Umiejętności
Mac OS
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
otwartość na nowe doświadczenia
• samodzielność w wykonywaniu obowiązków, szybkie przyswajanie wiedzy,
• łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca kosmetyczny
-Spotkania kosmetyczne,
-dobór linii pielęgnacyjnej,
-porady w zakresie kolorystyki produktów do makijażu
-dobór linii pielęgnacyjnej,
-porady w zakresie kolorystyki produktów do makijażu
Referent ds. Administracji - Recepcjonista
-rejestracja ruchu osobowego (pierwszy kontakt z klientem spółki)
-czynności informacyjne, obsługa centrali telefonicznej
-rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej
-rejestracja i ekspedycja korespondencji wychodzącej
-organizacja i obsługa podróży służbowych
-współudział w organizacji spotkań oraz eventów firmowych
-funkcja administratora (key user) wewnętrznego systemu do obiegu dokumentów(ECM) – współudział we wdrożeniu systemu w firmie, tworzenie instrukcji oraz szkolenia wewnętrzne dla użytkowników, konfiguracja oraz dodawanie treści, modyfikacja i nadawanie uprawnień, monitorowanie funkcjonalności systemu i eliminowanie ewentualnych błędów pojawiających się w trakcie jego użytkowania
-czynności informacyjne, obsługa centrali telefonicznej
-rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej
-rejestracja i ekspedycja korespondencji wychodzącej
-organizacja i obsługa podróży służbowych
-współudział w organizacji spotkań oraz eventów firmowych
-funkcja administratora (key user) wewnętrznego systemu do obiegu dokumentów(ECM) – współudział we wdrożeniu systemu w firmie, tworzenie instrukcji oraz szkolenia wewnętrzne dla użytkowników, konfiguracja oraz dodawanie treści, modyfikacja i nadawanie uprawnień, monitorowanie funkcjonalności systemu i eliminowanie ewentualnych błędów pojawiających się w trakcie jego użytkowania
Nauczyciel
Technikim Geodezji i Kształtowania Środowiska nr 12 w Krakowie
-nauka przedmiotu na każdym z poziomów nauczania,
-prowadzenie Koła Filmowego (zajęcia teoretyczno – praktyczne),
-współpraca w tworzeniu szkolnej strony internetowej (dostarczanie zdjęć z szkolnych wydarzeń
i uroczystości, redagowanie notatek na stronę),
-praca w zespole ds. Promocji szkoły
-prowadzenie Koła Filmowego (zajęcia teoretyczno – praktyczne),
-współpraca w tworzeniu szkolnej strony internetowej (dostarczanie zdjęć z szkolnych wydarzeń
i uroczystości, redagowanie notatek na stronę),
-praca w zespole ds. Promocji szkoły
Recepcjonistka
Willa w Pieninach
- prowadzenie rezerwacji pokoi oraz rejestru gości,
- udzielanie informacji hotelowych i turystycznych,
- organizacja imprez integracyjnych,
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie ośrodka,
- współpraca z agencjami turystycznymi i firmami kooperującymi z ośrodkiem
- prowadzenie akcji promocyjnych obiektów (portale społecznościowe itp.).
(Praca w okresie wakacyjnym - prowadzenie obsługi dwóch obiektów)
- udzielanie informacji hotelowych i turystycznych,
- organizacja imprez integracyjnych,
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie ośrodka,
- współpraca z agencjami turystycznymi i firmami kooperującymi z ośrodkiem
- prowadzenie akcji promocyjnych obiektów (portale społecznościowe itp.).
(Praca w okresie wakacyjnym - prowadzenie obsługi dwóch obiektów)
Szkolenia i kursy
-Lipiec 2012, 2013 oraz 2014 – Udział w Warsztatach Filmowych dla nauczycieli podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Warsztaty zostały zorganizowane przez Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej. (W ramach warsztatów udział w wykładach, zajęciach praktycznych, tworzenie własnych etiud filmowych, wystawy audiowizualnej, animacji).
-Kwiecień 2009 – Kurs sekretarsko – asystencki organizowany przez Centrum Kształcenia Menedżerów Gloker w Krakowie (zaświadczenie MEiN). Kurs miał na celu przygotowanie teoretyczno-praktyczne do pracy w biurze, zaznajomienie z prawami rządzącymi tą komórką. Obejmował również zagadnienia prawa pracy oraz etyki i kultury zawodu.
-Ponadto: kursy i szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli organizowane przez MCDN
i inne.
-Kwiecień 2009 – Kurs sekretarsko – asystencki organizowany przez Centrum Kształcenia Menedżerów Gloker w Krakowie (zaświadczenie MEiN). Kurs miał na celu przygotowanie teoretyczno-praktyczne do pracy w biurze, zaznajomienie z prawami rządzącymi tą komórką. Obejmował również zagadnienia prawa pracy oraz etyki i kultury zawodu.
-Ponadto: kursy i szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli organizowane przez MCDN
i inne.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Zainteresowania
Film, Zumba (taniec), podróże (miasta), social media.
Inne
Nie boję się wyzwań, szybko się uczę. Jestem dokładna, konsekwentna, zdyscyplinowana, skrupulatnie wykonuję swoje obowiązki. Za swoją największą zaletę uważam otwartość i komunikatywność co ułatwia mi nawiązywanie kontaktów z ludźmi w każdym wieku, a co ważniejsze-ich utrzymywanie.