Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. usług dla Klientów Kluczowych
POLKOMTEL S. A. WARSZAWA
- koordynowanie pracą Zespołu Usług dla Klientów Kluczowych
- opieka nad Klientem Kluczowym z Sektora Finansowego
- budowanie relacji długofalowych z Klientem
- ścisła współpraca z Partnerami logistycznymi, Serwisem sprzętu abonenckiego
- opieka nad Klientem Kluczowym z Sektora Finansowego
- budowanie relacji długofalowych z Klientem
- ścisła współpraca z Partnerami logistycznymi, Serwisem sprzętu abonenckiego
Główny Specjalista ds. Usług dla Klientów Kluczowych
Polkomtel S.A.
- Współpraca z Klientami Kluczowymi z Sektora Finansowego w oparciu o Umowy Handlowe oraz SLA (kompleksowa obsługa Klienta Kluczowego).
- Czynny udział w tworzeniu, modyfikacji istniejących, procesów obowiązujących w Departamencie Rynku Biznesowego.
- Kontrola, dystrybucja stanami magazynowymi za pomocą narzędzia SAP/R3.
- Budowanie i utrzymywanie bezpośrednich relacji z Klientami Kluczowymi w Sektorze Finansowym.
- Czynny udział w tworzeniu, modyfikacji istniejących, procesów obowiązujących w Departamencie Rynku Biznesowego.
- Kontrola, dystrybucja stanami magazynowymi za pomocą narzędzia SAP/R3.
- Budowanie i utrzymywanie bezpośrednich relacji z Klientami Kluczowymi w Sektorze Finansowym.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych
POLKOMTEL S.A.
-Aktywna sprzedaż produktów i usług sieci PLUS GSM
-Zaspokajanie potrzeb Klientów Kluczowych w zakresie obsługi telefonicznej, sprzedażowej i posprzedażowej w oparciu o Umowy Współpracy (realizacja zleceń sprzedaży; zmiany na kontach, obsługa serwisowa, reklamacje, windykacje, wsparcie techniczne)
-Zapewnienie satysfakcji Klienta Kluczowego na najwyższym poziomie
-Budowanie i utrzymywanie bezpośrednich relacji z Klientami Kluczowymi
-Zaspokajanie potrzeb Klientów Kluczowych w zakresie obsługi telefonicznej, sprzedażowej i posprzedażowej w oparciu o Umowy Współpracy (realizacja zleceń sprzedaży; zmiany na kontach, obsługa serwisowa, reklamacje, windykacje, wsparcie techniczne)
-Zapewnienie satysfakcji Klienta Kluczowego na najwyższym poziomie
-Budowanie i utrzymywanie bezpośrednich relacji z Klientami Kluczowymi
Szkolenia i kursy
MySAP CRM; SAP/R3; Uczestnik rozgrywki Market Place; MS Office; Techniki sprzedaży; Negocjacje; Bezwzwzrokowe pisanie na klawiaturze.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Wędkarstwo spiningowe; Mountainbike ; Audiofilstwo; Fotografia cyfrowa, Kite Landing
Grupy
AUDIOFIL
Grupa dla ludzi szeroko interesujących się dobrą muzyką, sprzętem oraz zagadnienami ze świata audio.
Klub Miłośników Yerba Mate
Forum dla luźnych dyskusji sprowokowanych przez siorbanie lub podczas siorbania wymienionej w tytule.
przedstawiciele.pl
osoby poszukujące pracowników do działów sprzedaży i obsługi klienta oraz kandydaci
www.strefa-handlowca.pl