Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
słowacki
podstawowy
suahili
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Deputy Logistics Director/Zastępca Dyrektora Logistyki
Management of the warehouse work, planning and monitoring the transport of finished products, improvement and control the quality of deliveries processes, customer service, supervision over documentation and proceedings, reporting, preparation of productive plans for German production, preparation and supervision of stock-taking in the warehouse./
Realizacja dostaw do centrów logistycznych w Niemczech i Austrii. Zarządzanie portfelem zleceń i terminami realizacji. Zarządzanie obrotem masy towarowej na magazynie wyrobów gotowych. Zarządzanie transportem kolejowym i samochodowym, nadzór i kontrola jakości dostaw.
Analiza informacji pod kątem poprawności zapisów zleceń i ich zgodności z ofertą firmy. Nadzór nad terminami produkcyjnymi, kontrola jakości załadunków, kontrola poprawności pełnej kompletacji dokumentów w zależności od wymogów poszczególnych klientów.
Organizacja pracy biura i magazynu.
Realizacja dostaw do centrów logistycznych w Niemczech i Austrii. Zarządzanie portfelem zleceń i terminami realizacji. Zarządzanie obrotem masy towarowej na magazynie wyrobów gotowych. Zarządzanie transportem kolejowym i samochodowym, nadzór i kontrola jakości dostaw.
Analiza informacji pod kątem poprawności zapisów zleceń i ich zgodności z ofertą firmy. Nadzór nad terminami produkcyjnymi, kontrola jakości załadunków, kontrola poprawności pełnej kompletacji dokumentów w zależności od wymogów poszczególnych klientów.
Organizacja pracy biura i magazynu.
Marketing Specialist/Specjalista ds. Marketingu
Albatros Poland Sp. z o.o.
marketing and services strategy, marketing plans, negotiations with customers in Germany,
market analysis/
- strategie marketingowe usług firmy, plan marketingowy
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- organizacja promocji i wydarzeń marketingowych,
- sprzedaż, rozmowy handlowe, negocjacje
- obsługa kluczowych klientów krajowych i zagranicznych
w Niemczech, Francji, Danii.
Działania marketingowe skoncentrowane były na zdobyciu przewagi rynkowej poprzez dostarczanie konkurencyjnych usług, największym usługobiorcom z terenu Polski, którzy wchodząc w sferę klientów strategicznych dawali pewność "zatrudnienia" samochodom firmy.
Podstawowe obowiązki to zdobywanie informacji, analizy rynku, bezpośrednie rozmowy, zawieranie kontraktów oraz kontrola jakości współpracy.
Standardem tu były również działania na rynku zagranicznym, w większości niemieckim. W tym przypadku kontakt bezpośredni, rozmowy wstępne, negocjacje to najważniejsze z elementów działań.
market analysis/
- strategie marketingowe usług firmy, plan marketingowy
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- organizacja promocji i wydarzeń marketingowych,
- sprzedaż, rozmowy handlowe, negocjacje
- obsługa kluczowych klientów krajowych i zagranicznych
w Niemczech, Francji, Danii.
Działania marketingowe skoncentrowane były na zdobyciu przewagi rynkowej poprzez dostarczanie konkurencyjnych usług, największym usługobiorcom z terenu Polski, którzy wchodząc w sferę klientów strategicznych dawali pewność "zatrudnienia" samochodom firmy.
Podstawowe obowiązki to zdobywanie informacji, analizy rynku, bezpośrednie rozmowy, zawieranie kontraktów oraz kontrola jakości współpracy.
Standardem tu były również działania na rynku zagranicznym, w większości niemieckim. W tym przypadku kontakt bezpośredni, rozmowy wstępne, negocjacje to najważniejsze z elementów działań.
Marketing and Sales Specialist/Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
marketing strategy, product strategy, service strategy, conferences, seminars, meetings, negotiations/
Stworzenie pełnego portfela usług, doskonalenie jednych, rezygnacja z drugich, wprowadzanie nowych pomysłów to początkowe działania na tym stanowisku.
Obszar jaki należało objąć marketingowo był bardzo duży: usługi teleinformatyczne (własna centrala i linie telefoniczne), internet, hosting, tworzenie stron WWW, programowanie, sprzedaż i serwis części i sprzętu komputerowego, przedstawicielstwa firm informatycznych i przemysłowych.
Przebudowano i usprawniono dział sprzedaży, stworzono jednolite lecz różne dla różnych grup klientów sposoby komunikacji i sprzedaży, organizowano i prowadzono spotkania, szkolenia i konferencje dla właścicieli przedstawicieli firm związanych biznesowo z Infocentrum.
Stworzenie pełnego portfela usług, doskonalenie jednych, rezygnacja z drugich, wprowadzanie nowych pomysłów to początkowe działania na tym stanowisku.
Obszar jaki należało objąć marketingowo był bardzo duży: usługi teleinformatyczne (własna centrala i linie telefoniczne), internet, hosting, tworzenie stron WWW, programowanie, sprzedaż i serwis części i sprzętu komputerowego, przedstawicielstwa firm informatycznych i przemysłowych.
Przebudowano i usprawniono dział sprzedaży, stworzono jednolite lecz różne dla różnych grup klientów sposoby komunikacji i sprzedaży, organizowano i prowadzono spotkania, szkolenia i konferencje dla właścicieli przedstawicieli firm związanych biznesowo z Infocentrum.
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
P.P.H. Witrochem
Praca z dużymi sieciami handlowymi to przede wszystkim zapewnienie płynności dostaw zamówionych towarów i analiza konkurencji. Następnie zapewnienie marketom wsparcia marketingowego w postaci materialnej, informacyjnej i osobowej. Dotyczy to organizacji promocji, troski o jakość ekspozycji w sklepie, szkolenia obsługi, czym czynnie wspierana była sprzedaż w sklepie. Praca na tym stanowisku charakteryzowała się ciągłym bezpośrednim kontaktem z obsługą centrów, a co z tym związane, bardzo częstymi wyjazdami.
Szkolenia i kursy
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
2003 - Techniki negocjacyjne
2003 - Fundusze europejskie dla polskich przedsiębiorstw
Connect Distibution - Warszawa
2002 - Warsztaty Techniczne -
System Zarządzania Kontaktami z Klientami (CRM)
Firma "Concept" - Poznań
2000 - Profesjonalna sprzedaż
2003 - Techniki negocjacyjne
2003 - Fundusze europejskie dla polskich przedsiębiorstw
Connect Distibution - Warszawa
2002 - Warsztaty Techniczne -
System Zarządzania Kontaktami z Klientami (CRM)
Firma "Concept" - Poznań
2000 - Profesjonalna sprzedaż
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Karate-Do
Nurkowanie
Pływanie
Literatura fantastyczno-naukowa
Projektowanie stron internetowych
Szachy
Wędrówki górskie
Nurkowanie
Pływanie
Literatura fantastyczno-naukowa
Projektowanie stron internetowych
Szachy
Wędrówki górskie
Organizacje
Członek-założyciel Stowarzyszenia Japan Karate Associacion Polska. Członek Komisji Rewizyjnej.
Inne
Prawo jazdy: B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Fantastyczni
Grupa dla fanów fantastyki (literatura, komiks, film, gry wszelakie i, oczywiście, konwenty).
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
Meblarstwo
Wszystko co związane z branżą meblarską.
Producenci mebli, salony meblowe, importerzy, eksporterzy, projektanci mebli, usług oraz akcesoriów dla meblarstwa... to grupa dla Was.