Marlena Bączyk

Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Gruppo Trade Service Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Regionu
Kontrola i nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez pracowników i współpracowników
w podległym regionie.
Nadzór nad działalnością koordynatorów hal w podległym regionie.
Budowanie i rozwijanie współpracy z dedykowanymi klientami.
Rekrutacja i kontrola zatrudnienia w podlegam regionie oraz podejmowanie czynności zleconych w zakresie wynikającym z zatrudnienia pracowników.
Utrzymywanie pozytywnych relacji oraz rozwój biznesu, negocjacje handlowe.
Sprawozdawczość prowadzona w oparciu o ustalone przez GTS zasady.
Kreowanie pozytywnego wizerunku GTS oraz rozwój polityki sprzedaży usług.
Terminowe sporządzanie raportów z wykonanych czynności oraz ich przesyłanie do GTS w formie
ustalonej pomiędzy Stronami
Apteka Medyczna Sp. z o.o. - Sieć aptek Apteki Medyczne, portal www.aptekimedyczne.pl
Kierownik Regionu
Tworzenie oraz wdrażanie standardów pracy dla podległego zespołu
Tworzenie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę podległych aptek
Wyznaczanie celów sprzedażowych oraz kontrola ich realizacji
Dbałość o wizerunek firmy w podległym regionie
Prowadzenie szkoleń dla pracowników aptek
Kontrola generowanych kosztów oraz ich likwidowanie.
Logo
Project Manager
BRAND NEW DEY
Współpraca przy prowadzeniu projektów związanych z działalnością firmy.
Planowanie, pilnowanie harmonogramu, kosztów i realizacji zadań.
Dążenie do wyznaczonego celu z uwzględnieniem jakości, budżetu i terminowości przedsięwzięcia.
Planowanie zadań i tworzenie struktury podziału prac w zespole.
Koordynowanie działań związanych z realizacją danego projektu.
L'Occitane
Merchandising and E-commerce Manager
04.2010 – 01.2011 Merchandising and E-commerce Manager
01.2009 – 04.2010 Senior Store Manager
07.2007 - 12.2009 Store Manager
01.2007 - 07.2007 Starszy konsultant
07.2006 - 12.2006 Konsultant

Planowanie i przygotowywanie planów merchandisingu dla salonów oraz kontrola ich wdrożenia.
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i organizowanie szkoleń dla zespołów z zakresu merchandisingu.
Update informacji na stronie internetowej oraz facebook.
Planowanie i przygotowywanie planów zatowarowania salonów we współpracy z kierownikiem logistyki.
Przygotowywanie zestawień sprzedaży na podstawie planowanych budżetów.
Rekrutacja pracowników.
Szkolenie pracowników.
Otwieranie nowych salonów.
Współpraca przy przygotowywaniu event-ów.
Wyjazdy służbowe.
Raportowanie, administracja.

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą