Umiejętności
Strategia biznesowa
Coaching
Szkolenia pracowników
Strategia marketingowa
Networking
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
Start-upy
Budowanie zepołu
Zarządzanie ludźmi
lidership
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. marketingu
Mariusz Galewski.com
Pomagam firmom pozyskiwać nowych klientów poprzez reklamę w internecie. Zajmuję się przygotowaniem i wdrożeniem kompleksowej strategii marketingowej produktów i usług w oparciu o leje sprzedaży. Świadczę pełen zakres usług:
- Budowanie strategii promocji firmy
- Reklama na Facebook
- Reklama w Google
- Pozycjonowanie stron
- Email marketing
- Content marketing
- Budowanie strategii promocji firmy
- Reklama na Facebook
- Reklama w Google
- Pozycjonowanie stron
- Email marketing
- Content marketing
Kierownik ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Multikino Media Sp. z o.o. (VUE Entertaiment Group - UK)
Zarządzam zespołem 23 przedstawicieli handlowych oraz szefów regionów, którzy pomagają naszym klientom realizować ich cele biznesowe poprzez:
1. wynajem naszych 30 kin na organizację konferencji pro sprzedażowych dla klientów (w tym wideokonferencji między kinami) oraz szkoleń dla pracowników
2. zakup specjalnych biletów do kina (kuponów i elektronicznych kodów o długim terminie ważności)
3. reklamę swoich produktów i usług wśród najbardziej pożądanej i najdroższej w dotarciu grupie klientów do jakiej należą widzowie kina (aktywni, ciekawi nowości, posiadający wolne środki finansowe).
więcej na:
http://www.multikinomedia.pl
Stworzyłem całą strategię sprzedażową:
1. plany sprzedażowe, targety,
2. procedury, oferty, cenniki, bazy klientów,
3. system wynagrodzeń, premie za wyniki.
Zajmuję się ciągłym podnoszeniem umiejętności sprzedażowych przedstawicieli:
1. stworzyłem i udoskonalam skrypty rozmów sprzedażowych,
2. organizuję regularne szkolenia,
3.monitoruję wyniki i ustalam cele krótko i długoterminowe.
1. wynajem naszych 30 kin na organizację konferencji pro sprzedażowych dla klientów (w tym wideokonferencji między kinami) oraz szkoleń dla pracowników
2. zakup specjalnych biletów do kina (kuponów i elektronicznych kodów o długim terminie ważności)
3. reklamę swoich produktów i usług wśród najbardziej pożądanej i najdroższej w dotarciu grupie klientów do jakiej należą widzowie kina (aktywni, ciekawi nowości, posiadający wolne środki finansowe).
więcej na:
http://www.multikinomedia.pl
Stworzyłem całą strategię sprzedażową:
1. plany sprzedażowe, targety,
2. procedury, oferty, cenniki, bazy klientów,
3. system wynagrodzeń, premie za wyniki.
Zajmuję się ciągłym podnoszeniem umiejętności sprzedażowych przedstawicieli:
1. stworzyłem i udoskonalam skrypty rozmów sprzedażowych,
2. organizuję regularne szkolenia,
3.monitoruję wyniki i ustalam cele krótko i długoterminowe.
Sales Manager w Biurze Reklamy
Sprzedaż czasu reklamowego na ekranach kin oraz nośników w holach kinowych:
- obsługa domów mediowych oraz klientów B2B,
- doradztwo w zakresie wyboru optymalnych narzędzi promocji,
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów.
Organizacja imprez i konferencji w kinach sieci Multikino i Silver Screen.
- obsługa domów mediowych oraz klientów B2B,
- doradztwo w zakresie wyboru optymalnych narzędzi promocji,
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów.
Organizacja imprez i konferencji w kinach sieci Multikino i Silver Screen.
Kierownik Sprzedaży B2B
Obsługa firm i instytucji w zakresie:
Sprzedaży karnetów do kina (voucherów):
-pozyskiwanie nowych klientów,
-budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami,
-kierowanie zespołem przedstawicieli ds. kontaktów ze szkołami,
-opracowywanie analiz i raportów sprzedaży dla Zarządu firmy.
