Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Project Management
Trade Marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych dla grupy wydawnictw prasowych i multimedialnych
Zarządzanie całokształtem zadań promocyjnych szczególnie w zakresie:
1. Zarządzania budżetem.
2. Analizy wskaźników sprzedaży.
3. Wprowadzania nowych produktów na rynek.
4. Przygotowywania kampanii komunikacyjnych oraz działań PR.
5. Negocjowania warunków handlowych z podwykonawcami. Nadzór na poprawnością merytoryczną wszystkich transakcji, umów oraz zamówień.
6. Poszukiwanie i wdrażanie nowych koncepcji promocyjnych.
7. Nadzór nad pracą podległych pracowników działu marketingu.
Zarządzanie całokształtem procesu promocji grupy wydawnictw poprzez planowanie i organizacje działu marketingu (podległych pracowników) mające na celu realizację zadań:
- analiza rynku i konkurencji
- badania rynku i konsumentów w celu lepszego zrozumienia i spełnienia ich oczekiwań, wzmocnienia pozycji produktów, uzyskanie lepszej oceny potencjału rynku lepszej pozycji produktów na rynku
- współpraca z działem redakcji, nadzór nad elementami marketingowymi produktów,
- współpraca z działem reklamy, pomoc przy tworzeniu oferty reklamowej, czuwanie nad prawidłowym wykonaniem zobowiązań w stosunku do Klienta,
- współpraca z działem dystrybucji i sprzedaży w celu opracowania i realizacji planów sprzedażowych
- opracowanie i realizacja planów produkcyjnych grupy produktów, w szczególności nadzór nad drukarniami i innymi podwykonawcami produktów,
- opracowanie i terminowa realizacja planów promocyjnych; współpraca z agencjami, partnerami promocyjnymi i innymi podwykonawcami,
- przygotowanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych dla grupy produktów; przygotowywanie ofert, reklam: prasowych, radiowych, spotów TV i bilboardów sponsorskich oraz innych materiałów promocyjnych,
- opieka w tym przygotowanie i rozwój zawartości merytorycznej stron internetowych produktów
- pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców licencyjnych,
- współpraca z licencjodawcami oraz innymi partnerami w sprawie zatwierdzania materiałów promocyjnych
- przygotowanie propozycji miesięcznych planów promocyjnych dla każdego z produktów.
- przygotowanie propozycji rocznych planów marketingowych dla każdego z produktów
- przygotowanie propozycji budżetów przychodów i kosztów oraz kontrola ich realizacji dla każdego produktu
- wsparcie działań sprzedażowych dla określonej grupy produktów skierowanych do klientów instytucjonalnych
Zarządzanie całokształtem zadań promocyjnych szczególnie w zakresie:
1. Zarządzania budżetem.
2. Analizy wskaźników sprzedaży.
3. Wprowadzania nowych produktów na rynek.
4. Przygotowywania kampanii komunikacyjnych oraz działań PR.
5. Negocjowania warunków handlowych z podwykonawcami. Nadzór na poprawnością merytoryczną wszystkich transakcji, umów oraz zamówień.
6. Poszukiwanie i wdrażanie nowych koncepcji promocyjnych.
7. Nadzór nad pracą podległych pracowników działu marketingu.
Zarządzanie całokształtem procesu promocji grupy wydawnictw poprzez planowanie i organizacje działu marketingu (podległych pracowników) mające na celu realizację zadań:
- analiza rynku i konkurencji
- badania rynku i konsumentów w celu lepszego zrozumienia i spełnienia ich oczekiwań, wzmocnienia pozycji produktów, uzyskanie lepszej oceny potencjału rynku lepszej pozycji produktów na rynku
- współpraca z działem redakcji, nadzór nad elementami marketingowymi produktów,
- współpraca z działem reklamy, pomoc przy tworzeniu oferty reklamowej, czuwanie nad prawidłowym wykonaniem zobowiązań w stosunku do Klienta,
- współpraca z działem dystrybucji i sprzedaży w celu opracowania i realizacji planów sprzedażowych
- opracowanie i realizacja planów produkcyjnych grupy produktów, w szczególności nadzór nad drukarniami i innymi podwykonawcami produktów,
- opracowanie i terminowa realizacja planów promocyjnych; współpraca z agencjami, partnerami promocyjnymi i innymi podwykonawcami,
- przygotowanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych dla grupy produktów; przygotowywanie ofert, reklam: prasowych, radiowych, spotów TV i bilboardów sponsorskich oraz innych materiałów promocyjnych,
- opieka w tym przygotowanie i rozwój zawartości merytorycznej stron internetowych produktów
- pozyskiwanie sponsorów i reklamodawców licencyjnych,
- współpraca z licencjodawcami oraz innymi partnerami w sprawie zatwierdzania materiałów promocyjnych
- przygotowanie propozycji miesięcznych planów promocyjnych dla każdego z produktów.
- przygotowanie propozycji rocznych planów marketingowych dla każdego z produktów
- przygotowanie propozycji budżetów przychodów i kosztów oraz kontrola ich realizacji dla każdego produktu
- wsparcie działań sprzedażowych dla określonej grupy produktów skierowanych do klientów instytucjonalnych
Menedżer ds. Markeingu (FILMY)
Szeroki zakres obowiązków związanych z wprowadzaniem na polski rynek DVD i Blu-ray tytułów Walt Disney Studios Home Entertainment (m.in. Załoga G, Piraci z Karaibów, Odlot, Toy Story, Narzeczony mimo woli, Królewna Śnieżka):
- planowanie tytułów oraz koordynacja prac związanych z ich lokalizacją jak i produkcją
- planowanie budżetów dla poszczególnych tytułów oraz ich realizacja
- kontakty z centralą WDSHE w Londynie i Burbank jak i biurem lokalnym Walt Disney Polska
- koordynacja projektów oraz produkcji wszelkich materiałów reklamowych (ATL, BTL)
- kontakty z agencjami reklamowymi, agencjami PR, domem mediowym, mediami
- działania w zakresie trade marketingu
- planowanie tytułów oraz koordynacja prac związanych z ich lokalizacją jak i produkcją
- planowanie budżetów dla poszczególnych tytułów oraz ich realizacja
- kontakty z centralą WDSHE w Londynie i Burbank jak i biurem lokalnym Walt Disney Polska
- koordynacja projektów oraz produkcji wszelkich materiałów reklamowych (ATL, BTL)
- kontakty z agencjami reklamowymi, agencjami PR, domem mediowym, mediami
- działania w zakresie trade marketingu
Specjalista ds. promocji książek / Redaktor prowadzący DVD
- opracowywanie strategii dla filmów National Geographic DVD na Polskim rynku
- koordynacja prac związanych z produkcją oraz promocją filmów DVD
Równocześnie obowiązki specjalisty ds. Promocji Książek National Geographic, G+J Książki (m.in. książki autorstwa T. Sekielskiego i A. Morozowskiego, B. Pawlikowskiej, D. Wellman i J.L. Wiśniewskiego)
- koordynacja prac związanych z produkcją oraz promocją filmów DVD
Równocześnie obowiązki specjalisty ds. Promocji Książek National Geographic, G+J Książki (m.in. książki autorstwa T. Sekielskiego i A. Morozowskiego, B. Pawlikowskiej, D. Wellman i J.L. Wiśniewskiego)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej