Marta Te

Inżynier Jakości
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

znajomość pakietu MS Office Prawo jazdy kat B znajomość obsługi komputera w środowisku Windows Znajomość Photoshop, AutoCAD, Corel, Internet

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Inżynier jakości
Branża automotive
Nadzór jakościowy oraz technologiczny nad procesem produkcji, kontakt z Klientem w celu ustalenia wymagań produkcyjnych, przygotowywanie PPAP oraz dokumentacji dla Klienta, obsługa reklamacji, ewidencjonowanie reklamacji w systemie ERP, definiowanie oraz wdrażanie działań poreklamacyjnych, analiza długoterminowa wdrożonych działań korygujących i zapobiegawczych dotyczących niezgodności zgłoszonych przez Klienta, udział w telekonferencjach, spotkaniach i audytach Klienta, tworzenie, analiza oraz raportowanie wskaźników jakościowych, wdrażanie norm ISO/TS 16949 i ISO 14001, przygotowywanie firmy do audytów certyfikujących, planowanie jakości w fazie projektu i industrializacji, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz wdrożenie nowych produktów i metod produkcyjnych, tworzenie i nadzór nad FMEA, prowadzenie audytów wewnętrznych procesu i produktu, nadzór nad dokumentacją technologiczną, jakościową oraz produkcyjną, wsparcie techniczne maszyn produkcyjnych oraz udział w modyfikacjach maszyn, kontakt z dostawcami, tworzenie reklamacji niezgodnych komponentów oraz monitorowanie poprawy jakości dostaw, dbanie o stały rozwój standardów jakościowych i technologicznych procesów produkcyjnych
Hutchinson Poland Sp. z o.o.
Inżynier – Specjalista ds. Jakości
Planowanie jakości w fazie projektu i industrializacji, przygotowanie PPAP oraz dokumentacji dla Klienta, ustalanie niezbędnych działań korygujących i zapobiegawczych w fazie industrializacji, nadzór nad wymaganiami klienta oraz procedurami systemu ISO 9001, ISO TS 16949 w produkcji seryjnej, nadzór nad wskaźnikami jakościowymi oraz rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych, przygotowanie oraz prowadzenie dokumentacji jakościowej (plany kontroli, instrukcje kontroli, instrukcje stanowiskowe, proces flow, raporty), nadzór nad 8D, SPC, FMEA, FTA, prowadzenie audytów wewnętrznych procesu i produktu, udział w audytach klienta oraz w audytach certyfikujących, przeprowadzanie działań korygujących i zapobiegawczych po audytach wewnętrznych, nadzór nad procesem reklamacji: analiza reklamacji, zaproponowanie działań korygujących oraz nadzór nad ich realizacją, szkolenie operatorów w zakresie wymagań jakościowych obowiązujących w zakładzie, inicjowanie działań związanych z ciągłym doskonaleniem jakości produktu i procesu produkcyjnego, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
Michelin Polska SA
Samodzielny Technolog Jakości
Odpowiedzialność za jakościowy obszar produkcji bieżącej, koordynacja prób nowych rozmiarów opon, tworzenie i nadzór nad dokumentacją techniczną oraz jakościową, wsparcie techniczne maszyn produkcyjnych oraz udział w modyfikacjach maszyn, tworzenie projektów inwestycyjnych w obszarze jakościowym i procesowym, realizacja działań korygujących oraz zapobiegawczych w ramach wdrożonych systemów zarządzania jakością, zarządzanie reklamacjami, Planowanie Jakości wyrobów i ich ciągła poprawa pod względem jakościowym, przeprowadzanie szkoleń Korespondentów Jakości z zakresu Polityki Jakości Michelin, Sterowanie Procesem, Analiza Ryzyka.
Michelin Polska SA
Technolog Definicji Metod Produkcji
Realizacja projektów związanych z wdrożeniami i industrializacją przemysłową nowych mieszanek, definicja metod produkcji, współpraca z centralą oraz tworzenie dokumentacji technicznej, Planowanie Jakości wyrobów.
Orange Polska S.A.
Kierownik Salonu Partner Orange
Efektywne zarządzanie sprzedażą w salonie – realizacja planów sprzedażowych, organizacja pracy salonu, szkolenie i motywowanie podległego zespołu - monitoring i analiza wyników pracy zespołu, czynny udział w audytach oraz szkoleniach, nadzór nad realizacją standardów obsługi, celów finansowych i operacyjnych, nadzór nad dokumentacją firmową, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Szkolenia i kursy

Szkolenie Wymagania normy MSC CoC v4.0 Szkolenie ISO/TS 16949 – Zarządzanie Jakością w Przemyśle Motoryzacyjnym,
Szkolenie APQP – Zaawansowane Planowanie Jakości,
Analiza potencjalnych wad i ich skutków w procesie (PFMEA),
Audytor Wewnętrzny Systemu HACCP,
Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001,
Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001,
Asystent Systemu Zarządzania Jakością Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji,
Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji,
Szkolenie Kierownicze „Metody pracy z zespołem” Akademia Rozwoju Orange PTK Centertel.

Edukacja

Logo
Rachunkowość i Controlling, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Olsztynie
Logo
Zarządzanie Jakością, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Chemia, inżynierskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Badania i rozwój
Tworzywa sztuczne
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
SHE/QA

Zainteresowania

Zielarstwo i ziołolecznictwo, medycyna naturalna i kosmetyki naturalne, podróże, komputery, książki, psychologia, praca z ludźmi.

Inne

Praktyka w Laboratorium Analiz Mleka Lab-Mlek w Olsztynie – 6 tygodniowa praktyka w laboratorium badawczym posiadającym certyfikat akredytacji Nr 478 w Polskim Centrum Akredytacji. Praktyka w pracowniach: instrumentalnej, mikrobiologicznej i fizykochemicznej – badanie mleka surowego oraz jego przetworów pod kątem bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, praktyka we wdrażaniu systemu zarządzania zgodnego z normą ISO 17025.