Umiejętności
BTL Activations
Buyers
Digital Marketing
Event Management
HTML scripting
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Exchange
Microsoft Word
MS Project
Outlook
Pilates
PowerPoint
Project Management
Retail Branding
Retail Sales Analysis
Trade Marketing
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Budżety
Obsługa klienta
Analiza danych
Komunikacja Marketingowa
praca w zespole
Bankowość internetowa
Budowanie zepołu
Team management & team work skills
Materiały
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Activation Manager Poland
• Stworzenie oraz wdrożenie strategii komunikacji marki dla rynku polskiego.
• Prowadzenie strategicznego procesu, którego celem jest dostosowanie oferty do potrzeb konsumenta oraz zwiększenie liczby transakcji.
• Opracowanie i wdrożenie długoterminowej koncepcji funkcjonowania kalendarza marketingowego (ATL, BTL, PR, social media) dla marki Costa Coffee i Costa Express.
• Planowanie aktywacji marek w oparciu o analizę poprzednich promocji.
• Praca nad P&L kampanijnym oraz zarządzaniem budżetem marketingowym na rynku polskim.
• Zarządzanie wszystkimi działaniami PR w firmie.
• Zarządzanie zespołem.
• Koordynowanie projektu rebrandingu sieci z coffeeheaven w Costa Coffee od strony marketingowej.
• Uczestnictwo w projektach, których celem działań jest wzrost transakcji.
• Zarządzanie budżetem na działania marketingowe dla marki Costa Coffee i Costa Express w Polsce.
• Współpraca z Partnerami (koordynowanie wspólnych akcji promocyjnych).
• Negocjowanie współpracy marketingowej pomiędzy Wynajmującymi a kawiarniami.
• Nadzór nad produkcją materiałów BTL, POS oraz innych z wyposażenia kawiarni.
• Budowanie oraz wdrażanie planu marketingowego dla nowo otwartych kawiarni.
• Prowadzenie strategicznego procesu, którego celem jest dostosowanie oferty do potrzeb konsumenta oraz zwiększenie liczby transakcji.
• Opracowanie i wdrożenie długoterminowej koncepcji funkcjonowania kalendarza marketingowego (ATL, BTL, PR, social media) dla marki Costa Coffee i Costa Express.
• Planowanie aktywacji marek w oparciu o analizę poprzednich promocji.
• Praca nad P&L kampanijnym oraz zarządzaniem budżetem marketingowym na rynku polskim.
• Zarządzanie wszystkimi działaniami PR w firmie.
• Zarządzanie zespołem.
• Koordynowanie projektu rebrandingu sieci z coffeeheaven w Costa Coffee od strony marketingowej.
• Uczestnictwo w projektach, których celem działań jest wzrost transakcji.
• Zarządzanie budżetem na działania marketingowe dla marki Costa Coffee i Costa Express w Polsce.
• Współpraca z Partnerami (koordynowanie wspólnych akcji promocyjnych).
• Negocjowanie współpracy marketingowej pomiędzy Wynajmującymi a kawiarniami.
• Nadzór nad produkcją materiałów BTL, POS oraz innych z wyposażenia kawiarni.
• Budowanie oraz wdrażanie planu marketingowego dla nowo otwartych kawiarni.
Główny Specjalista ds. Marketingu
• Nadzór nad projektami BTL przeznaczonymi marce parasolowej LOTTO.
• Zarządzanie budżetem przeznaczonym na projekty oraz produkcję materiałów BTL dla wszystkich produktów LOTTO.
• Zamówienia materiałów marketingowych (tworzenie specyfikacji, podział materiałów na sieć, akceptacja wydruków i materiałów próbnych).
• Akceptacja działań lokalnych realizowanych z poziomu oddziałów.
• Koordynowanie projektem tworzenia nowego wizerunku punktów sprzedaży (zarządzanie harmonogramem, komunikacją, umowami z wykonawcami projektu oraz zasobami w ramach projektu wraz z raportowaniem do przełożonych).
