Marta Chadaj-Bareła

Kadry i Płace, Kierownik Biura
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
HR
Energy Match Sp z o.o.
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz bieżąca obsługa kadrowa,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, umów cywilnoprawnych
- sporządzanie list płac,
- obsługa systemu kadrowo-płacowego Enova i Płatnik,
- udział i reprezentowanie w kontrolach zewnętrznych,
- pomoc w realizacji procesów rekrutacyjnych,
- tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach pracy,
- prowadzenie spraw administracyjnych spółki,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura,
Logo
Samodzielny specjalista ds. kadrowo-płacowych
Andersen Tax Legal
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów spółki
- Przelewy bankowe
Logo
HR & Payroll Specialist
B & E Expertise Sp. z o.o
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników
- sporządzanie deklaracji ZUS
- naliczanie wynagrodzeń od umów o pracę oraz cywilnoprawnych, umów autorskich
- prowadzenie teczek osobowych pracowników
- prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich, czasu pracy
- sporządzanie deklaracji do ZUS oraz raportów RMUA
Logo
Ekspert
Invers Consulting Polska
Doświadczenie:
od marzec 2014-luty 2017
Invers Consulting Polska – Ekspert w zakresie Optymalizacji
Optymalizacja kosztów (sektor ŚDP) Analizy/Ekspertyzy

- optymalizacja podatku od nieruchomości
- optymalizacja składek ZUS

wrzesień 2012 – luty 2014
Inventage Polska Sp. z o.o. Konsultant/Ekspert w Zakresie Optymalizacji Zasobów Ludzkich
- audyt dokumentów w komórkach BHP w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Przepisów PPOŻ
- audyt komórek płacowych w zakresie poprawności naliczania składek ZUS
- optymalizacja kosztów tzn. podatków oraz składek ZUS i proponowanie rozwiązań dla przedsiębiorstw w zakresie sytuacji kryzysowych oraz doradztwo strategiczne wraz z budowaniem koncepcji firmowych dla sektora od małych do dużych przedsiębiorstw
- szkolenia osób z działu handlowego
- samodzielna prezentacja wyników prowadzonych analiz dla zarządów spółek
- wsparcie pod kątem usługi posprzedażowej w zakresie składania korekt
- przygotowywanie dokumentacji do Urzędów
- doradztwo związane z optymalizacją kosztów

październik 2010 - marzec 2012
Total Logistic – Specjalista ds. finansowo-kadrowych
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (20 os.)
- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS
- naliczanie wynagrodzeń od umów o pracę oraz cywilnoprawnych
- prowadzenie teczek osobowych pracowników
- prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
a także realizacja zgłoszeń ZUS, PFRON
- sporządzanie deklaracji do ZUS oraz raportów RMUA

sierpień 2009 - listopad 2009
„Samorządowa Polska” S.A.
Kierownik biura zarządu
- koordynacja i nadzór nad prawidłową obsługą administracyjną biura
- wsparcie Zarządu w zakresie porządkowania dokumentów finansowych i spraw kadrowych
- wyszukiwanie kandydatów do pracy o odpowiednich profilach zawodowych
- tworzenie i prowadzenie teczek osobowych
- koordynacja wykorzystywania urlopów oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
- sporządzanie deklaracji do ZUS
- prowadzenie rejestru płatności/kontrola kosztów

październik 2008 – lipiec 2009
Target Group – Office Manager
- organizacja pracy sekretariatu i zarządzanie korespondencją
- zaopatrzenie biura i dbałość o terminowość realizacji zamówień
- optymalizacja kosztów utrzymania biura
czerwiec 2006 – wrzesień 2008
Car-Pol Leasing Sp. z o.o. (Budget rent a Car)
Office Manager/sekretariat
- nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentacji
- organizacja pracy sekretariatu
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- zaopatrzenie biura

luty 2005 – styczeń 2006
Solidex S.A.
Asystent ds. organizacyjnych
(grudzień 2005-styczeń 2006)
- obsługa/administrowanie aplikacjami wewnętrznymi zaimplementowanymi w celu lepszego funkcjonowania firmy
- pozyskiwanie i gromadzenie informacji z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego firmy, związanych z organizacją i sposobem / metodami jej funkcjonowania
Asystentka handlowa (luty 2005-listopad 2005)
- pomoc w prowadzeniu/prowadzenie bieżących kontraktów handlowych
- przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja ofert
- aktualizacja bazy danych Klientów, projektów i kontraktów

Wykształcenie:
2006-2008
Uzupełniające studia magisterskie (Wyższa Szkoła Ekonomiczna Almamer)
kierunek : ekonomia
specjalizacja: Zarządzanie w biznesie
(praca magisterska z zakresu zarządzania personelem)
2003-2006
Studia licencjackie w Wyższej Szkole Ekonomicznej
kierunek : ekonomia
specjalizacja: Organizacja i ekonomika przedsiębiorstw
(praca licencjacka z zakresu zarządzania jakością)
2001-2003
Policealne Studium Handlu, Administracji i Języków Obcych Fundacji Ogrodowa w Warszawie
Kierunek: technik prac biurowych, specjalizacja: sekretarka/asystentka
Szkolenia :
październik 2002 – Ogólnopolska konferencja European Management Assistants pt. „Do Europy przez Sekretariat” – Hotel Sofitel Victoria- Warszawa
kwiecień-czerwiec- 2010 – Cedoz- Kurs księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego z elementami kadr płac i obsługą Symfonii oraz MS Excel
Kurs Kierownik ds. kadr i płac (czas trwania kursu wrzesień 2020- luty 2021)
Szkolenie warsztaty z wynagrodzeń październik - 2020
Warsztaty trudne przypadki na listach płac październik - 2020
Umiejętności :
- język angielski na poziomie pre-intermediate
- język rosyjski na poziomie pre-intermediate
- obsługa Word , Excel, Power Point, Płatnik, Subiekt, Multicash, Symfonia
Zainteresowania:
turystyka, gotowanie, psychologia

Projekty

Projekty Badawcze, Doradztwo
badania, doradztwo
Zakres obowiązków
Ekspertyzy

Szkolenia i kursy

Certyfikowany kurs na samodzielnego księgowego z naliczaniem wynagrodzeń - CEDOZ 2010 ROK
Kurs Kierownik ds. kadr i płac (czas trwania kursu wrzesień 2020- luty 2021)
Szkolenie warsztaty z wynagrodzeń październik - 2020
Warsztaty trudne przypadki na listach płac październik - 2020

Edukacja

Logo
Zarządzanie w Biznesie , magisterskie
WYŻSZA SZKOŁA EKONOMICZNA W WARSZAWIE
Logo
Organizacja i Ekonomika Przedsiębiorstw, licencjackie
WYŻSZA SZKOŁA EKONOMICZNA W WARSZAWIE

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Inne

Zainteresowania

podróże, gotowanie, psychologia

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Społecznościowa grupa dyskusyjna o tematyce: BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.