Umiejętności
Rozwój działalności
Call Center
CRM
Dane
Elektronika
Finanse
Zarządzanie IT
Rozwiązania IT
Marketing
Negocjacje
Administracja sieci
zarządzanie operacyjne
Rozwój produktu
Public Relations
Sales
Budowanie zepołu
Technologia
Telekomunikacja
Inżynieria Telekomunikacja
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Regionalny
M. W. Trade S.A.
- Sprzedaż usług finansowych dedykowanych dla publicznych podmiotów służby zdrowia
oraz jednostek samorządu terytorialnego,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji,
- Realizacja celów wynikających z przyjętej strategii i polityki w zakresie sprzedaży,
- Rozbudowa podległego rynku,
- Współtworzenie wizerunku firmy,
- Analiza działań konkurencyjnych
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży i po sprzedaży.
- Raportowanie sprzedaży
oraz jednostek samorządu terytorialnego,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji,
- Realizacja celów wynikających z przyjętej strategii i polityki w zakresie sprzedaży,
- Rozbudowa podległego rynku,
- Współtworzenie wizerunku firmy,
- Analiza działań konkurencyjnych
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży i po sprzedaży.
- Raportowanie sprzedaży
Ekspert ds. Klientów Biznesowych
- Tworzenie indywidualnych ofert handlowych, w ramach pełnego portfolio usługowego grupy Orange (usługi Mobilne – połączenia głosowe, dostęp do Internetu, wirtualna centrala; usługi stacjonarne – połączenia telefoniczne, dostęp do Internetu, transmisja danych, centrale telefoniczne, rozwiązania integratorskie dla IT)
- Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów biznesowych
- Budowa relacji partnerskich z biznesowymi klientami Orange
- Doradztwo w zakresie rozwiązań teleinformatycznych klienta poprzez tworzenie profili klientów – podziały branżowe (instytucje publiczne, finanse, biznes)
- Realizacja indywidualnych celów i zadań sprzedażowych na podstawie opracowanych strategii obsługi
- Koordynacja procesu dostarczania usług do klienta
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Dokumentacja sprzedaży
- Raportowanie sprzedaży
- Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów biznesowych
- Budowa relacji partnerskich z biznesowymi klientami Orange
- Doradztwo w zakresie rozwiązań teleinformatycznych klienta poprzez tworzenie profili klientów – podziały branżowe (instytucje publiczne, finanse, biznes)
- Realizacja indywidualnych celów i zadań sprzedażowych na podstawie opracowanych strategii obsługi
- Koordynacja procesu dostarczania usług do klienta
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Dokumentacja sprzedaży
- Raportowanie sprzedaży
Kierownik Punktu Sprzedaży
- Zarządzanie zespołem sprzedawców – grupa 10 osób
- Wyznaczanie celów i zadań sprzedażowych podległym pracownikom
- Opracowywanie strategii sprzedażowych na podstawie miesięcznych planów
zadaniowych
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Przygotowywanie i wdrażanie programów naprawczych
- Współtworzenie strategii rozwoju jednostki oraz sieci sprzedaży
- Szkolenie i coaching pracowników oraz regularne udzielanie informacji zwrotnej
na temat wyników pracy
- Przeprowadzanie ocen okresowych podległym pracownikom
- Zapewnienie przestrzegania wysokich standardów operacyjnych w podległej jednostce
- Ciągłe motywowanie zespołu do osiągania wysokich wyników pracy pod względem
jakościowym i ilościowym
- Szkolenia z zakresu podstawowych technik sprzedaży oraz zapewnienie stałego
rozwoju pracowników
- Monitoring pracy nowo przyjętych pracowników
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Dokumentacja sprzedaży
- Raportowanie sprzedaży
- Wyznaczanie celów i zadań sprzedażowych podległym pracownikom
- Opracowywanie strategii sprzedażowych na podstawie miesięcznych planów
zadaniowych
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Przygotowywanie i wdrażanie programów naprawczych
- Współtworzenie strategii rozwoju jednostki oraz sieci sprzedaży
- Szkolenie i coaching pracowników oraz regularne udzielanie informacji zwrotnej
na temat wyników pracy
- Przeprowadzanie ocen okresowych podległym pracownikom
- Zapewnienie przestrzegania wysokich standardów operacyjnych w podległej jednostce
- Ciągłe motywowanie zespołu do osiągania wysokich wyników pracy pod względem
jakościowym i ilościowym
- Szkolenia z zakresu podstawowych technik sprzedaży oraz zapewnienie stałego
rozwoju pracowników
- Monitoring pracy nowo przyjętych pracowników
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Dokumentacja sprzedaży
- Raportowanie sprzedaży
Kierownik Salonu Sprzedaży
Polkomtel Sp. z o. o.
