Mariusz Gancarz

System Business Analyst
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

BPMN Confluence JIRA Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word SoapUI SQL UML Microsoft PowerPoint Modelowanie procesów biznesowych BPM Analiza biznesowa Optymalizacja procesów procesy biznesowe Balsamiq Mockups Def 3000, visaul basic BizAgi Process Modeler analiza biznesowo-systemowa

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Pekao SA
Analityk Biznesowy / Systemowy
Idea Bank S.A.
Analityk Biznesowy / Systemowy
• Gromadzenie i analiza wymagań biznesowych na etapie inicjalizacji oraz realizacji projektów systemów informatycznych,
• Opracowywanie ogólnych projektów rozwiązań oraz specyfikacji wymagań funkcjonalnych,
• Opracowywanie we współpracy z jednostkami biznesowymi banku koncepcji, założeń i zasad funkcjonowania oraz parametryzacji produktów i usług bankowych,
• Kreowanie i modyfikowanie rozwiązań spełniających wymagania i oczekiwania klientów,
• Rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie analizowanych obszarów,
• Wsparcie prac analitycznych realizowanych przez dostawców oraz jednostki banku w celu przygotowania specyfikacji funkcjonalnych oraz projektów technicznych systemów IT,
• Ścisła współpracę ze wszystkimi jednostkami biznesowymi Banku oraz zespołami developerów
• Przygotowywanie scenariuszy testowych oraz ich weryfikacja w przypadku współpracy z firmami zewnętrznymi,
• Dokumentowanie istniejących procesów, przygotowywanie propozycji ich modyfikacji oraz projektowanie nowych procesów w oparciu o notacje BPMN lub UML
• Projektowanie i prototypowanie interfejsów użytkownika w oparciu o dobre praktyki UX
• Współtworzenie i doskonalenie procesu zarządzania wiedzą w organizacji
Orange Polska S.A.
Ekspert ds. procesu
▪ Modelowanie, optymalizacja procesów biznesowych
▪ Nadzór nad właściwą architekturą procesów
▪ Definiowanie wymagań oraz nadzór nad wdrażaniem metodą Agile, opartych o BPMS, narzędzi informatycznych wspierających procesy biznesowe
▪ Przygotowywanie raportów, prezentacji, obróbka danych na potrzeby analiz
▪ Współpraca z innymi jednostkami w trakcie definiowania, uzgadniania, optymalizacji, budowania KPI dla procesów biznesowych
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. obsługi biznesowej systemu obsługi rozliczeń międzyoperatorskich
▪ Utrzymywanie danych referencyjnych w systemie rozliczeń
▪ Przeprowadzanie analiz ruchu, przygotowywanie prezentacji i raportów
▪ Definiowanie i nadzór nad realizacją wymagań biznesowych dla systemu rozliczeń
Orange Polska S.A.
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. koordynacji współpracy z GK FT w zakresie wsparcia użytkownika
▪ Zarządzanie grupą osób prowadzących projekty/inicjatywy mające na celu obniżenie kosztów związanych z realizacją umowy utrzymaniowej
▪ Przeprowadzanie analiz obszarów potencjalnych oszczędności
▪ Przygotowywanie prezentacji i raportów
▪ Prezentowanie efektów prac w trakcie Komitetów Sterujących
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Zarządzania Konfiguracją
▪ Definiowanie wymagań dla bazy sprzętu CMDB
▪ Definiowanie i poprawa procesów dotyczących obsługi sprzętu (zakup, przemieszczenie, likwidacja)
▪ Obsługa procesu zakupu akcesoriów komputerowych, reklamacji i napraw
▪ Zarządzanie budżetem
▪ Coaching pracowników
▪ Przygotowywanie prezentacji i raportów
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Koordynacji Wdrożeń
▪ Zbudowanie od podstaw zespołu, zasad pracy oraz wewnętrznych procesów
▪ Coaching i motywowanie pracowników
▪ Prowadzenie ważnych wewnętrznych projektów m. in.
- Zakup i dystrybucja sprzętu PC i laptopów – akceleracja 12.000 komputerów PC i laptopów
- Centralizacja ServiceDesk
- Business Everywhere w TP (wdrożenie 150 dostępów dla sprzedawców TP, wyposażenie i konfiguracja sprzętu)
- Wdrożenie „Wake on LAN” dla 12.000 szt. sprzętu PC
- Wdrożenie w organizacji systemu oszczędnego wydruku
▪ Zarządzanie budżetem projektów
▪ Przeprowadzanie analiz danych, przygotowywanie prezentacji i raportów
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Koordynacji Wdrożeń
▪ Zbudowanie zespołu oraz zasad współpracy z innymi zespołami projektowymi
w organizacji
▪ Udział z ramienia departamentu we wdrożeniu systemu CRM w TP – koordynacja działań w departamencie
▪ Przeprowadzanie analiz przeprowadzanych wdrożeń
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. procesów i procedur
▪ Analizowanie procedur i procesów w organizacji
▪ Optymalizacja procedur i procesów
Orange Polska S.A.
Pracownik działu wsparcia informatycznego – Główny Specjalista
▪ Wsparcie dla użytkownika i rozwiązywanie jego problemów (konfiguracja stacji, oprogramowania)
▪ Administrowanie serwerem systemu finansowo-księgowego FK i systemu OSIW
▪ Tworzenie oprogramowania komputerowego wykorzystywanego w organizacji (fakturowanie, aplikacja dla Biura Numerów)
▪ Obróbka danych z systemów bilingowych
Logo
Specjalista ds. handlu i eksportu
Huta Szkła Artystycznego JDM Kazana
▪ Tworzenie oprogramowania komputerowego do obsługi firmy
▪ Prowadzenie działu sprzedaży krajowej
▪ Prowadzenie działu eksportu

Szkolenia i kursy

Analiza Biznesowa, szkolenie wewnętrzne

Prezentacja i wystąpienia publiczne w biznesie, Mirosław Oczkoś „OCZKOŚ PERFECT IMAGE”

Analiza i modelowanie procesów biznesowych, szkolenie wewnętrzne

Czytanie modeli procesów w notacji BPMN, szkolenie wewnętrzne

Negocjacje w biznesie, szkolenie wewnętrzne licencyjne

Kreatywne rozwiązywanie problemów, szkolenie wewnętrzne licencyjne

Negocjacje w biznesie – Synergia, szkolenie wewnętrzne licencyjne

Business Objects

Zarządzanie infrastrukturą IT zgodnym z ITIL V3 Foundation, CTPartners

Zarządzanie projektami, MT&DS, The George Washington University, School of Business

Cykl szkoleń „Skuteczny Manager”, Achieveglobal

Zarządzanie projektami i zespołami projektowymi, MT&DC, The George Washington University, School of Business

MS Project - zarządzanie projektem, harmonogram, zasoby, realizacja i raporty, Altkom Akademia S.A.

Kilkanaście szkoleń na temat produktów firmy Microsoft, Sun (systemy operacyjne, serwery WINDOWS, UNIX i Linux, systemy użytkowników)

Certyfikaty:
Associate's Certificate In Project Management

Edukacja

Logo
Automatyka i Metrologia, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Sposoby i metody zarządzania, psychologia, informatyka i nowinki techniczne, koszykówka, kajaki.

Grupy

Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.