• Uczestnictwo w projekcie poprawy jakości sprzedaży.
• Komunikacja pomiędzy Działem Marketingu i Sprzedaży a oddziałami.
• Ciągłe poszukiwanie narzędzi wspierających sieć sprzedaży produktów LOTTO.
• Zarządzanie budżetem przeznaczonym na projekty oraz produkcję materiałów BTL dla wszystkich produktów LOTTO.
• Zamówienia materiałów marketingowych (tworzenie specyfikacji, podział materiałów na sieć, akceptacja wydruków i materiałów próbnych).
• Akceptacja działań lokalnych realizowanych z poziomu oddziałów.
• Koordynowanie projektem tworzenia nowego wizerunku punktów sprzedaży (zarządzanie harmonogramem, komunikacją, umowami z wykonawcami projektu oraz zasobami w ramach projektu wraz z raportowaniem do przełożonych).
• Uczestnictwo w projekcie poprawy jakości sprzedaży.
• Komunikacja pomiędzy Działem Marketingu i Sprzedaży a oddziałami.
• Ciągłe poszukiwanie narzędzi wspierających sieć sprzedaży produktów LOTTO.
Specjalista ds. marketingu
• Odpowiedzialność za wizualizację oddziałów banku (koordynowanie otwarć nowych oddziałów, zarządzanie budżetem przeznaczonym na materiały typu POS dla oddziałów, oznakowanie oddziałów, odpowiedzialność za zakup i montaż nośników reklamowych na budynkach oddziałów).
• Koordynowanie od strony technicznej projektem telewizji bankowej w oddziałach (zarządzanie harmonogramem, komunikacją, zasobami w ramach projektu oraz raportowanie do przełożonych).
• Zamówienia materiałów marketingowych dla sieci.
• Zarządzanie budżetem na materiały typu POS oraz BTL dla sieci.
• Komunikacja marketingowa wewnętrzna i zewnętrzna pomiędzy centralą a oddziałami oraz w relacji oddział-Klient.
• Wdrożenie oraz administracja strony intranetowej i internetowej banku.
• Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników z zakresu misji i strategii banku.
• Koordynowanie od strony technicznej projektem telewizji bankowej w oddziałach (zarządzanie harmonogramem, komunikacją, zasobami w ramach projektu oraz raportowanie do przełożonych).
• Zamówienia materiałów marketingowych dla sieci.
• Zarządzanie budżetem na materiały typu POS oraz BTL dla sieci.
• Komunikacja marketingowa wewnętrzna i zewnętrzna pomiędzy centralą a oddziałami oraz w relacji oddział-Klient.
• Wdrożenie oraz administracja strony intranetowej i internetowej banku.
• Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników z zakresu misji i strategii banku.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
• Bieżąca obsługa Klientów banku (obsługa kont – realizacja przelewów, zleceń stałych, zakładanie lokat, aktywacja/zastrzeganie kart płatniczych).
• Prowadzenie rozmów sprzedażowych z potencjalnymi Klientami.
• Obsługa i wyjaśnianie reklamacji Klientów.
• Zarządzanie grafikiem pracy konsultantów.
• Tworzenie procedur operacyjnych oraz obsługi Klienta.
• Prowadzenie rozmów sprzedażowych z potencjalnymi Klientami.
• Obsługa i wyjaśnianie reklamacji Klientów.
• Zarządzanie grafikiem pracy konsultantów.
• Tworzenie procedur operacyjnych oraz obsługi Klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Akustyczne książki
Grupa dla osób zainteresowanych audiobookami, e-bookami a także prasą cyfrową. Tutaj będą zamieszczone informacje o nowościach oraz promocjach.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Focus Interia
Forum skupiające projektantów, wykonawców, sprzedawców materiałów do wystroju wnetrz.
Miejsce gdzie następuje wymiana doświadczeń oraz propozycji odnośnie wykonania projektu, czy jego realizacji.