Marta Józefczak

Specjalista ds. sprzedaży reklam
Swarzędz, wielkopolskie

Umiejętności

Copywriting Google Analytics Internet Microsoft Excel Microsoft Word Wordpress Prawo jazdy kat B przygotowywanie prezentacji multimedialnych, pozyskiwanie klientów Fakturowanie Długofalowe relacje z klientami, łatwość z nawiązywaniem kontaktów, budowanie relacji, praca w zespole

Języki

angielski
biegły
włoski
dobry
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Editor in Chief
Grupa MTP
- redaktor naczelna czasopisma „Wszystko Działa” – prowadzenie czasopisma po kątem merytorycznym oraz reklamowym
- współpraca i pozyskanie autorów do gazety – delegowanie zadań, pilnowanie terminowości wykonania zlecenia, przygotowanie umów o współpracę, rozliczenie umów z działem księgowości
- spotkania sprzedażowe z potencjalnymi klientami gazety podczas targów, warsztatów, ale też wizyty w siedzibie producentów w całej Polsce
- nawiązywanie kontaktów ze stowarzyszeniami branżowymi w zakresie współpracy merytorycznej
- wsparcie redakcyjne gazety „Sukces po poznańsku” w tym również wsparcie sprzedaży reklam i artykułów sponsorowanych
- obecność na eventach branżowych – relacje na Instagramie i Facebooku dla magazynów
- aktywny udział w projektach
Logo
Współpraca
portal allaboutlife.pl
- redakcja tekstów zgodnych z profilem portalu
- aktywne wyszukiwanie interesujących tematów zgodnych z profilem portalu
- obsługa WordPress w tym publikacja teksów redakcyjnych
- bieżące wsparcie działań prowadzonych przez zespół Allaboutlife.pl w tym współpraca z blogerami
Logo
Key Account Manager
Pomarańcza Dom Produkcyjny
- prowadzenie spotkań handlowych, prezentacja możliwości produkcyjnych z zakresu druku offsetowego, cyfrowego oraz produkcji gadżetów reklamowych na spotkaniach z klientem biznesowym
- przygotowanie ofert handlowych dostosowanych do realizowanego projektu, negocjowanie warunków
- współpraca z klientami indywidualnymi i agencyjnymi
- aktywna sprzedaż produktów drukowanych cyfrowych, offsetowych i wielkoformatowych,
- aktywna sprzedaż produktów wykonanych przy pomocy lasera CO2
- wsparcie bieżących działań agencji
Logo
Specjalista ds. sprzedaży reklam
Święty Wojciech Dom Medialny sp. z o.o.
- budowa segmentu reklamowego w czasopismach należących do spółki
- pozyskiwanie sponsorów do realizowanych projektów wydawniczych w tym książek
- aktywne wsparcie działań sprzedażowych czasopism i książek Wydawnictwa
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz zarządzanie grupą reklamodawców
- prowadzenie spotkań handlowych, prezentacja czasopism, ofert na spotkaniach z klientem biznesowym
- promocja tytułów przy wsparciu narzędzi marketingowych
- przygotowanie ofert handlowych dostosowanych do realizowanego projektu, negocjowanie warunków
- samodzielne prowadzenie projektów sprzedażowych
- współpraca z domami mediowymi, agencjami PR, agencjami reklamowymi przy tworzeniu projektów reklamowych dla klienta
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Sales Executive
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz zarządzanie grupą ponad 80 reklamodawców
- prowadzenie spotkań handlowych, prezentacja czasopism, ofert na spotkaniach z klientem biznesowym
- przygotowanie ofert handlowych dostosowanych do realizowanego projektu, negocjowanie warunków
- samodzielne prowadzenie projektów sprzedażowych regionalnych oraz ogólnopolskich
- przygotowywanie umów sprzedażowych w systemie CRM
- współpraca z domami mediowymi, agencjami PR, agencjami reklamowymi przy tworzeniu projektów reklamowych dla klienta
- realizowanie planów sprzedażowych z podziałem na prasę oraz Internet
Logo
Young Account Executive (współpraca)
Europort Media agencja PR
- realizacja projektów dla klientów z branży: FMCG, medycznej, energetycznej
- przygotowanie komunikatów PR dla kluczowych klientów Agencji
- tworzenie podstawowych narzędzi do zarządzania komunikacją z mediami regionalnymi przy realizacji projektów dla klientów Agencji
- zaangażowanie w zespole przy projekcie CSR – PGNiG wspiera Festiwale Nauki: przygotowanie prezentacji sylwetek kobiet w polskiej nauce – wystawa / media relations Festiwalu w Bydgoszczy / współpraca z domami mediowymi przy projekcie

Szkolenia i kursy

kurs prawo jazdy kategorii B - od 2004 roku
kurs pilota wycieczek
kurs Grafik Komputerowy - obsługa programu Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw
Strategie PR i efektywne Media Relations

Edukacja

Logo
Literatura, Filozofia, magisterskie
Università degli Studi del Piemonte Orientale
Logo
Wydział Historyczny. Kierunek: historia. Specjalność: kultura polityczna. Specjalizacja: monitoring życia publicznego., magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

PR, reklama, nowe media, stara motoryzacja, języki obce, podróże

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
Gruzja
Gruzja
Gruzja, Georgia
piloci wycieczek
piloci wycieczek
zapraszam wszystkich pilotów wycieczek krajowych i zagranicznych!! jest to miejsce na wymianę poglądów, doświadczeń, a także na zamieszczanie ofert dotyczących wyjazdów.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker