Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w dziale Centrum Obsługi Klienta , Analityk Biznesowy w zespole Informacji Biznesowej, P
Analiza i raportowanie wyników pracy Centrum Obsługi Klienta – praca w SAP R3 - CRM
Analiza sytuacji rynkowej opartej o wywiad z Kierownikami Sprzedaży
Raportowanie badań poziomu satysfakcji klienta i prezentacja wyników
Czynny udział w międzynarodowym projekcie dotyczącym analizy, projektowania i wdrożenia danych ze starej wersji SAP RS-SD do nowej wersji SAP R3-SD
Uczestniczenie w testach integralnych SAP R3
Prowadzenie szeregu szkoleń odbiorców końcowych w zakresie eksploatacji systemu sprzedaży SAP SD
Analiza sytuacji rynkowej opartej o wywiad z Kierownikami Sprzedaży
Raportowanie badań poziomu satysfakcji klienta i prezentacja wyników
Czynny udział w międzynarodowym projekcie dotyczącym analizy, projektowania i wdrożenia danych ze starej wersji SAP RS-SD do nowej wersji SAP R3-SD
Uczestniczenie w testach integralnych SAP R3
Prowadzenie szeregu szkoleń odbiorców końcowych w zakresie eksploatacji systemu sprzedaży SAP SD
Szkolenia i kursy
1995 Centrum Usług Szkoleniowych „LIDER”; kurs „Podstawy komputerowej techniki księgowości” zakończony egzaminem. Kurs dotyczył prowadzenia ewidencji księgowej, w oparciu o plan kont
2006 Biuro Doradztwa Personalnego CONSULTOR; kurs „Księgowość małych firm z obsługą komputera” zakończony egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu Księgowy z zakresu: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, obsługa programów Płatnik i Rachmistrz
2006 Biuro Doradztwa Personalnego CONSULTOR; kurs „Księgowość małych firm z obsługą komputera” zakończony egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu Księgowy z zakresu: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, obsługa programów Płatnik i Rachmistrz
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Spotkania z ciekawymi ludźmi, dobra literatura, fitness, zdrowy tryb życia
Inne
Biegła obsługa komputera: środowisko Windows, MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)
Obsługa SAP ECC 6.0, SAP CRM ABAP 6.0
Wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości
Znajomość zagadnień obsługi i koordynacji sprzedaży
Doświadczenie w obsłudze i negocjacjach z klientami
Znajomość zagadnień prawnych dotyczących dokumentacji handlowej
Umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Umiejętność pracy w zespole, dokładność i sumienność, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, skrupulatność
Obsługa SAP ECC 6.0, SAP CRM ABAP 6.0
Wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości
Znajomość zagadnień obsługi i koordynacji sprzedaży
Doświadczenie w obsłudze i negocjacjach z klientami
Znajomość zagadnień prawnych dotyczących dokumentacji handlowej
Umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Umiejętność pracy w zespole, dokładność i sumienność, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, skrupulatność