Mariusz Kowalski

Brand Manager Media Service Zawada
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Rozwój produktu Project Management Trade Marketing

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Media Service Zawada
Brand Manager
Opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych dla grupy wydawnictw prasowych i multimedialnych

Zarządzanie całokształtem zadań promocyjnych szczególnie w zakresie:

1. Zarządzania budżetem.
2. Analizy wskaźników sprzedaży.
3. Wprowadzania nowych produktów na rynek.
4. Przygotowywania kampanii komunikacyjnych oraz działań PR.
5. Negocjowania warunków handlowych z podwykonawcami. Nadzór na poprawnością               merytoryczną wszystkich transakcji, umów oraz zamówień.
6. Poszukiwanie i wdrażanie nowych koncepcji promocyjnych.  
7. Nadzór nad pracą podległych pracowników działu marketingu.

Zarządzanie całokształtem procesu promocji grupy wydawnictw poprzez planowanie i organizacje działu marketingu (podległych pracowników) mające na celu realizację zadań:
 
- analiza rynku i konkurencji
- badania rynku i konsumentów w celu lepszego zrozumienia i spełnienia ich oczekiwań, wzmocnienia pozycji produktów, uzyskanie lepszej oceny potencjału rynku lepszej pozycji produktów na rynku
- współpraca z działem redakcji, nadzór nad elementami marketingowymi produktów,
- współpraca z działem reklamy, pomoc przy tworzeniu oferty reklamowej, czuwanie nad prawidłowym wykonaniem zobowiązań w stosunku do Klienta,
- współpraca z działem dystrybucji i sprzedaży w celu opracowania i realizacji planów sprzedażowych
- opracowanie i realizacja planów produkcyjnych grupy produktów, w szczególności nadzór nad drukarniami i innymi podwykonawcami produktów,
- opracowanie i terminowa realizacja planów promocyjnych; współpraca z agencjami, partnerami promocyjnymi i innymi podwykonawcami,
- przygotowanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych dla grupy produktów; przygotowywanie ofert, reklam: prasowych, radiowych, spotów TV i bilboardów sponsorskich oraz innych materiałów promocyjnych,
- opieka w tym przygotowanie i rozwój zawartości merytorycznej stron internetowych produktów
- pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców licencyjnych,
- współpraca z licencjodawcami oraz innymi partnerami w sprawie zatwierdzania materiałów promocyjnych
- przygotowanie propozycji miesięcznych planów promocyjnych dla każdego z produktów.
- przygotowanie propozycji rocznych planów marketingowych dla każdego z produktów
- przygotowanie propozycji budżetów przychodów i kosztów oraz kontrola ich realizacji dla każdego produktu
- wsparcie działań sprzedażowych dla określonej grupy produktów skierowanych do klientów instytucjonalnych
CD Projekt Sp. z o.o.
Z-ca Kierownika Marketingu
CD Projekt Sp. z o.o.
Menedżer ds. Markeingu (FILMY)
Szeroki zakres obowiązków związanych z wprowadzaniem na polski rynek DVD i Blu-ray tytułów Walt Disney Studios Home Entertainment (m.in. Załoga G, Piraci z Karaibów, Odlot, Toy Story, Narzeczony mimo woli, Królewna Śnieżka):
- planowanie tytułów oraz koordynacja prac związanych z ich lokalizacją jak i produkcją
- planowanie budżetów dla poszczególnych tytułów oraz ich realizacja
- kontakty z centralą WDSHE w Londynie i Burbank jak i biurem lokalnym Walt Disney Polska
- koordynacja projektów oraz produkcji wszelkich materiałów reklamowych (ATL, BTL)
- kontakty z agencjami reklamowymi, agencjami PR, domem mediowym, mediami
- działania w zakresie trade marketingu
CD Projekt Sp. z o.o.
Menedżer ds. Markeingu (GRY)
- planowanie tytułów
- planowanie budżetu
- planowanie promocji
- planowanie produkcji
- realizacja planów
Wydawnictwo G+J RBA
Specjalista ds. promocji książek / Redaktor prowadzący DVD
- opracowywanie strategii dla filmów National Geographic DVD na Polskim rynku
- koordynacja prac związanych z produkcją oraz promocją filmów DVD
Równocześnie obowiązki specjalisty ds. Promocji Książek National Geographic, G+J Książki (m.in. książki autorstwa T. Sekielskiego i A. Morozowskiego, B. Pawlikowskiej, D. Wellman i J.L. Wiśniewskiego)
G+J Gruner+Jahr Polska
Specjalista ds. Promocji Książek National Geographic i G+J
- planowanie kampanii oraz akcji promocyjnych
- przygotowywanie spotów radiowych i telewizyjnych, reklam prasowych
- współpraca z domem mediowym
- sporządzanie umów
- wystawianie faktur
G+J Gruner+Jahr Polska
Asystent Marketing Brand Manager Focus i National Geographic.

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
National Geographic
National Geographic
Grupa stworzona dla wszystkich fascynatów National Geographic.