Wynajmu kina na organizację imprez, konferencji i szkoleń:
-promocja kin sieci Silver Screen (przygotowanie materiałów reklamowych, stoiska na targach branżowych),
-negocjacje warunków wynajmu,
-kierowanie zespołem pracowników obsługujących imprezy.
OSIĄGNIĘCIA:
-50 % wzrost przychodów z wynajmu kina w ciągu jednego roku,
-6-krotny wzrost liczby sprzedawanych voucherów dla firm w Warszawie w ciągu 3 lat.
-ponad 350 zorganizowanych imprez i konferencji w ciągu 4 lat,
-największa impreza: dla pracowników TVP w kinie przy ul. Puławskiej 17(1000 osób),
-największa konferencja: dla firmy Wimal International (800 osób),
Sprzedaży karnetów do kina (voucherów):
-pozyskiwanie nowych klientów,
-budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami,
-kierowanie zespołem przedstawicieli ds. kontaktów ze szkołami,
-opracowywanie analiz i raportów sprzedaży dla Zarządu firmy.
Wynajmu kina na organizację imprez, konferencji i szkoleń:
-promocja kin sieci Silver Screen (przygotowanie materiałów reklamowych, stoiska na targach branżowych),
-negocjacje warunków wynajmu,
-kierowanie zespołem pracowników obsługujących imprezy.
OSIĄGNIĘCIA:
-50 % wzrost przychodów z wynajmu kina w ciągu jednego roku,
-6-krotny wzrost liczby sprzedawanych voucherów dla firm w Warszawie w ciągu 3 lat.
-ponad 350 zorganizowanych imprez i konferencji w ciągu 4 lat,
-największa impreza: dla pracowników TVP w kinie przy ul. Puławskiej 17(1000 osób),
-największa konferencja: dla firmy Wimal International (800 osób),
wystawiono
Wysokiej klasy specjalista niesłychanie skuteczny, szybki i konkretny a zarazem kontaktowy i niesłychanie miły. Bardzo polecam współpracę.
Szkolenia i kursy
III 2010 - Kongres Sprzedaż - "Wygrywanie na trudnym rynku": I dzień wykłady: value proposition, motywacja w sprzedaży, inteligentne przywództwo.
II dzień warsztat: Rozgrywka w obszarze budowy strategii sprzedaży w fimie - symulacyjna gra strategiczna. Prowadzący: Grzegorz Święch i Jacel Palec - Eurobank.
IV 2009 r.Using Your Brain for a Change NLP - Richard Bandler i John La Valle
V 2006 -firma szkoleniowa Indygo Polska Sp. Z o.o.. Temat: „Akademia Sprzedaży: Doskonalenie gry rynkowej z wykorzystaniem informatycznego systemu CRM”
IV 2004 -Konferencja Planistów i Organizatorów Konferencji
XI 2003 -Konferencja Sprzedaż 2003. Temat: „Najnowsze trendy w dziedzinie sprzedaży”
II dzień warsztat: Rozgrywka w obszarze budowy strategii sprzedaży w fimie - symulacyjna gra strategiczna. Prowadzący: Grzegorz Święch i Jacel Palec - Eurobank.
IV 2009 r.Using Your Brain for a Change NLP - Richard Bandler i John La Valle
V 2006 -firma szkoleniowa Indygo Polska Sp. Z o.o.. Temat: „Akademia Sprzedaży: Doskonalenie gry rynkowej z wykorzystaniem informatycznego systemu CRM”
IV 2004 -Konferencja Planistów i Organizatorów Konferencji
XI 2003 -Konferencja Sprzedaż 2003. Temat: „Najnowsze trendy w dziedzinie sprzedaży”
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
aikido, piłka nożna, bilard, NLP, książki Paulo Coelho, Dan’a Brown’a, Harlena Cobena
Grupy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Global Management Challenge
Polska Edycja Międzynarodowego Konkursu Global Management Challenge EuroManager - dla uczestników byłych i obecnych, finalistów i wszystkich zainteresowanych