Umiejętności
English language skills
MARSHA
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Praca indywidualna
Odporność na stres
Obsługa klienta
praca pod presją czasu
praca w zespole
wielozadaniowość
Spanish (basic A2+)
Opera Hotel Edition
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Reservation Agent
Renaissance Warsaw Airport Hotel
• Aktywne przygotowanie hotelu na dzień otwarcia
• Przyjmowanie wstępnych rezerwacji indywidualnych oraz ich koordynacja przed uruchomieniem systemu
• Przyjmowanie bezpośrednią oraz pośrednią drogą rezerwacji indywidualnych oraz grupowych
• Dbanie o rezerwację gości od momentu jej założenia aż do zakończenia rezerwacji
• Rozliczanie oraz nadzorowanie wypłat prowizji dla agentów turystycznych
• Przydzielanie punktów w programie lojalnościowym oraz kontrola ich prawidłowego przepływu dla gości hotelowych
• Przyjmowanie wstępnych rezerwacji indywidualnych oraz ich koordynacja przed uruchomieniem systemu
• Przyjmowanie bezpośrednią oraz pośrednią drogą rezerwacji indywidualnych oraz grupowych
• Dbanie o rezerwację gości od momentu jej założenia aż do zakończenia rezerwacji
• Rozliczanie oraz nadzorowanie wypłat prowizji dla agentów turystycznych
• Przydzielanie punktów w programie lojalnościowym oraz kontrola ich prawidłowego przepływu dla gości hotelowych
Specjalista ds. rezerwacji indywidualnych
• Wprowadzanie rezerwacji indywidualnych i korporacyjnych do systemu hotelowego
• Kontakt telefoniczny i e-mailowy z potencjalnymi i aktualnymi klientami hotelu
• Dbanie o proces rezerwacyjny tj. od momentu wprowadzenia rezerwacji aż do wymeldowania gościa
• Współpraca z innymi działami hotelowymi oraz Revenue Managerem w zakresie informacji merytorycznych dot. umów korporacyjnych oraz przygotowywania indywidualnego rezerwacji na potrzeby klienta
• Codzienne przygotowywanie raportów wewnętrznych dla działu recepcji
• Kontakt telefoniczny i e-mailowy z potencjalnymi i aktualnymi klientami hotelu
• Dbanie o proces rezerwacyjny tj. od momentu wprowadzenia rezerwacji aż do wymeldowania gościa
• Współpraca z innymi działami hotelowymi oraz Revenue Managerem w zakresie informacji merytorycznych dot. umów korporacyjnych oraz przygotowywania indywidualnego rezerwacji na potrzeby klienta
• Codzienne przygotowywanie raportów wewnętrznych dla działu recepcji
Recepcjonista
Początkowo zajęłam stanowisko na centrali telefonicznej, które zajmowałam do grudnia 2014. Moimi obowiązkami było:
• Codzienne przygotowanie raportów wewnętrznych
• Kontakt telefoniczny i e-mailowy z gośćmi hotelowymi
• Przekazywanie uzyskanych informacji / wiadomości do odpowiednich działów hotelowych
• Codzienna kontrola obłożenia hotelu
• Przydzielanie pokoi oraz zlecenie przygotowania powitania dla gości specjalnych
• Codzienne wykonywanie płatności przed przyjazdem gości
• Udzielanie informacji związanych z hotelem, wyposażeniem i udogodnieniami oferowanymi w hotelu
Obecnie na stanowisku recepcjonistki do moich obowiązków należy:
• Sprawny check - in oraz check - out gości hotelowych
• Przyjmowanie płatności i przygotowanie faktur
• Przekazywanie próśb i życzeń gości do odpowiednich działów hotelowych
• Udzielanie informacji związanych z hotelem, wyposażeniem i udogodnieniami oferowanymi w hotelu
• Pryzjmowanie korespondencji przychodzącej przecznaczonej dla gości oraz korespondencji wychodzącej od gości
• Codzienne przygotowanie raportów wewnętrznych
• Kontakt telefoniczny i e-mailowy z gośćmi hotelowymi
• Przekazywanie uzyskanych informacji / wiadomości do odpowiednich działów hotelowych
• Codzienna kontrola obłożenia hotelu
• Przydzielanie pokoi oraz zlecenie przygotowania powitania dla gości specjalnych
• Codzienne wykonywanie płatności przed przyjazdem gości
• Udzielanie informacji związanych z hotelem, wyposażeniem i udogodnieniami oferowanymi w hotelu
Obecnie na stanowisku recepcjonistki do moich obowiązków należy:
• Sprawny check - in oraz check - out gości hotelowych
• Przyjmowanie płatności i przygotowanie faktur
• Przekazywanie próśb i życzeń gości do odpowiednich działów hotelowych
• Udzielanie informacji związanych z hotelem, wyposażeniem i udogodnieniami oferowanymi w hotelu
• Pryzjmowanie korespondencji przychodzącej przecznaczonej dla gości oraz korespondencji wychodzącej od gości
Stażysta w dziale rezerwacji
Radisson Blu Centrum
• Wprowadzanie indywidualnych oraz grupowych rezerwacji do Opery
• Szczegółowe przygotowanie rezerwacji grupowych dla pozostałych działów hotelowych
• Przygotowanie rezerwacji dla recepcji przed przyjazdem gości
• Wsparcie dla pracowników działu rezerwacji w codziennych obowiązkach
• Aktualizacja istniejących rezerwacji (uzupełnianie danych)
• Szczegółowe przygotowanie rezerwacji grupowych dla pozostałych działów hotelowych
• Przygotowanie rezerwacji dla recepcji przed przyjazdem gości
• Wsparcie dla pracowników działu rezerwacji w codziennych obowiązkach
• Aktualizacja istniejących rezerwacji (uzupełnianie danych)
Office assistant
• Obsługa telefoniczna oraz e - mailowa klientów
• Przekazywanie wiadomości do odpowiednich osób w firmie
• Odbieranie i nadawanie korespondencji i przesyłek
• Doradzanie w sprawie rodzajów ubezpieczeń
• Prowadzenie ewidencji obiegu poczty w biurze
• Segregowanie poczty przychodzącej
• Pomoc klientom w sprawach technicznych
• Pośrednictwo w kontaktach pomiędzy klientami oraz biurem w Bostonie
• Archiwizowanie dokumentów
• Prowadzenie i aktualizowanie bazy klientów
• Zapraszanie na spotkania informacyjne
• Dbanie o porządek w biurze oraz wspólnej kuchni
• Przekazywanie wiadomości do odpowiednich osób w firmie
• Odbieranie i nadawanie korespondencji i przesyłek
• Doradzanie w sprawie rodzajów ubezpieczeń
• Prowadzenie ewidencji obiegu poczty w biurze
• Segregowanie poczty przychodzącej
• Pomoc klientom w sprawach technicznych
• Pośrednictwo w kontaktach pomiędzy klientami oraz biurem w Bostonie
• Archiwizowanie dokumentów
• Prowadzenie i aktualizowanie bazy klientów
• Zapraszanie na spotkania informacyjne
• Dbanie o porządek w biurze oraz wspólnej kuchni
Projekty
Szkolenia i kursy
Kurs kasjera walutowego
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Zainteresowania
Moją pasją i największym zainteresowaniem jest bieganie. To pasja, która pozwala mi na odstresowanie, na zwiększenie ilości endorfin we krwi, a tym samy przynoszenie do pracy pozytywnej energii oraz uśmiechu.