Umiejętności
Microsoft Office
Social Media
Sound Forge
Zarządzanie zespołem
Komunikacja wewnętrzna
Planowanie mediów
relacje z mediami
Konferansjer
Umiejętności komunikacyjne
Organizacja eventów i koncertów
copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu w Dziale Biur i Hoteli
- kreowanie i realizacja strategii komunikacji projektów biurowych realizowanych przez Echo Investment;
- budowanie wizerunku Browarów Warszawskich oraz Mojego Miejsca - miastotwórczych projektów Echo Investment - w mediach tradycyjnych i społecznościowych;
- kreowanie contentu z obszary projektów biurowych publikowane w social media
- tworzenie informacji prasowych, artykułów branżowych dotyczących sektora nieruchomości komercyjnych
- budowanie wizerunku Browarów Warszawskich oraz Mojego Miejsca - miastotwórczych projektów Echo Investment - w mediach tradycyjnych i społecznościowych;
- kreowanie contentu z obszary projektów biurowych publikowane w social media
- tworzenie informacji prasowych, artykułów branżowych dotyczących sektora nieruchomości komercyjnych
współorganizator spotkań networkingowych
networKINGus - spotkania bardzo networkingowe
Networkingus to 1 cykliczne wydarzenia networkingowe w Kielcach. Odbywają się dwa razy w roku.
Spotkanie dedykowane jest osobom aktywnym, przedsiębiorcom, którzy mają pasję do tego co robią, kochają kontakty bezpośrednie i chcą je wykorzystywać w swojej działalności.
Więcej informacji www.networkingus.pl
Spotkanie dedykowane jest osobom aktywnym, przedsiębiorcom, którzy mają pasję do tego co robią, kochają kontakty bezpośrednie i chcą je wykorzystywać w swojej działalności.
Więcej informacji www.networkingus.pl
Specjalista ds Public Relations
PRACOWNIK ROKU 2016 w kategorii KREATYWNOŚĆ
- planowanie promocji targów, konferencji, kongresów, festiwali, etc.
- obsługa mediów społecznościowych;
- tworzenie tekstów PR-owych;
- współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi;
- organizacja i obsługa medialnych wydarzeń towarzyszących.
- planowanie promocji targów, konferencji, kongresów, festiwali, etc.
- obsługa mediów społecznościowych;
- tworzenie tekstów PR-owych;
- współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi;
- organizacja i obsługa medialnych wydarzeń towarzyszących.
Koordynator ds. PR regionalnego
- rekrutacja wojewódzkich Koordynatorów ds. Promocji i Koordynatorów ds. Współpracy Lokalnej;
- organizacja szkolenia wdrożeniowego z zakresu PR i fundraisingu;
- zarządzanie zespołem;
- opracowanie celów oraz monitoring wyników;
- opracowanie strategii kampanii promocyjnych dla województw:
- koordynowanie organizacji event'ów towarzyszących kampaniom i gal podsumowujących;
- zarządzanie jakością: współpraca z mediami;pozyskanie partnerów; social media;
- opracowanie merytoryki pilotażowego projektu fundraisingowego;
- prowadzenie szkoleń;
- współpraca z celebrytami;
- nadzorowanie obszaru gadżetów i koordynowanie realizacji produkcji gadżetów dla struktury.
- organizacja szkolenia wdrożeniowego z zakresu PR i fundraisingu;
- zarządzanie zespołem;
- opracowanie celów oraz monitoring wyników;
- opracowanie strategii kampanii promocyjnych dla województw:
- koordynowanie organizacji event'ów towarzyszących kampaniom i gal podsumowujących;
- zarządzanie jakością: współpraca z mediami;pozyskanie partnerów; social media;
- opracowanie merytoryki pilotażowego projektu fundraisingowego;
- prowadzenie szkoleń;
- współpraca z celebrytami;
- nadzorowanie obszaru gadżetów i koordynowanie realizacji produkcji gadżetów dla struktury.
