Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Projekty
Lider Projektu Helpers Generation
1) wzięcie udziału w obowiązkowym szkoleniu zorganizowanym przez Fundację DKMS,
2) uzyskanie zgody odpowiednich władz uczelni na przeprowadzenie akcji,
3) zorganizowanie zespołu wolontariuszy,
4) koordynowanie działań wolontariuszy,
5) prowadzenie działań promocyjnych polegających, m.in. na rozdystrybuowaniu plakatów i ulotek promujących akcję, promocji w social media,
6) prowadzenie działań edukacyjnych wśród studentów polegających m.in. na publicznych wystąpieniach promujących działalność i cele Fundacji DKMS,
7) przeszkolenie wolontariuszy w zakresie rejestracji potencjalnych dawców komórek macierzystych,
8) przeprowadzenie akcji rejestracji potencjalnych dawców komórek macierzystych,
9) zwrot materiałów rejestracyjnych,
10) reprezentowanie Fundacji na Uczelni,
11) budowanie pozytywnego wizerunku Fundacji,
12) bezpośredni kontakt z władzami uczelni oraz jednostkami administracyjnymi uczelni.
Zakres obowiązków
Do głównych obowiązków Studenckiego Lidera należało w szczególności:1) wzięcie udziału w obowiązkowym szkoleniu zorganizowanym przez Fundację DKMS,
2) uzyskanie zgody odpowiednich władz uczelni na przeprowadzenie akcji,
3) zorganizowanie zespołu wolontariuszy,
4) koordynowanie działań wolontariuszy,
5) prowadzenie działań promocyjnych polegających, m.in. na rozdystrybuowaniu plakatów i ulotek promujących akcję, promocji w social media,
6) prowadzenie działań edukacyjnych wśród studentów polegających m.in. na publicznych wystąpieniach promujących działalność i cele Fundacji DKMS,
7) przeszkolenie wolontariuszy w zakresie rejestracji potencjalnych dawców komórek macierzystych,
8) przeprowadzenie akcji rejestracji potencjalnych dawców komórek macierzystych,
9) zwrot materiałów rejestracyjnych,
10) reprezentowanie Fundacji na Uczelni,
11) budowanie pozytywnego wizerunku Fundacji,
12) bezpośredni kontakt z władzami uczelni oraz jednostkami administracyjnymi uczelni.
Szkolenia i kursy
„Assesment Center jako metoda rekrutacji”
"Marketing internetowy" (cykl szkoleń obejmujący 40 h)
"Excel tips & tricks"
"Marketing internetowy" (cykl szkoleń obejmujący 40 h)
"Excel tips & tricks"
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Jazda na rolkach, turystyka górska
Organizacje
Koło Naukowe "Maestros de la economia"
Fundacja DKMS
WOŚP
Fundacja DKMS
WOŚP