eco S.A.
Kierownik Działu Planowania Produkcji
Przygotowanie harmonogramów produkcyjnych, Wsparcie planowania produkcji systemami IT, Nadzór nad realizacją zleceń zgodnie z przyjętymi harmonogramami, Bieżący monitoring realizacji planów oraz rozliczanie wykonania planów produkcji przez działy produkcyjne, na podstawie przygotowywanych zestawień/ analiz,
Informowanie z ustalonym wyprzedzeniem Dział Obsługi Klienta o ewentualnych trudnościach z dotrzymaniem terminu realizacji na podstawie informacji od wydziałów produkcyjnych.
Koordynacja pracy Działu Zaopatrzenia, ofertowanie itp.
Nadzór nad wprowadzaniem do systemu zamówień potwierdzonych przez handlowców,
• Nadzór nad ustalaniem z Działem Planowania i Rozliczania Produkcji terminu realizacji zlecenia i bieżącym informowaniem Działów Handlowych w sytuacjach rozbieżności pomiędzy datą żądaną a proponowaną przez produkcję,
• Monitorowanie procesu produkcji i przekazywanie informacji o ewentualnych problemach z dotrzymaniem terminu do Działów Handlowych,
• Nadzór nad terminowym przekazywanie dokumentacji przez Dział Konstrukcyjno-technologiczny,
• Nadzór nad przygotowywaniem przez pracowników Działu Obsługi Klienta odpowiedniej dokumentacji związanej ze sprzedażą właściwą dla danego klienta, kraju pochodzenia, sposobu rozliczenia transakcji,
• Uczestnictwo w tworzeniu i uzupełnianiu bazy danych dotyczących klientów,
• Nadzór nad archiwizacją dokumentacji z przebiegu realizacji zleceń.
• Negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie umów z firmami spedycyjnymi,
• Nadzór nad organizacją transportu produktów do klienta,
• Kontrola jakościowa i terminowa przygotowywanej przez podległe osoby dokumentacji związanej z wysyłką produktów według obowiązujących przepisów i procedur
• Nadzór nad opracowywaniem procedur i zasad organizacji magazynów oraz wdrażania ich w życie i nadzór nad ich przestrzeganiem przez inne działy,
• Nadzór nad odpowiednim przygotowaniem layoutu magazynów oraz przestrzeganiem opracowanego układu składowania materiałów, towarów, komponentów i wyrobów zapewniającego szybki, łatwy, ekonomiczny i bezpieczny do nich dostęp,
• Nadzór nad odpowiednim przyjmowaniem materiałów na magazyn, przygotowywaniem dokumentacji w tym zakresie oraz informowaniem odpowiednich działów (zakupy, produkcja, kontrola jakości) o ich dostarczeniu,
• Nadzór nad utrzymywaniem określonych stanów magazynowych materiałów, komponentów, towarów,
• Analiza wyników inwentaryzacji okresowych, rozliczanie pracowników i ewentualne wprowadzanie działań korygujących,
• Nadzór nad kompletnością i terminowością informacji w systemach komputerowych oraz przygotowywaniem, kompletowaniem i przechowywaniem dokumentacji,
• Nadzorowanie utrzymywania powierzonego sprzętu/ pojazdów w czystości i sprawności technicznej.
• Zapewnienie terminowego oraz zgodnego z obowiązującymi procedurami uruchomieniem procesu zakupów materiałów na podstawie informacji od Działu Konstrukcyjno-technologicznego (BOM) .
• Monitorowanie terminu dostaw i ewentualnym działaniem alternatywnym w przypadku problemów z dotrzymaniem terminu realizacji zlecenia,
• Opracowanie narzędzi pozwalających na kontrolę terminów dostarczania informacji na temat potrzeb zakupowych i kooperacyjnych oraz ich kompletności z Działu Konstrukcyjno-technologicznego,
• Nadzór nad pozyskaniem dostawców i kooperantów zapewniających wysoką jakość oferowanych wyrobów i usług (termin, cena, jakość) oraz nad stałym rozwojem przygotowanej bazy w kraju i poza jego granicami,
• Opracowywanie na podstawie wybranych kryteriów i aktualizacja Wykazu Dostawców i Kooperantów Kwalifikowanych a także zdobywanie od nich niezbędnych certyfikatów i atestów,
• Nadzór nad przekazaniem wytycznych przez Dział Konstrukcyjno-technologiczny do zakresu usług kooperacyjnych oraz sposobu oceny odbioru jakościowego usługi, wybór potencjalnych kooperantów świadczących poszukiwane usługi,
• Nadzór nad współpracą specjalistów ds. zakupów i kooperacji z wydziałami produkcyjnymi w celu uzgodnienia terminów kooperacji,
Progress Eco S.A.
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Koordynacja pracy biura, współpraca z zakładamy produkcyjnymi z zakresu realizacji zleceń w zakresie sit przemysłowych jak i wyrobów architektonicznych,
logistyka- organizacja transportów, raportowanie, WDT, export.
Logo
Kierownik Biura Obsługi Klienta Krajowego
Rovese (dawniej Cersanit)
Łukasz C.
Łukasz C. · współpracownik
wystawiono
Zespół pracowników Biura Obsługi Klienta którym kieruje Marta wielokrotnie wykazywał bardzo dużo inicjatywy w obszarze wspierania Działu Sprzedaży Rovese. Marta oraz jej podwładni wielokrotnie przekraczali nasze oczekiwania co do sposobu obsługi Partnerów Handlowych.
Jakość pracy zespołu Biura Obsługi Klienta była dla mnie jednym z obszarów, które w pozytywny sposób zaskoczyły mnie kiedy rozpoczynałem pracę w Rovese.
Naprawdę wielki 'PLUS' za jakość współpracy z zespołem Marty!
QUICKPACK POLSKA
Specjalista d/s marketingu
od 2004 roku specjalista d/s.produkcji ( kalkulacje towarowe, inwentaryzacje, zakup i zamawianie surowców)
Logo
Pracownik Działu Handlowego
Tenger West-Awa
realizacja zamówień klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące asortymentu.

Szkolenia i kursy

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ, INTELIGENCJA EMOCJONALNA W ZARZĄDZANIU, PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE W SYTUACJI KRYZYSOWEJ, PLANOWANIE PRACY WŁASNEJ I PODLEGŁEGO ZESPOŁU, KOMUNIKACJA, EXCEL, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I BUDOWANIE RELACJI Z PRACOWNIKAMI, MOTYWOWANIE PODLEGŁYCH I DELEGOWANIE, ORIENTACJA NA WYNIK I KONSEKWENCJA W DZIAŁANIU, ASERTYWNOŚĆ- TRENING PEWNOŚCI SIEBIE, Szkolenie z zakresu Stali Nierdzewnych, szkolenie m.in. z zakresu wystawiania faktur , faktur korygujących i duplikatów; odwrotnego obciążenia ( zał. 11 i 14 do ustawy o Vat); WDT oraz eksportu towarów.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Logo
licencjat- Zarządzanie Firmą, licencjackie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

czynne formy wypoczynku, podróże, książki...

Inne

prawo jazdy kategorii B- bardzo dobra praktyczna jazda samochodem ( aktualne badania psychotechniczne- uprawniające do prowadzenia samochodów służbowych), znajomość zasad rekrutacji ( brałam udział w wielu rekrutacjach), Logistyka- wiedza z zakresu logistyki i spedycji ( prowadzenie własnej działalności gospodarczej ciągniki + naczepy 24 t). Znajomość dokumentów towarzyszacych wysyłce.

Grupy

Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.