Mariusz Zawłocki

Podinsp. d.s współpracy z organizacjami pozarządowymi i mediami, Urząd Gminy Brody
Brody, świętokrzyskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Gminy Brody
Podinsp. d.s współpracy z organizacjami pozarządowymi i mediami
- Tworzenie marki gminy Brody jako miejsca idealnego na podmiejskie wyprawy;
- prowadzenie witryny www.brody.info.pl;
- reprezentowanie gminy i dialog w mediach społecznościowych;
- współpraca z mediami lokalnymi;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi.

Szkolenia i kursy

Public relations w administracji samorządowej KUL Lublin 2008-2009r.

Edukacja

Logo
Biologia, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Fotografia, media społecznościowe, marketing miejsca, lotnictwo, zjawiska optyczne w atmosferze (halo, gloria, widmo Brockenu).

Grupy

19 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Marketing dla NGO
Marketing dla NGO
Profesjonalny, nowoczesny marketing w organizacjach nonprofit.
Marketing Miejsc
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
marketing miejsc
marketing miejsc
strategiczne zarządzanie konkurencyjnością obszarów terytorialnych, a w tym: promocja miejsc
marketing terytorialny
marketing terytorialny
Grupa ma zajmować się zagadnieniami z dziedzin takich jak promocja miast, regionów, krajów - w tym oczywiście przypadkiem Polski, ich wizerunkiem, tożsamością. Innymi słowy procesem kreacji i zarządza
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Ochrona Reputacji Firmy w Internecie
Ochrona Reputacji Firmy w Internecie
Media społecznościowe to nie tylko nowe możliwości dla firm i produktów, to także nowe zagrożenia. Zamieszczane treści mogą trwale wpływać na wizerunek . Zapraszam do dyskusji na temat reputacji i
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PROMOCJA TURYSTYKI
PROMOCJA TURYSTYKI
turystyka, nowatorskie metody służące promocji turystyki, kreowanie wizerunku miejsc atrakcyjnych turystycznie, przyciąganie turystów, reklama w turystyce, atrakcje turystyczne, miejsca, zwiedzanie, p
Promocja województwa świętokrzyskiego
Promocja województwa świętokrzyskiego
Grupa dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są tematyką promocji regionów, a w szczególności dyskusją na temat promowania województwa świętokrzyskiego
Public relations dziś
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media dla profesjonalistów
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.