Marta Czubara

Doradca klienta
Łódź, łódzkie

Umiejętności

realizacje zamówień sprzedaż telefoniczna Obsługa kasy fiskalnej Sprzedaż bezpośrednia bankowość detaliczna wprowadzanie danych do systemu komputerowego MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint) fakturowanie i przyjmowanie towaru Obsługa obiegu dokumentów w firmie: wystawianie faktur, wystawianie dokumentów KP, KW.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik sklepu
One Vision Krystian Łokić sklep Żabka
Robienie zamówienia asortymentu
Wprowadzanie faktur w system komputerowy
Pilnowanie i sprawdzanie zamówień
Obsługa kasy fiskalnej
Wykładanie towaru
Dbałość o dobry wizerunek firmy
Zdobywanie i utrzymywanie kontaktu i dobrych relacji z nowymi kontrahentami
PROVIDENT POLSKA S.A.
Doradca klienta
a)budowanie dobrych, długotrwałych relacji Doradca - Klient
b)samodzielne wyszukanie klientów i ich pozyskanie poprzez sprzedaż
c)przedstawienie oferty kredytowej, dostosowanie odpowiedniej dla danego klienta i samodzielne udzielenie pożyczki kredytowej
d) cotygodniowe zbiórki należnych rat pożyczki
e) wizyty u klientów zaległościowych i znalezienie indywidualnego rozwiązania na ich spłatę terminową
f) raportowanie cotygodniowej pracy , rozliczenie się z pieniędzy w biurze
Telmon Sp. z o.o. S.K.A.
Lider zespołu
a)krótkie szkolenia dla nowych osób realizujących daną kampanię
b) utrzymywanie dobrych relacji w firmie i grupie
c) wprowadzanie i uczenie nowych osób o zasadach panujących w firmie
d) Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem
e) Kompleksowa obsługa klienta zgodna ze standardami

f) Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.

g) sprzedaż produktów bankowych: Multibanku (Karty kredytowe, kredyty odnawialne, kredyty gotówkowe i konsolidacyjne, produkty oszczędnościowe, ubezpieczenia)
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
specjalista ds sprzedaży ubezpieczeń
a)a) Sprzedaż ubezpieczonego (dla klientów banku BPH bądź abonentów Orange). Przede wszystkim ubezpieczenie zdrowotne w pakietach
b) obsługa klienta
c) radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów
d) raportowanie i umawianie kolejnych kontaktów (utrzymywanie dobrych relacji z klientem )

Szkolenia i kursy

1.Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów - potwierdzone certifikatem
2. liczne szkolenia sprzedażowe przy wdrążaniu do pracy np. Provident , Telmon

Edukacja

Logo
Usługowo- gospodarczy, średnie
Liceum Profilowane

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

"Era współczesna, często nazywana Wiekiem Informacji, nigdy nie bywa nazwana Wiekiem Wiedzy. Informacja nie przekłada się bezpośrednio na wiedzę. Musimy ją najpierw przetworzyć - dotrzeć do niej, przyswoić, zrozumieć, scalić z informacją już posiadaną i utrzymać.'' -ROBERT B. CIALDINI

Organizacje

Altkom Akademia

Grupy

MOWA CIAŁA
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)