- Realizacja planów sprzedaży zarządzaną jednostką
- Zarządzanie wynikami sprzedaży poprzez planowanie, organizowanie, motywację
i kontrolę realizacji zadań
- Odpowiedzialność za administracyjno – techniczne funkcjonowanie punktu
- Kompleksowe zarządzanie prawidłową realizacją założonych planów sprzedaży
i kontrolą efektywności
- Szkolenie pracowników
- Kreatywne inicjowanie, wdrażanie oraz nadzór nad działaniami mającymi na celu
zwiększenie wyników sprzedażowych (wnioskowanie pomysłów, zabiegów
marketingowych, specjalnych promocji)
- Zarządzanie wynikami sprzedaży poprzez planowanie, organizowanie, motywację
i kontrolę realizacji zadań
- Odpowiedzialność za administracyjno – techniczne funkcjonowanie punktu
- Kompleksowe zarządzanie prawidłową realizacją założonych planów sprzedaży
i kontrolą efektywności
- Szkolenie pracowników
- Kreatywne inicjowanie, wdrażanie oraz nadzór nad działaniami mającymi na celu
zwiększenie wyników sprzedażowych (wnioskowanie pomysłów, zabiegów
marketingowych, specjalnych promocji)
Serwisant Sprzętu Komputerowego
- Naprawa, diagnostyka i konserwacja sprzętu komputerowego
- Doradztwo przed sprzedażne
- Projektowanie i budowa wewnętrznej infrastruktury teletechnicznej dla Klientów firmy
- Doradztwo przed sprzedażne
- Projektowanie i budowa wewnętrznej infrastruktury teletechnicznej dla Klientów firmy
Szkolenia i kursy
- „ASMS - Strategia Efektywnej Sprzedaży” – organizator – Huthwait International –
Doradca Consultants Ltd.
- „SPIN - Techniki Efektywnej Sprzedaży” – organizator – Huthwait International – Doradca
Consultants Ltd.
- „Nowelizacja Prawa zamówień publicznych a sprzedaż usług telekomunikacyjnych” –
organizator – „Serwis Zamówień Publicznych – Doradztwo i Szkolenia”
- „Zintegrowany System Zarządzania Przedsiębiorstwem CRM” – organizator –
Telekomunikacja Polska S.A.
- „Telepunkt – organizacja, tworzenie, zarządzanie” – szkolenie I i II stopnia – organizator –
Telekomunikacja Polska S.A.
- „Technologie cyfrowej telefonii komórkowej GSM oraz Techniki Sprzedaży i Obsługi
Klienta” – szkolenie I stopnia – organizator „Polkomtel” S.A.
- „Proces Sprzedaży w sieci Plus GSM” – szkolenie II stopnia – organizator „Door Training
Poland”
- „Doskonalenie Technik Sprzedaży” – organizowane przez – „Door Training Poland”
- „Sprawdzanie Wiarygodności Dokumentów Handlowych” – organizator – Centrum
Kształcenia Biznesu „Pator”
Doradca Consultants Ltd.
- „SPIN - Techniki Efektywnej Sprzedaży” – organizator – Huthwait International – Doradca
Consultants Ltd.
- „Nowelizacja Prawa zamówień publicznych a sprzedaż usług telekomunikacyjnych” –
organizator – „Serwis Zamówień Publicznych – Doradztwo i Szkolenia”
- „Zintegrowany System Zarządzania Przedsiębiorstwem CRM” – organizator –
Telekomunikacja Polska S.A.
- „Telepunkt – organizacja, tworzenie, zarządzanie” – szkolenie I i II stopnia – organizator –
Telekomunikacja Polska S.A.
- „Technologie cyfrowej telefonii komórkowej GSM oraz Techniki Sprzedaży i Obsługi
Klienta” – szkolenie I stopnia – organizator „Polkomtel” S.A.
- „Proces Sprzedaży w sieci Plus GSM” – szkolenie II stopnia – organizator „Door Training
Poland”
- „Doskonalenie Technik Sprzedaży” – organizowane przez – „Door Training Poland”
- „Sprawdzanie Wiarygodności Dokumentów Handlowych” – organizator – Centrum
Kształcenia Biznesu „Pator”
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą