Mariusz Buśko

.
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Rozwój działalności Call Center CRM Dane Elektronika Finanse Zarządzanie IT Rozwiązania IT Marketing Negocjacje Administracja sieci zarządzanie operacyjne Rozwój produktu Public Relations Sales Budowanie zepołu Technologia Telekomunikacja Inżynieria Telekomunikacja Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Regionalny
M. W. Trade S.A.
- Sprzedaż usług finansowych dedykowanych dla publicznych podmiotów służby zdrowia
oraz jednostek samorządu terytorialnego,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji,
- Realizacja celów wynikających z przyjętej strategii i polityki w zakresie sprzedaży,
- Rozbudowa podległego rynku,
- Współtworzenie wizerunku firmy,
- Analiza działań konkurencyjnych
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży i po sprzedaży.
- Raportowanie sprzedaży
Orange Polska S.A.
Ekspert ds. Klientów Biznesowych
- Tworzenie indywidualnych ofert handlowych, w ramach pełnego portfolio usługowego grupy Orange (usługi Mobilne – połączenia głosowe, dostęp do Internetu, wirtualna centrala; usługi stacjonarne – połączenia telefoniczne, dostęp do Internetu, transmisja danych, centrale telefoniczne, rozwiązania integratorskie dla IT)
- Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów biznesowych
- Budowa relacji partnerskich z biznesowymi klientami Orange
- Doradztwo w zakresie rozwiązań teleinformatycznych klienta poprzez tworzenie profili klientów – podziały branżowe (instytucje publiczne, finanse, biznes)
- Realizacja indywidualnych celów i zadań sprzedażowych na podstawie opracowanych strategii obsługi
- Koordynacja procesu dostarczania usług do klienta
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Dokumentacja sprzedaży
- Raportowanie sprzedaży
Orange Polska S.A.
Kierownik Punktu Sprzedaży
- Zarządzanie zespołem sprzedawców – grupa 10 osób
- Wyznaczanie celów i zadań sprzedażowych podległym pracownikom
- Opracowywanie strategii sprzedażowych na podstawie miesięcznych planów
zadaniowych
- Bieżący monitoring realizacji celów budżetowych
- Przygotowywanie i wdrażanie programów naprawczych
- Współtworzenie strategii rozwoju jednostki oraz sieci sprzedaży
- Szkolenie i coaching pracowników oraz regularne udzielanie informacji zwrotnej
na temat wyników pracy
- Przeprowadzanie ocen okresowych podległym pracownikom
- Zapewnienie przestrzegania wysokich standardów operacyjnych w podległej jednostce
- Ciągłe motywowanie zespołu do osiągania wysokich wyników pracy pod względem
jakościowym i ilościowym
- Szkolenia z zakresu podstawowych technik sprzedaży oraz zapewnienie stałego
rozwoju pracowników
- Monitoring pracy nowo przyjętych pracowników
- Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Dokumentacja sprzedaży
- Raportowanie sprzedaży
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. sprzedaży
- Obsługa sprzedażna i posprzedażna klienta
- Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
- Raportowanie sprzedaży i obsługa administracyjna punktu
Polkomtel Sp. z o. o.
Doradca Klienta Strategicznego
Polkomtel Sp. z o. o.
- Negocjowanie i tworzenie indywidualnych ofert handlowych
- Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów strategicznych
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
- Dokumentacja sprzedaży
- Raportowanie sprzedaży
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Salonu Sprzedaży
Polkomtel Sp. z o. o.
- Realizacja planów sprzedaży zarządzaną jednostką
- Zarządzanie wynikami sprzedaży poprzez planowanie, organizowanie, motywację
i kontrolę realizacji zadań
- Odpowiedzialność za administracyjno – techniczne funkcjonowanie punktu
- Kompleksowe zarządzanie prawidłową realizacją założonych planów sprzedaży
i kontrolą efektywności
- Szkolenie pracowników
- Kreatywne inicjowanie, wdrażanie oraz nadzór nad działaniami mającymi na celu
zwiększenie wyników sprzedażowych (wnioskowanie pomysłów, zabiegów
marketingowych, specjalnych promocji)
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. sprzedaży
Polkomtel Sp. z o. o.
- Obsługa sprzedażna i posprzedażna
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
- Prowadzenie pełnej dokumentacji rozliczeniowej punktu
Infores Sp z o.o.
Serwisant Sprzętu Komputerowego
- Naprawa, diagnostyka i konserwacja sprzętu komputerowego
- Doradztwo przed sprzedażne
- Projektowanie i budowa wewnętrznej infrastruktury teletechnicznej dla Klientów firmy

Szkolenia i kursy

- „ASMS - Strategia Efektywnej Sprzedaży” – organizator – Huthwait International –
Doradca Consultants Ltd.
- „SPIN - Techniki Efektywnej Sprzedaży” – organizator – Huthwait International – Doradca
Consultants Ltd.
- „Nowelizacja Prawa zamówień publicznych a sprzedaż usług telekomunikacyjnych” –
organizator – „Serwis Zamówień Publicznych – Doradztwo i Szkolenia”
- „Zintegrowany System Zarządzania Przedsiębiorstwem CRM” – organizator –
Telekomunikacja Polska S.A.
- „Telepunkt – organizacja, tworzenie, zarządzanie” – szkolenie I i II stopnia – organizator –
Telekomunikacja Polska S.A.
- „Technologie cyfrowej telefonii komórkowej GSM oraz Techniki Sprzedaży i Obsługi
Klienta” – szkolenie I stopnia – organizator „Polkomtel” S.A.
- „Proces Sprzedaży w sieci Plus GSM” – szkolenie II stopnia – organizator „Door Training
Poland”
- „Doskonalenie Technik Sprzedaży” – organizowane przez – „Door Training Poland”
- „Sprawdzanie Wiarygodności Dokumentów Handlowych” – organizator – Centrum
Kształcenia Biznesu „Pator”

Edukacja

Logo
Zarządzanie Kadrami, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie
Logo
Wydział Ekonomii - Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Logo
Wydział Zarządzania, kierunek: Zarządzanie Firmą, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą