Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista Informatyk ds Analizy Biznesu w Obszarze Technologii Informacji
Przygotowanie i wdrożenie Wersji(przygotowanie i implementacja pakietu zmian informatycznych i biznesowych)
- Koordynacja działań jednostek zaangażowanych podczas przygotowania, wdrożenia i walidacji każdej z Wersji.
- Koordynacja działań biznesowych związanych z przygotowaniem wdrożenia Wersji (planowanie i koordynacja zasobów dla wykonania działań wersyjnych; przygotowanie komunikacji; koordynacja parametryzacji; kontrola wykonania testów funkcjonalnych i planowanie zakresu oraz kontrola testów regresyjnych; organizacja walidacji wdrożonych zmian)
- Współtworzenie i opiniowanie procesów i zmian w istniejących procesach powiązanych z wdrażaniem zmian w Banku
- Zbieranie, przygotowywanie, analiza wniosków wynikających z wdrażania zmian w BZWBK w postaci lekcji z Wersji oraz koordynacja realizacji zadań płynących z lekcji
- Koordynacja działań jednostek zaangażowanych podczas przygotowania, wdrożenia i walidacji każdej z Wersji.
- Koordynacja działań biznesowych związanych z przygotowaniem wdrożenia Wersji (planowanie i koordynacja zasobów dla wykonania działań wersyjnych; przygotowanie komunikacji; koordynacja parametryzacji; kontrola wykonania testów funkcjonalnych i planowanie zakresu oraz kontrola testów regresyjnych; organizacja walidacji wdrożonych zmian)
- Współtworzenie i opiniowanie procesów i zmian w istniejących procesach powiązanych z wdrażaniem zmian w Banku
- Zbieranie, przygotowywanie, analiza wniosków wynikających z wdrażania zmian w BZWBK w postaci lekcji z Wersji oraz koordynacja realizacji zadań płynących z lekcji
Analityk Centrum Testowego w Zespole Obsługi Wersji
- Wspomaganie Biznesowego Managera Wersji w przygotowywaniu, wdrażaniu i walidacji kolejnych Wersji BZWBK zgodnie z obowiązującymi w Banku procesami
- Koordynacja wykonania testów regresyjnych w ramach każdej z Wersji
- Konsultowanie i opiniowanie zmian (projektów, programów) pod kątem planowanych działań wersyjnych
- Współpraca nad optymalizacją działań związanych z wdrożeniem Wersji oraz dbanie o zgodność z przyjętymi w Banku standardami
- Uczestnictwo w Procesie Monitorowania i Analiz Technologicznych Projektów w BZWBK
- Koordynacja wykonania testów regresyjnych w ramach każdej z Wersji
- Konsultowanie i opiniowanie zmian (projektów, programów) pod kątem planowanych działań wersyjnych
- Współpraca nad optymalizacją działań związanych z wdrożeniem Wersji oraz dbanie o zgodność z przyjętymi w Banku standardami
- Uczestnictwo w Procesie Monitorowania i Analiz Technologicznych Projektów w BZWBK
Starszy specjalista ds Obsługi Kredytów
- Obsługa księgowa kredytów trudnych, subsydiowanych; windykacji i restrukturyzacji; rezerw celowych
- tworzenie makr w języku VB wspomagających księgowania na systemach bankowych
- stworzenie systemowego podejścia do księgowania nadpłat na rachunkach savings w Banku
- tworzenie makr w języku VB wspomagających księgowania na systemach bankowych
- stworzenie systemowego podejścia do księgowania nadpłat na rachunkach savings w Banku
Kierownik Zespołu Ewidencji Karty Kredytowej
- zarządzanie Zespołem etatowych pracowników Banku oraz organizacja staży dla studentów (opieka nad studentami, przeprowadzanie szkoleń, ścisła kontrola wykonania zadań)
- obsługa wniosków o kartę kredytową (dziennie ok. 1000 wniosków) – przyjmowanie, kontrola kompletności dokumentacji, wprowadzanie do systemu, prowadzenie archiwum wniosków)
- zarządzanie reklamacjami wynikającymi z obsługi kart kredytowych
- obsługa wniosków o kartę kredytową (dziennie ok. 1000 wniosków) – przyjmowanie, kontrola kompletności dokumentacji, wprowadzanie do systemu, prowadzenie archiwum wniosków)
- zarządzanie reklamacjami wynikającymi z obsługi kart kredytowych
Operator Call Center, Centrum Kart
- monitoring pracy bankomatów pod kątem ich poprawnego działania
- analiza logów bankomatów w przypadkach wykonania niepoprawnej operacji i przygotowanie podsumowania i rekomendacji
- przyjmowanie i obsługa zastrzeżeń kart własnych i obcych banków
- obsługa reklamacji klientów
- obsługa autoryzacji głosowych Visa i Mastercard
- analiza logów bankomatów w przypadkach wykonania niepoprawnej operacji i przygotowanie podsumowania i rekomendacji
- przyjmowanie i obsługa zastrzeżeń kart własnych i obcych banków
- obsługa reklamacji klientów
- obsługa autoryzacji głosowych Visa i Mastercard
Szkolenia i kursy
1999
Kurs marketingu produktów kartowych (Europay Int)
1999
Szkolenie w zakresie skutecznej sprzedaży produktów i usług bankowych Limes Poland)
2001
Szkolenie z zakresu umiejętności współpracy i budowania zespołu Orange Training)
2004
Szkolenie w BZWBK S.A.
- Bezpieczeństwo systemów operacyjnych
2005 Szkolenie w BZWBK S.A.
- MS Excel 2002 Użytkownik Zaawansowany
- Grafika menedżerska i prezentacyjna
Kurs marketingu produktów kartowych (Europay Int)
1999
Szkolenie w zakresie skutecznej sprzedaży produktów i usług bankowych Limes Poland)
2001
Szkolenie z zakresu umiejętności współpracy i budowania zespołu Orange Training)
2004
Szkolenie w BZWBK S.A.
- Bezpieczeństwo systemów operacyjnych
2005 Szkolenie w BZWBK S.A.
- MS Excel 2002 Użytkownik Zaawansowany
- Grafika menedżerska i prezentacyjna
Edukacja
Zainteresowania
Kocham góry i każdą możliwą chwilę spędzam na szlakach górskich.
Kibicuję mojej rodzinie, która czynnie uprawia sport - szczególnym sentymentem darzą lekkoatletykę, a sama biegam rekreacyjnie.
Kibicuję mojej rodzinie, która czynnie uprawia sport - szczególnym sentymentem darzą lekkoatletykę, a sama biegam rekreacyjnie.
Inne
Biegła znajomość pakietu MS Office
Znajomość obsługi aplikacji bankowych
Prawo jazdy kat. B
Znajomość obsługi aplikacji bankowych
Prawo jazdy kat. B