Marta Adamska

CEMEX Polska Sp. z o.o. analityk biznesowy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CEMEX
Specjalista w dziale Centrum Obsługi Klienta , Analityk Biznesowy w zespole Informacji Biznesowej, P
 Analiza i raportowanie wyników pracy Centrum Obsługi Klienta – praca w SAP R3 - CRM
 Analiza sytuacji rynkowej opartej o wywiad z Kierownikami Sprzedaży
 Raportowanie badań poziomu satysfakcji klienta i prezentacja wyników
 Czynny udział w międzynarodowym projekcie dotyczącym analizy, projektowania i wdrożenia danych ze starej wersji SAP RS-SD do nowej wersji SAP R3-SD
 Uczestniczenie w testach integralnych SAP R3
 Prowadzenie szeregu szkoleń odbiorców końcowych w zakresie eksploatacji systemu sprzedaży SAP SD
EY (dawniej Ernst & Young)
Młodsza Księgowa

Szkolenia i kursy

1995 Centrum Usług Szkoleniowych „LIDER”; kurs „Podstawy komputerowej techniki księgowości” zakończony egzaminem. Kurs dotyczył prowadzenia ewidencji księgowej, w oparciu o plan kont
2006 Biuro Doradztwa Personalnego CONSULTOR; kurs „Księgowość małych firm z obsługą komputera” zakończony egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu Księgowy z zakresu: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, obsługa programów Płatnik i Rachmistrz

Edukacja

Logo
ekonomika i organizacja przemysłu, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

Spotkania z ciekawymi ludźmi, dobra literatura, fitness, zdrowy tryb życia

Inne

 Biegła obsługa komputera: środowisko Windows, MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)
 Obsługa SAP ECC 6.0, SAP CRM ABAP 6.0
 Wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości
 Znajomość zagadnień obsługi i koordynacji sprzedaży
 Doświadczenie w obsłudze i negocjacjach z klientami
 Znajomość zagadnień prawnych dotyczących dokumentacji handlowej
 Umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich
 Umiejętność pracy w zespole, dokładność i sumienność, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, skrupulatność