Koordynator ds. Promocji projektu SZLACHETNA PACZKA w woj. świętokrzyskim
Koordynowanie działań promocyjnych i zarządzanie zespołem ds. promocji w województwie świętokrzyskim
- rekrutacja Zespołu Asystentów ds. Promocji;
- zarządzanie zespołem: delegowanie zadań, monitorowanie wyników;
- współpraca z mediami regionalnymi;
- nawiązywanie partnerstw z firmami;
- organizacji eventów i gali wojewódzkiej;
- realizacja kampanii promocyjnych na terenie województwa.
- rekrutacja Zespołu Asystentów ds. Promocji;
- zarządzanie zespołem: delegowanie zadań, monitorowanie wyników;
- współpraca z mediami regionalnymi;
- nawiązywanie partnerstw z firmami;
- organizacji eventów i gali wojewódzkiej;
- realizacja kampanii promocyjnych na terenie województwa.
Koordynator Regionalny projektu SZLACHETNA PACZKA woj. świętokrzyskie
1) W zakresie zarządzenie ludźmi w regionie:
• wsparcie Koordynatora Wojewódzkiego w rekrutacji Liderów Rejonu
• rekrutacja specjalisty ds. opisów
• nadzór nad rekrutacją w rejonach - wolontariuszy, liderów zespołu, reporterów, monitoring pracy regionu na wszystkich etapach akcji
• motywowanie i inicjowanie spotkań integrujących środowisko
2) Zapewnienie koordynacji działań regionu, m.in. podczas:
• rozdysponowywania materiałów szkoleniowych i promocyjnych do rejonów
• wprowadzania rodzin do bazy
• wprowadzania ankiet zwrotnych do bazy
• organizacji finału akcji
• wysyłki dokumentacji
• ewaluacji i podsumowania pracy
3) Nadzór nad obiegiem dokumentacji w regionie
• kontrola dokumentacji regionu - umowy, listy ze szkoleń, faktury itp.
• egzekwowanie prawidłowego dostarczania dokumentacji do biura Stowarzyszenia WIOSNA
• nadzór nad terminowym zaopatrywaniem rejonów w materiały szkoleniowe, wzory umów, materiały promocyjne, certyfikaty itp.
• wsparcie Koordynatora Wojewódzkiego w rekrutacji Liderów Rejonu
• rekrutacja specjalisty ds. opisów
• nadzór nad rekrutacją w rejonach - wolontariuszy, liderów zespołu, reporterów, monitoring pracy regionu na wszystkich etapach akcji
• motywowanie i inicjowanie spotkań integrujących środowisko
2) Zapewnienie koordynacji działań regionu, m.in. podczas:
• rozdysponowywania materiałów szkoleniowych i promocyjnych do rejonów
• wprowadzania rodzin do bazy
• wprowadzania ankiet zwrotnych do bazy
• organizacji finału akcji
• wysyłki dokumentacji
• ewaluacji i podsumowania pracy
3) Nadzór nad obiegiem dokumentacji w regionie
• kontrola dokumentacji regionu - umowy, listy ze szkoleń, faktury itp.
• egzekwowanie prawidłowego dostarczania dokumentacji do biura Stowarzyszenia WIOSNA
• nadzór nad terminowym zaopatrywaniem rejonów w materiały szkoleniowe, wzory umów, materiały promocyjne, certyfikaty itp.
Szkolenia i kursy
* Facebook w komunikacji B2B
* Feedback & goals setting
* Marketing na Facebooku
* WIOSNA Menadżerów - cykl szkoleń z zakresu kompetencji menadżerskich
* Feedback & goals setting
* Marketing na Facebooku
* WIOSNA Menadżerów - cykl szkoleń z zakresu kompetencji menadżerskich
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Długie spacery po górach
Grupy
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Promocja województwa świętokrzyskiego
Grupa dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są tematyką promocji regionów, a w szczególności dyskusją na temat promowania województwa świętokrzyskiego
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Świętokrzyskie Studenckie Forum Business Centre Club
Świętokrzyskie Studenckie Forum Business Centre Club Jest to grupa zrzeszająca członków , sympatyków i partnerów ŚSF BCC
Uniwersytet Humanstyczno Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
Grupa zrzeszająca studentów , absolwentów , pracowników tejże uczelni