Mariusz Mastalerek
Agencja Reklamowa Hit Home - właściciel
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel, Copywriter
Agencja Reklamowa Hit Home
wystawiono
Korzystałam z usług agencji pana Mariusza i jestem bardzo zadowolona, zarówno pod względem jakości wykonanego zlecenia, jak i kontaktu miedzy mną, jako klientką, a panem Mariuszem. Strona internetowa została wykonana szybko i bardzo estetycznie, z uwzględnieniem moich potrzeb i wskazówek.Polecam Hit Home, tym którzy szukają firmy o takim właśnie profilu.
Szkolenia i kursy
Tworzenie przekazów reklamowych (Migut Media, Warszawa)
Konstruowanie spotów TV, radiowych, reklamy prasowej, strategia kampanii reklamowej, wprowadzanie na rynek nowego produktu.
Odpowiedzialne zarządzanie biznesem (AIESEC, Kraków)
Kształtowanie wizerunku firmy poprzez uwzględnianie w jej strategii działań prospołecznych - wynikające z tego korzyści.
Odbijanie klientów konkurencji (Adviser, Katowice)
Jak dotrzeć do osób, które w rzeczywistości decydują o zamówieniach w firmie?
W jaki sposób konstruować ofertę i przekonywać do jej wyboru?
Efektywna rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie (hrcompass, Kraków).
Analiza CV, rozmowa kwalifikacyjna, assessment center.
Zdobycie patentu to dopiero początek (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego)
Spotkanie z pracownikami Urzędu Patentowego RP. Ochrona własności intelektualnej - prawo autorskie, wynalazki, wzory przemysłowe, znaki towarowe itp.
Techniki sprzedaży i negocjacji (Inspiracje, Kraków)
Struktura rozmowy sprzedażowej, komunikacja werbalna i niewerbalna, badanie potrzeb klienta, prezentowanie oferty, uchylanie obiekcji, negocjacje sprzedażowe, techniki zamykania sprzedaży.
Wywieranie wpływu (Jobfitter, Kraków)
Komunikacja werbalna i niewerbalna, sposoby wywierania wpływu, manipulacja.
Konstruowanie spotów TV, radiowych, reklamy prasowej, strategia kampanii reklamowej, wprowadzanie na rynek nowego produktu.
Odpowiedzialne zarządzanie biznesem (AIESEC, Kraków)
Kształtowanie wizerunku firmy poprzez uwzględnianie w jej strategii działań prospołecznych - wynikające z tego korzyści.
Odbijanie klientów konkurencji (Adviser, Katowice)
Jak dotrzeć do osób, które w rzeczywistości decydują o zamówieniach w firmie?
W jaki sposób konstruować ofertę i przekonywać do jej wyboru?
Efektywna rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie (hrcompass, Kraków).
Analiza CV, rozmowa kwalifikacyjna, assessment center.
Zdobycie patentu to dopiero początek (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego)
Spotkanie z pracownikami Urzędu Patentowego RP. Ochrona własności intelektualnej - prawo autorskie, wynalazki, wzory przemysłowe, znaki towarowe itp.
Techniki sprzedaży i negocjacji (Inspiracje, Kraków)
Struktura rozmowy sprzedażowej, komunikacja werbalna i niewerbalna, badanie potrzeb klienta, prezentowanie oferty, uchylanie obiekcji, negocjacje sprzedażowe, techniki zamykania sprzedaży.
Wywieranie wpływu (Jobfitter, Kraków)
Komunikacja werbalna i niewerbalna, sposoby wywierania wpływu, manipulacja.
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
sport, kino, poezja, psychologia
Inne
- nieustający kontakt z weną
- niezmordowana kreatywność
- biegłość w żonglowaniu słowem
- umiejętność pracy pod presją czasu
- urzekający głos
- niezmordowana kreatywność
- biegłość w żonglowaniu słowem
- umiejętność pracy pod presją czasu
- urzekający głos
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Darmowa reklama i pozycjonowanie
Reklama i promocja za darmo ...
Katalogowanie, pozycjonowanie za FREE
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?