Umiejętności
Google Analytics
Prezi
Freshmail
Obsługa programu Corel Draw
Biegła obsługa aplikacji pakietów Microsoft Office
Umiejetność planowania czasu pracy,dobra komunikatywność i otwartość w kontakcie z klientem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Say24 Sp. z o.o.
- Planowanie i organizowanie programów wsparcia sprzedaży;
- Planowanie i organizowanie programów lojalnościowych;
- Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie z nimi kontaktów;
- Prowadzanie negocjacji handlowych;
- Tworzenie i organizowanie akcji promocyjnych oraz komunikacji marketingowej dla klientów firmy;
- Nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony danych osobowych;
- Realizacja kampanii marketingowych (Freshmail, SMSapi);
- Zarządzanie budżetem;
- Zarządzanie stroną internetową;
- Koordynacja pracy grafików, copywriterów i programistów;
- Współpraca z firmami produkcyjnymi (poligrafia, produkcja gadżetów reklamowych);
- Realizacja zamówień nagród, nadzór nad wysyłką;
- Wykorzystanie Google Analytics;
- Zarządzanie biurem;
- Zarządzanie apartamentami, tworzenie grafików, kontakt z klientem indywidualnym, koordynowanie działań podwykonawców.
- Planowanie i organizowanie programów lojalnościowych;
- Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie z nimi kontaktów;
- Prowadzanie negocjacji handlowych;
- Tworzenie i organizowanie akcji promocyjnych oraz komunikacji marketingowej dla klientów firmy;
- Nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony danych osobowych;
- Realizacja kampanii marketingowych (Freshmail, SMSapi);
- Zarządzanie budżetem;
- Zarządzanie stroną internetową;
- Koordynacja pracy grafików, copywriterów i programistów;
- Współpraca z firmami produkcyjnymi (poligrafia, produkcja gadżetów reklamowych);
- Realizacja zamówień nagród, nadzór nad wysyłką;
- Wykorzystanie Google Analytics;
- Zarządzanie biurem;
- Zarządzanie apartamentami, tworzenie grafików, kontakt z klientem indywidualnym, koordynowanie działań podwykonawców.
Junior Project Manager
Say24 Sp. z o.o.
- Tworzenie i organizowanie akcji promocyjnych oraz komunikacji marketingowej dla klientów firmy;
- Planowanie i organizowanie programów wsparcia sprzedaży;
- Planowanie i organizowanie programów lojalnościowych;
- Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie z nimi kontaktów;
- Realizacja kampanii marketingowych (Freshmail, SMSapi);
- Koordynacja pracy grafików, copywriterów i programistów;
- Współpraca z firmami produkcyjnymi (poligrafia, produkcja gadżetów reklamowych);
- Zarządzanie biurem;
- Zarządzanie apartamentami, tworzenie grafików, kontakt z klientem indywidualnym, koordynowanie działań podwykonawców, wykonywanie zestawień sprzedaży i podsumowań rocznych.
- Planowanie i organizowanie programów wsparcia sprzedaży;
- Planowanie i organizowanie programów lojalnościowych;
- Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie z nimi kontaktów;
- Realizacja kampanii marketingowych (Freshmail, SMSapi);
- Koordynacja pracy grafików, copywriterów i programistów;
- Współpraca z firmami produkcyjnymi (poligrafia, produkcja gadżetów reklamowych);
- Zarządzanie biurem;
- Zarządzanie apartamentami, tworzenie grafików, kontakt z klientem indywidualnym, koordynowanie działań podwykonawców, wykonywanie zestawień sprzedaży i podsumowań rocznych.
Dream Consultant
- Kompleksowa obsługa klientów B2B (zaczynając od przygotowania oferty, przeprowadzenia klienta przez proces zamówienia, zaakceptowania projektów, nadzór nad realizacją zamówienia, aż po obsługę posprzedażową;
- Przygotowywanie projektów w Corel Draw;
- Negocjowanie warunków współpracy;
- Działania promocyjne, projektowanie materiałów reklamowych;
- Pomoc przy organizacji i obsłudze eventów oraz wyjazdów incentive;
- Poszukiwanie nowych dostawców handlowych oraz kanałów pozyskiwania towarów,
- Obsługa klienta według standardów ustalonych przez firmę;
- Tworzenie i aktualizacja bazy klientów;
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa klientów współpracujących z firmą;
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach;
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań;
- Tworzenie umów z podwykonawcami;
- Zarządzanie apartamentami, tworzenie grafików, kontakt z klientem indywidualnym, koordynowanie działań podwykonawców, wykonywanie zestawień sprzedaży i podsumowań rocznych;
- Prace administracyjno-biurowe.
- Przygotowywanie projektów w Corel Draw;
- Negocjowanie warunków współpracy;
- Działania promocyjne, projektowanie materiałów reklamowych;
- Pomoc przy organizacji i obsłudze eventów oraz wyjazdów incentive;
- Poszukiwanie nowych dostawców handlowych oraz kanałów pozyskiwania towarów,
- Obsługa klienta według standardów ustalonych przez firmę;
- Tworzenie i aktualizacja bazy klientów;
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa klientów współpracujących z firmą;
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach;
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań;
- Tworzenie umów z podwykonawcami;
- Zarządzanie apartamentami, tworzenie grafików, kontakt z klientem indywidualnym, koordynowanie działań podwykonawców, wykonywanie zestawień sprzedaży i podsumowań rocznych;
- Prace administracyjno-biurowe.
Stażysta
- Zarządzanie apartamentami, tworzenie grafików, kontakt z klientem indywidualnym, koordynowanie działań podwykonawców;
- Administracja biurowa (sekretariat/recepcja, wprowadzanie i przetwarzanie danych);
- Obsługa klienta indywidualnego (sprzedaż wyjazdów zagranicznych i krajowych, sprzedaż biletów lotniczych, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych, sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalnych);
- Kontakt z podwykonawcami;
- Prowadzenie bazy kontaktów;
- Umawianie spotkań;
- Prace administracyjno-biurowe;
- Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy;
- Kontakt telefoniczny;
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
- Administracja biurowa (sekretariat/recepcja, wprowadzanie i przetwarzanie danych);
- Obsługa klienta indywidualnego (sprzedaż wyjazdów zagranicznych i krajowych, sprzedaż biletów lotniczych, sprzedaż ubezpieczeń turystycznych, sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalnych);
- Kontakt z podwykonawcami;
- Prowadzenie bazy kontaktów;
- Umawianie spotkań;
- Prace administracyjno-biurowe;
- Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy;
- Kontakt telefoniczny;
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Asystentka Biura
- Prowadzenie kalendarzy spotkań;
- Umawianie spotkań;
- Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących w firmie;
- Zaopatrzenie i administrowanie budynku, obsługa recepcji, inne sprawy organizacyjne firmy.
- Umawianie spotkań;
- Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących w firmie;
- Zaopatrzenie i administrowanie budynku, obsługa recepcji, inne sprawy organizacyjne firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni