Umiejętności
Microsoft Office
obsługa komputera
Sprzedaż
Obsługa klienta
bankowość detaliczna
windykacja należności
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Obsługa kluczowych klientów
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s Obsługi Klienta Biznesowego
- pozyskanie i obsługa klientów biznesowych
- budowanie trwałych relacji z klientami
- sprzedaż produktów dodatkowych dla klientów biznesowych
- budowanie trwałych relacji z klientami
- sprzedaż produktów dodatkowych dla klientów biznesowych
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Koordynator regionu:
- warmińsko-mazurskiego,
- pomorskiego,
- kujawsko-pomorskiego,
- część mazowieckiego
w dziale produktów komputerowych LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Odpowiedzialny za organizację, koordynację i obsługę projektów marketingowych, kampanii promocyjnych, szkoleń prosprzedażowych dla firm z w/w regionu w branży IT
- warmińsko-mazurskiego,
- pomorskiego,
- kujawsko-pomorskiego,
- część mazowieckiego
w dziale produktów komputerowych LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Odpowiedzialny za organizację, koordynację i obsługę projektów marketingowych, kampanii promocyjnych, szkoleń prosprzedażowych dla firm z w/w regionu w branży IT
Szkolenia i kursy
Grudzień 2011 – szkolenie „Negocjacje cenowe dla Pionu Biznesowego Energa OIS”
Październik 2011 – szkolenie „Sprzedaż przez telefon dla Doradców Klienta Biznesowego”
Maj 2008 - szkolenie „Debiutowe zagrywki klienta i zdobywanie przewagi w negocjacjach”
Styczeń 2005 - szkolenie ze znajomości ustawy o ochronie danych osobowych i zachowaniu tajemnicy bankowej
Maj 2000 – warsztat szkoleniowy „Ogólna znajomość zasad udzielania kredytu samochodowego”
Luty 2000 - warsztat szkoleniowy „Negocjacje”
Luty 2000 - warsztat szkoleniowy „Działalność gospodarcza: Formy opodatkowania, Obciążenie i świadczenia ZUS”
Listopad 1998- kurs Kasjer Złotowy
Listopad 1998- szkolenie ze Standardów Obsługi Klienta
Październik 2011 – szkolenie „Sprzedaż przez telefon dla Doradców Klienta Biznesowego”
Maj 2008 - szkolenie „Debiutowe zagrywki klienta i zdobywanie przewagi w negocjacjach”
Styczeń 2005 - szkolenie ze znajomości ustawy o ochronie danych osobowych i zachowaniu tajemnicy bankowej
Maj 2000 – warsztat szkoleniowy „Ogólna znajomość zasad udzielania kredytu samochodowego”
Luty 2000 - warsztat szkoleniowy „Negocjacje”
Luty 2000 - warsztat szkoleniowy „Działalność gospodarcza: Formy opodatkowania, Obciążenie i świadczenia ZUS”
Listopad 1998- kurs Kasjer Złotowy
Listopad 1998- szkolenie ze Standardów Obsługi Klienta
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Komputery
Finanse - GPW
Sport - piłka ręczna
Wędkarswo morskie
Finanse - GPW
Sport - piłka ręczna
Wędkarswo morskie
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.