Mariusz Getka

Specjalista ds.windykacji i sprzedaży/ Trener sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

bankowość Corporate Finance Analiza finansowa modelowanie finasowe Ryzyko finansowe Bankowość inwestycyjna Negocjacje Zarządzanie portfelem Sprzedaż detaliczna Zarządzanie ryzykiem Trener sprzedaży realizowanie celów profesjonalna windykacja

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
ANALITYK DS. RESTRUKTURYZACJI WIERZYTELNOŚCI
- analiza efektywności realizowanego trybu odzyskiwania wierzytelności trudnych pod kątem maksymalizacji odzyskiwanej kwoty,
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami i pełnomocnikami,
- analiza i ocena wniosków o zawarcie ugody,
- przygotowywanie i zawieranie umów ugód,
- monitorowanie realizacji warunków zawartych umów ugód,
- szkolenie współpracowników z technik negocjacji.
Capitol Sp. z o.o.
Kierownik Reprezentant
- Sprzedaż bezpośrednia produktów ubezpieczeniowych firmy
- Budowa grupy sprzedażowej - pozyskiwanie nowych osób do współpracy
- Wdrażanie nowo pozyskanych osób oraz opieka nad nimi
- Motywowanie pracowników
- Pozyskiwanie klientów
- Prowadzenie rozmów handlowych
- Tworzenie planów sprzedażowych
- Szkolenie współpracowników z technik negocjacji i sprzedaży.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy Specjalista ds. Egzekucji
- Odpowiedzialność za windykację produktów odpisanych w straty Banku po wypowiedzeniu umowy kredytowej
- Codzienne negocjacje z klientami posiadającymi rachunki odpisane w straty Banku, stosowanie szerokiego wachlarza technik i argumentacji podczas telefonicznych rozmów windykacyjnych z dłużnikami
- Sprawowanie kontroli nad przydzielonym portfelem klientów
- Realizacja wyznaczonych celów (jakościowych i finansowych)
- Praca zespołowa, odpowiedzialność za osiąganie wyniku zespołowego
- Stosowanie narzędzi restrukturyzacyjnych, zawieranie ugód z dłużnikami, wywiady z dłużnikami na temat ich sytuacji materialno-bytowej, rozwiązywanie ugód
- Selekcja i kierowanie rachunków do kancelarii windykacyjnych oraz na drogę postępowania sądowo-egzekucyjnego
Dimension Data
Konsultant
-Prowadzenie spotkać sprzedażowych u klienta
-Wdrożenia systemów (analiza, konfiguracja, szkolenia) oraz bieżąca obsługa i serwis istniejących wdrożeń
-Telefoniczne umawianie spotkań w celu sprzedażowym
Dendrite
Client service specialist
-Szkolenie nowych użytkowników systemów CRM, klientów firmy
-Techniczna pomoc użytkownikom systemów CRM
-Instalacja programów na PC oraz Palm
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant ds. obsługi klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
-Profesjonalna obsługa klienta w zakresie obsługi telefonicznej
-Telefoniczna sprzedaż produktów firmy
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant ds. obsługi klienta i windykacji
Polkomtel Sp. z o. o.
-Profesjonalna obsługa klienta w zakresie obsługi telefonicznej
-Telefoniczna sprzedaż produktów firmy
-Windykacja należności

Szkolenia i kursy

Wielokrotnie zdobyłem nagrody dla najlepszego pracownika w Banku Citi Handlowy

Ukończyłem kilka szkoleń w zakresie rozwoju kompetencji sprzedażowych

Odbyłem szkolenie Wprowadzenie do NLP w Polskiej Akademii NLP

Edukacja

Logo
Akademia Umiejętności Trenerskich. Specjalizacja: Trener Sprzedaży, studia podyplomowe
Leaders Factory- Instytut Kształcenia Motywacyjnego
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
WSHiFM

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Grupy

Fabryka liderów
Fabryka liderów
Grupa skupia uczestników i absolwentów Leader's Factory.
Leaders Factory Instytut Kształcenia Motywacyjnego
Leaders Factory Instytut Kształcenia Motywacyjnego
Grupa poświęcona wszystkim, którzy pragną rozwinąć kompetencje sprzedażowe oraz trenerskie.