Mariola Skrzypińska

Starszy Specjalista Informatyk ds Analizy Biznesu, Bank Zachodni WBK S.A.

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Starszy Specjalista Informatyk ds Analizy Biznesu w Obszarze Technologii Informacji
Przygotowanie i wdrożenie Wersji(przygotowanie i implementacja pakietu zmian informatycznych i biznesowych)
- Koordynacja działań jednostek zaangażowanych podczas przygotowania, wdrożenia i walidacji każdej z Wersji.
- Koordynacja działań biznesowych związanych z przygotowaniem wdrożenia Wersji (planowanie i koordynacja zasobów dla wykonania działań wersyjnych; przygotowanie komunikacji; koordynacja parametryzacji; kontrola wykonania testów funkcjonalnych i planowanie zakresu oraz kontrola testów regresyjnych; organizacja walidacji wdrożonych zmian)
- Współtworzenie i opiniowanie procesów i zmian w istniejących procesach powiązanych z wdrażaniem zmian w Banku
- Zbieranie, przygotowywanie, analiza wniosków wynikających z wdrażania zmian w BZWBK w postaci lekcji z Wersji oraz koordynacja realizacji zadań płynących z lekcji
Santander Bank Polska
Analityk Centrum Testowego w Zespole Obsługi Wersji
- Wspomaganie Biznesowego Managera Wersji w przygotowywaniu, wdrażaniu i walidacji kolejnych Wersji BZWBK zgodnie z obowiązującymi w Banku procesami
- Koordynacja wykonania testów regresyjnych w ramach każdej z Wersji
- Konsultowanie i opiniowanie zmian (projektów, programów) pod kątem planowanych działań wersyjnych
- Współpraca nad optymalizacją działań związanych z wdrożeniem Wersji oraz dbanie o zgodność z przyjętymi w Banku standardami
- Uczestnictwo w Procesie Monitorowania i Analiz Technologicznych Projektów w BZWBK
Santander Bank Polska
Starszy specjalista ds Obsługi Kredytów
- Obsługa księgowa kredytów trudnych, subsydiowanych; windykacji i restrukturyzacji; rezerw celowych
- tworzenie makr w języku VB wspomagających księgowania na systemach bankowych
- stworzenie systemowego podejścia do księgowania nadpłat na rachunkach savings w Banku
Santander Bank Polska
Kierownik Zespołu Ewidencji Karty Kredytowej
- zarządzanie Zespołem etatowych pracowników Banku oraz organizacja staży dla studentów (opieka nad studentami, przeprowadzanie szkoleń, ścisła kontrola wykonania zadań)
- obsługa wniosków o kartę kredytową (dziennie ok. 1000 wniosków) – przyjmowanie, kontrola kompletności dokumentacji, wprowadzanie do systemu, prowadzenie archiwum wniosków)
- zarządzanie reklamacjami wynikającymi z obsługi kart kredytowych
Santander Bank Polska
Kierownik Zespołu Generowania PIN
- obsługa obcych Banków w zakresie dostarczania numerów PIN do kart debetowych i kredytowych
- przygotowanie numerów PIN dla wszystkich rodzajów kart BZWBK
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
- negocjacje i obsługa umów z Pocztą i firmami kurierskimi
Santander Bank Polska
Centrum Kart, Kierownik Call Center
- organizacja pracy zespołu Call Centre (12/24)
- tworzenie analiz z zakresu pracy bankomatów i przygotowanie rekomendacji dla Bankowości Oddziałowej
- współpraca z bankami obcymi w zakresie obsługi kart
Santander Bank Polska
Operator Call Center, Centrum Kart
- monitoring pracy bankomatów pod kątem ich poprawnego działania
- analiza logów bankomatów w przypadkach wykonania niepoprawnej operacji i przygotowanie podsumowania i rekomendacji
- przyjmowanie i obsługa zastrzeżeń kart własnych i obcych banków
- obsługa reklamacji klientów
- obsługa autoryzacji głosowych Visa i Mastercard
Logo
Nauczyciel Informatyki
Policealne Studium Medyczne
Logo
Nauczyciel Matematyki
Szkoła Podstawowa, Zespół Szkół Medycznych, Lotnicze Zakłady Naukowe

Szkolenia i kursy

1999
Kurs marketingu produktów kartowych (Europay Int)

1999
Szkolenie w zakresie skutecznej sprzedaży produktów i usług bankowych Limes Poland)

2001
Szkolenie z zakresu umiejętności współpracy i budowania zespołu Orange Training)

2004
Szkolenie w BZWBK S.A.
- Bezpieczeństwo systemów operacyjnych

2005 Szkolenie w BZWBK S.A.
- MS Excel 2002 Użytkownik Zaawansowany
- Grafika menedżerska i prezentacyjna

Edukacja

Logo
Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem (Agencja Rozwoju Gospodarczego, Centrum R, studia podyplomowe
Agencja Rozwoju Gospodarczego, Centrum Rozwoju Kadr Menedżerskich
Logo
informatyka, studia podyplomowe
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Matematyka, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Zainteresowania

Kocham góry i każdą możliwą chwilę spędzam na szlakach górskich.
Kibicuję mojej rodzinie, która czynnie uprawia sport - szczególnym sentymentem darzą lekkoatletykę, a sama biegam rekreacyjnie.

Inne

Biegła znajomość pakietu MS Office
Znajomość obsługi aplikacji bankowych
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL