Mariusz Chrapiński

Managing Director, PharmVision
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Managing Director
PharmVision
1) kierowanie Spółką i reprezentowanie jej w granicach określonych w pełnomocnictwie.
2) wytyczanie strategii działania Spółki oraz opracowywa­nie i prze­kazywanie zasadniczych kierunków rozwoju,
3) zapewnienie rzetelnego i efektywnego systemu planowania,
4) zapewnienie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy Spółki, poprzez wdrażanie właściwych procesów oraz prowadzenie efektywnego zarządzania,
5) zapewnienie realizacji zadań w obszarze komercyjnym,
6) kształtowanie poprawnych relacji z otoczeniem Spółki i jej klientami strategicznymi,
7) nadzór nad działalnością marketingową i promocyjną Spółki,
Kompan.pl
Contact Center Manager
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Strategii
Logo
Business Development Manager
TLC Marketing
Coca-Cola HBC Polska
Szef Zespołu Sprzedaży
Axel Springer Kontakt
Koordynator Projektu
GECO Sp. z o.o.
Specjalista ds. Call Center
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Zespołu - Dział Utrzymania Klienta

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne

Zainteresowania

piłka nożna (dziesięć lat gry w klubie, udział w rozgrywkach firmowych – BSA, Let’s Go, Megasports, Ligowiec), motoryzacja (wyjazdy na eliminacje mistrzostw polski i świata w rajdach samochodowych), podróże (najpiękniejsze stadiony i najlepsze drużyny na świecie)

Inne

www.mariuszchrapinski.natemat.pl

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ADITnetwork
ADITnetwork
Dobre dochody dzięki systemom online.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Budowanie Relacji w Biznesie
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Doradcy Finansowi  FIRMY
Doradcy Finansowi FIRMY
Opinie Klientów i Doradców na temat wszelkiego typu firm Doradztwa Finansowego i Banków istniejących na naszym rynku.
FC Barcelona
FC Barcelona
Grupa kierowana do wszystkich fanów Barcy
Federico Mahora Group
Federico Mahora Group
Jezeli jestes osoba aktywna, lubiaca kontakt i prace z innymi ludzmi, mam dla Ciebie ciekawa pro...
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
FUNDACJA SPORTOWCY DZIECIOM
FUNDACJA SPORTOWCY DZIECIOM
www.sportowcydzieciom.pl https://www.facebook.com/FundacjaSportowcyDzieciom FUNDACJA SPORTOWCY DZIECIOM - Celami Fundacji jest podejmowanie i prowadzenie działalności, pożytku publicznego, oraz s