Mariusz Pyżanowski
Student, Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Agile
Wzorce projektowe
JavaScript
jQuery
MVC
Orchard
Scrum
Subversion
TFS
WCF
.NET Framework
Knockout
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
70-480 Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 (9.11.2012)
70-486 Developing ASP.NET MVC 4 Web Applications
(26.09.2013)
70-486 Developing ASP.NET MVC 4 Web Applications
(26.09.2013)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista .NET
Zainteresowania
-Tworzenie form filmowych (filmy, teledyski, reklamy, etc.)
-Fotografia
-Siatkówka
-Komputery
-Fotografia
-Siatkówka
-Komputery
Organizacje
Aktywny działacz oraz współprowadzący koła naukowego Cyberguru:
-Stworzenie layoutu strony oraz nowego logo grupy: http://cyberguru.wat.edu.pl/
Prowadzenie prelekcji:
-Seria wykładów "Akademia gier": Tworzenie gier z wykorzystaniem XNA.
-Praca zespołowa
-Imagine Cup w WAT. Czyli co zrobić by wystratować i wygrać.
-CyberAtak na GeekClub!
-CyberAtak na GeekClub - runda 2 (Tworzenie aplikacji za pomocą Expression Blend)
Program Student Partner (od 09.2010 do 09.2012)
Współzałożyciel grupy LifeMatter - www.lifematter.pl (2007 rok)
Akcje:
Napisanie i opublikowanie 5 aplikacji na Marketplace (Windows Phone 7) w ramach akcji GeekClub.
-Stworzenie layoutu strony oraz nowego logo grupy: http://cyberguru.wat.edu.pl/
Prowadzenie prelekcji:
-Seria wykładów "Akademia gier": Tworzenie gier z wykorzystaniem XNA.
-Praca zespołowa
-Imagine Cup w WAT. Czyli co zrobić by wystratować i wygrać.
-CyberAtak na GeekClub!
-CyberAtak na GeekClub - runda 2 (Tworzenie aplikacji za pomocą Expression Blend)
Program Student Partner (od 09.2010 do 09.2012)
Współzałożyciel grupy LifeMatter - www.lifematter.pl (2007 rok)
Akcje:
Napisanie i opublikowanie 5 aplikacji na Marketplace (Windows Phone 7) w ramach akcji GeekClub.
Inne
Starty w konkursie Imagine Cup
-Start w konkursie Imagine Cup, kategoria projektowanie gier, zakończony na rundzie 2. Projekt „The G.A.M.E.”. 11.2009-04.2010.
-Start w konkursie Imagine Cup, kategoria projektowanie gier, zakończony na rundzie 2. Projekt „Nodes”. 11.2010-04.2011.
-Finalista konkursu Imagine Cup, kategoria projektowanie oprogramowania, miejsce 6. Projekt „C.A.R.T.”. 11.2010-04.2011.
-Główna nagroda w konkursie Imagine Cup 2012 w kategorii Nokia Windows Phone Challenge. Projekt „Green Light”. 04.2012.
Inne
-3 miejsce za projekt: „THE G.A.M.E – GAMESMANSHIP AGAINST MANY EPIDEMICS”. Konferencja CERC 2010.
-Start w konkursie Imagine Cup, kategoria projektowanie gier, zakończony na rundzie 2. Projekt „The G.A.M.E.”. 11.2009-04.2010.
-Start w konkursie Imagine Cup, kategoria projektowanie gier, zakończony na rundzie 2. Projekt „Nodes”. 11.2010-04.2011.
-Finalista konkursu Imagine Cup, kategoria projektowanie oprogramowania, miejsce 6. Projekt „C.A.R.T.”. 11.2010-04.2011.
-Główna nagroda w konkursie Imagine Cup 2012 w kategorii Nokia Windows Phone Challenge. Projekt „Green Light”. 04.2012.
Inne
-3 miejsce za projekt: „THE G.A.M.E – GAMESMANSHIP AGAINST MANY EPIDEMICS”. Konferencja CERC 2010.