Mariusz Karpiński

Kierownik Zespołu Reklamacji Kartowych

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Geoban S.A. (Santander Group)
Corporate Services Junior Operations Manager
Geoban S.A. (Santander Group)
System Development Team Manager
Geoban S.A. (Santander Group)
Kierownik Zespołu Fraud UK
Geoban S.A. (Santander Group)
Kierownik Zespołu Reklamacji Kartowych
- Odpowiedzialność, za prawidłową migrację,
funkcjonowanie projektu oraz kontakty z klientem zagranicznym
- Planowanie i organizacja pracy zespołu 12 pracowników w celu zapewnienia wymaganej jakości usług bankowych w oparciu o wskaźniki SLA
- Odpowiedzialność, za jakość procesów zgodnie ze standardami SOX
- Monitorowanie realizacji zadań w oparciu o wyznaczone cele
Bank BNP Paribas
Inspektor ds. Rozliczeń Kart
- rozliczanie kosztów i przychodów uczestnictwa w systemach VISA i Mastercard
- rozliczanie transakcji kartowych oraz naliczanie opłat
- księgowanie reklamacji transakcji kartowych
- śledzenie regulacji systemów płatniczych współpracujących z Bankiem
- praca przy projektach integracyjnych
- szkolenie nowych pracowników
Bank BNP Paribas
Inspektor ds. Obsługi Kart
- współpraca z jednostkami banku przy bieżącej obsłudze kart płatniczych w zakresie wyjaśnień i interpretacji przepisów dotyczących zasad ich funkcjonowania oraz w sytuacjach niestandardowych związanych z obsługą kart
- obsługa procesów związanych z administracją kart kredytowych
- uczestnictwo w testach rozwoju aplikacji
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawdzania poprawności wystawionych faktur
- Księgowanie reklamacji transakcji kartowych i uzgadnianie kont reklamacyjnych
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds. reklamacji kartowych
- obsługa nadużyć kartowych oraz reklamacji transakcji
- księgowanie reklamacji transakcji kartowych
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca CitiGold
- budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami VIP
- obsługa transakcji na rachunkach bankowych oraz kartach kredytowych
- obsługa produktów depozytowych oraz produktów powiązanych z rynkami walutowymi takich jak obligacje, inwestycje dwuwalutowe, lokaty inwestycyjne
- obsługa transakcyjna produktów inwestycyjnych oferowanych przez BH w zakresie zakupu, umorzeń i transferów jednostek
- obsługa kilentów zgodnie z najwyższymi standartami jakości i bezpieczeństwa obowiązującymi a banku
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca CitiPhone
- sprzedaż produktów i usług oferowanych przez bank,
- budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami,
- dbanie o jakość sprzedaży i obsługa klienta zgodnie ze standardami banku,
- obsługa rachunków bankowych, kart kredytowych produktów kredytowych w zakresie operacji i informacji
CTM Centrum Telemarketingowe Sp. z o.o.
Doradca Telefoniczny
- praca na stanowisku doradcy telefonicznego (infolinie Sodexho oraz Tele 2)

Szkolenia i kursy

- Efektywna Komunikacja
- Ochrona danych osobowych i tajemnica bankowa
- Zarządzanie czasem

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej

Zainteresowania

- motoryzacja
- komputery
- media
- sport
- psychologia
- muzyka.

Inne

- prawo jazdy: kat. B
- SQL: znajomość podstawowa

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość