Umiejętności
Project Management
Psychological Testing
zarządzanie projektem
wsparcie rozwoju zawodowego
diagnoza psychologiczna dziecka
Oceny psychologiczne
terapia psychologiczna dla dzieci
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
łaciński
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor
- planowanie działań poradni
- wsparcie w organizowaniu pracy zespołu terapeutów
- zarządzanie wiedzą i informacją m.in. z zakresu nowoczesnych technik diagnostycznych oraz metod terapii dzieci
- zarządzanie finansami we współpracy z zarządem i zespołem terapeutów,
- wsparcie procesu przyjmowania pacjentów,
- ocena efektywności terapii,
- polityka personalna,
- marketing i PR,
- negocjacje,
- pozyskiwanie funduszy na realizację celów statutowych
- diagnoza potrzeb i umiejętności dzieci z autyzmem i niepełnosprawnościami sprzężonymi, dzieci w wieku 2,5-9 lat
- konsultacja poziomu funkcjonowania i poziomu umiejętności dzieci młodszych (1,5 – 2 lata)
- organizacja i prowadzenie praktyk dla studentów w zakresie działań diagnostycznych psychologa w pracy z dziećmi z autyzmem
- wsparcie w organizowaniu pracy zespołu terapeutów
- zarządzanie wiedzą i informacją m.in. z zakresu nowoczesnych technik diagnostycznych oraz metod terapii dzieci
- zarządzanie finansami we współpracy z zarządem i zespołem terapeutów,
- wsparcie procesu przyjmowania pacjentów,
- ocena efektywności terapii,
- polityka personalna,
- marketing i PR,
- negocjacje,
- pozyskiwanie funduszy na realizację celów statutowych
- diagnoza potrzeb i umiejętności dzieci z autyzmem i niepełnosprawnościami sprzężonymi, dzieci w wieku 2,5-9 lat
- konsultacja poziomu funkcjonowania i poziomu umiejętności dzieci młodszych (1,5 – 2 lata)
- organizacja i prowadzenie praktyk dla studentów w zakresie działań diagnostycznych psychologa w pracy z dziećmi z autyzmem
Psycholog
Przedszkole im. Sue Ryder Towarzystwa Przyjaciół Dzieci
- diagnoza potrzeb i umiejętności dzieci z autyzmem i sprzężeniem niepełnosprawności , dzieci w wieku 2,5-9 lat
- przygotowanie planu terapii dla dzieci z autyzmem
- realizacja zajęć terapeutycznych
- ewaluacja zajęć i postępów terapeutycznych
- prowadzenie dokumentacji
- wydawanie opinii psychologicznych (opis funkcjonowania dziecka, opis wyników diagnozy funkcjonalnej, itp.)
- wsparcie i szkolenie rodziców w zakresie komunikacji z dziećmi niemówiącymi
- przygotowanie planu terapii dla dzieci z autyzmem
- realizacja zajęć terapeutycznych
- ewaluacja zajęć i postępów terapeutycznych
- prowadzenie dokumentacji
- wydawanie opinii psychologicznych (opis funkcjonowania dziecka, opis wyników diagnozy funkcjonalnej, itp.)
- wsparcie i szkolenie rodziców w zakresie komunikacji z dziećmi niemówiącymi
Szkolenia i kursy
Diagnoza dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu
• Szkolenie ADOS 2) w diagnostyce klinicznej – dr n. med. Agnieszka Rynkiewicz 2019
• Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, wersja polska (PEP -3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu 2019
• Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (Badabada – Synapsis) 2019,
• Autyzm- jako to zdiagnozować, diagnoza kliniczna całościowych zaburzeń rozwoju Go Progress 2015
• Zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii (Fundacja Scolaris) 2019
Terapia dzieci z autyzmem i sprzężeniami niepełnosprawności:
• Terapia behawioralna w teorii i praktyce kurs 3- modułowy Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej PSTB (46 godzin) 2014
• Techniki stosowanej analizy zachowania (SAZ) w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej 2015
• Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji PSTB 15 godzin 2014
• Techniki SAZ w pracy z grupą PSTB 15 godzin 2015
• Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania PSTB 20 godzin 2015
• Dokumentowanie i programowanie w SAZ 15 godzin 2014
• Techniki SAZ w przygotowaniu dziecka do integracji PSTB 10 godzin 2015
• Tworzenie środowiska terapeutycznego PSTB 2014
• 3-stopniowy kurs doskonalący Terapia behawioralna dzieci z autyzmem Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka Gdańsk 30 godzin
• Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna Scolar 2019
• Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem – Scolar 2018
• Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Synapsis) 2012
• VB Mapp Ocena umiejętności i planowanie terapii Scolar 2015
• Behawioralna analiza języka w intensywnej pracy terapeutycznej z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju (2016)
• Picture Exchange Communication System – Poziom 1 Pyramid Educational Consultants of Poland (2014)
• Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy (A. Łada) 2017,
• Podstawy karmienia terapeutycznego 2017
• Praca z dzieckiem prezentującym wybiórczość pokarmową (K. Bąbik),
• Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym (Marta Baj-Lieder) 2018
• Szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych z zakresu międzynarodowej klasyfikacji funkcjonowania niepełnosprawności i zdrowia ICF – Fundacja Aktywnej Rehabilitacji (2016)
• Wprowadzanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I – Gadatek Centrum Rozwoju Porozumiewania Monika Jerzyk 2019
• Skala Inteligencji Stanford – Binet 5 w praktyce diagnostycznej - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
• Narzędzia neuropsychologicznej diagnozy dzieci i młodzieży (NDD, PU1, SKD) w ocenie pacjenta z dysfunkcją OUN - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych 2019
• Indywidualny Program Terapeutyczno-Edukacyjny dziecka z zaburzeniami rozwoju (2014) Go Progress
• Zachowania trudne u dzieci z autyzmem i całościowymi zaburzeniami rozwoju (2015) Go Progress
• Trening umiejętności społecznych – TUS Stowarzyszenie SPOZA 20 godzin 2019
• Narzędzia diagnostyczne w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym . Szkolenie z zakresu stosowania zestawu narzędzi diagnostycznych TROS-KA- edukacja włączająca uczniów ze SPE - Ośrodek Rozwoju Edukacji 2018
• Porozumiewanie bez przemocy Nonviolent Communication – 16 dniowy trening intensywny 2018
• Jak pracować z dziećmi i nastolatkami w żałobie? Pomoc psychologiczna po stracie Fundacja Nagle Sami (2017)
• Terapia ręki – zgodna z realizacją programu Klucz do uczenia się – moduł od bazgrania do pisania (2017)
Konferencje:
Światowe innowacje łączące technologię w diagnozowaniu i terapii autyzmu (Politechnika Rzeszowska 2016)
,
Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Sposoby pracy z dziećmi i dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu – przejawiającymi zachowania problemowe wg modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań Gary W. La Vigna 2017,
Autyzm – od nauki do praktyki Uniwersytet Jagielloński 2017,
VIII Ogólnopolska konferencja logopedyczna Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami autystycznymi 2018
Staże:
• Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa 2001
• St. Anna Kinderspital Wiedeń 2001
• Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej Kraków (40 godzin) 2014
• Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych Sopot (40 godzin) 2014
• Specjalny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem Gdańsk 2015
• Społeczne Przedszkole Integracyjne Fundacji Czas Dzieciństwa Warszawa (25 godzin) 2015
• Niepubliczny Punkt Przedszkolny Fundacji Pomocy Edukacyjno – Terapeutycznej dla Niepełnosprawnych Scolar (25 godzin) 2016
Inne szkolenia:
Kurs trenerski w zakresie warsztatu grupowego 200 godzin Fundacja Synapsis i Polskie Towarzystwo Psychologiczne (2006)
Organizacja systemów wolontariatu oraz systemów wsparcia dla osieroconych i personelu hospicjum (2002)
Organizacja wolontariatu hospicyjnego (2003)
Porozumiewanie się z terminalnie chorymi (2002)
Miłość silniejsza niż śmierć – porozumiewanie się z terminalnie chorymi cz.II (2003)
Aspekty psychologiczne leczenia onkologicznego (2003)
Trening twórczości (2009)
Techniki twórczego rozwiązywania problemów (2009)
Certyfikaty i uprawnienia
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP)
Rekomendacja I stopnia – trener warsztatu umiejętności psychospołecznych PTP
W trakcie ścieżki certyfikacyjnej „Analityk zachowania” The Board Certified Behavior Analyst® (BCBA®)
• Szkolenie ADOS 2) w diagnostyce klinicznej – dr n. med. Agnieszka Rynkiewicz 2019
• Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, wersja polska (PEP -3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu 2019
• Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (Badabada – Synapsis) 2019,
• Autyzm- jako to zdiagnozować, diagnoza kliniczna całościowych zaburzeń rozwoju Go Progress 2015
• Zaburzenia współistniejące ze spektrum autyzmu z uwzględnieniem farmakoterapii (Fundacja Scolaris) 2019
Terapia dzieci z autyzmem i sprzężeniami niepełnosprawności:
• Terapia behawioralna w teorii i praktyce kurs 3- modułowy Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej PSTB (46 godzin) 2014
• Techniki stosowanej analizy zachowania (SAZ) w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej 2015
• Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji PSTB 15 godzin 2014
• Techniki SAZ w pracy z grupą PSTB 15 godzin 2015
• Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania PSTB 20 godzin 2015
• Dokumentowanie i programowanie w SAZ 15 godzin 2014
• Techniki SAZ w przygotowaniu dziecka do integracji PSTB 10 godzin 2015
• Tworzenie środowiska terapeutycznego PSTB 2014
• 3-stopniowy kurs doskonalący Terapia behawioralna dzieci z autyzmem Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka Gdańsk 30 godzin
• Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna Scolar 2019
• Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem – Scolar 2018
• Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem (Synapsis) 2012
• VB Mapp Ocena umiejętności i planowanie terapii Scolar 2015
• Behawioralna analiza języka w intensywnej pracy terapeutycznej z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju (2016)
• Picture Exchange Communication System – Poziom 1 Pyramid Educational Consultants of Poland (2014)
• Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy (A. Łada) 2017,
• Podstawy karmienia terapeutycznego 2017
• Praca z dzieckiem prezentującym wybiórczość pokarmową (K. Bąbik),
• Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym (Marta Baj-Lieder) 2018
• Szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych z zakresu międzynarodowej klasyfikacji funkcjonowania niepełnosprawności i zdrowia ICF – Fundacja Aktywnej Rehabilitacji (2016)
• Wprowadzanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I – Gadatek Centrum Rozwoju Porozumiewania Monika Jerzyk 2019
• Skala Inteligencji Stanford – Binet 5 w praktyce diagnostycznej - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
• Narzędzia neuropsychologicznej diagnozy dzieci i młodzieży (NDD, PU1, SKD) w ocenie pacjenta z dysfunkcją OUN - Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych 2019
• Indywidualny Program Terapeutyczno-Edukacyjny dziecka z zaburzeniami rozwoju (2014) Go Progress
• Zachowania trudne u dzieci z autyzmem i całościowymi zaburzeniami rozwoju (2015) Go Progress
• Trening umiejętności społecznych – TUS Stowarzyszenie SPOZA 20 godzin 2019
• Narzędzia diagnostyczne w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym . Szkolenie z zakresu stosowania zestawu narzędzi diagnostycznych TROS-KA- edukacja włączająca uczniów ze SPE - Ośrodek Rozwoju Edukacji 2018
• Porozumiewanie bez przemocy Nonviolent Communication – 16 dniowy trening intensywny 2018
• Jak pracować z dziećmi i nastolatkami w żałobie? Pomoc psychologiczna po stracie Fundacja Nagle Sami (2017)
• Terapia ręki – zgodna z realizacją programu Klucz do uczenia się – moduł od bazgrania do pisania (2017)
Konferencje:
Światowe innowacje łączące technologię w diagnozowaniu i terapii autyzmu (Politechnika Rzeszowska 2016)
,
Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Sposoby pracy z dziećmi i dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu – przejawiającymi zachowania problemowe wg modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań Gary W. La Vigna 2017,
Autyzm – od nauki do praktyki Uniwersytet Jagielloński 2017,
VIII Ogólnopolska konferencja logopedyczna Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami autystycznymi 2018
Staże:
• Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa 2001
• St. Anna Kinderspital Wiedeń 2001
• Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej Kraków (40 godzin) 2014
• Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych Sopot (40 godzin) 2014
• Specjalny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem Gdańsk 2015
• Społeczne Przedszkole Integracyjne Fundacji Czas Dzieciństwa Warszawa (25 godzin) 2015
• Niepubliczny Punkt Przedszkolny Fundacji Pomocy Edukacyjno – Terapeutycznej dla Niepełnosprawnych Scolar (25 godzin) 2016
Inne szkolenia:
Kurs trenerski w zakresie warsztatu grupowego 200 godzin Fundacja Synapsis i Polskie Towarzystwo Psychologiczne (2006)
Organizacja systemów wolontariatu oraz systemów wsparcia dla osieroconych i personelu hospicjum (2002)
Organizacja wolontariatu hospicyjnego (2003)
Porozumiewanie się z terminalnie chorymi (2002)
Miłość silniejsza niż śmierć – porozumiewanie się z terminalnie chorymi cz.II (2003)
Aspekty psychologiczne leczenia onkologicznego (2003)
Trening twórczości (2009)
Techniki twórczego rozwiązywania problemów (2009)
Certyfikaty i uprawnienia
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP)
Rekomendacja I stopnia – trener warsztatu umiejętności psychospołecznych PTP
W trakcie ścieżki certyfikacyjnej „Analityk zachowania” The Board Certified Behavior Analyst® (BCBA®)
Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Organizacje
Polskie Towarzystwo Psychologiczne
Inne
Europejski certyfikat użytkownika testów w środowisku pracy i organizacji
Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Doradztwo Zawodowe i Personalne
Grupa przeznaczona jest dla osób profesjonalnie zajmujących się doradztwem zawodowym i personalnym na rzecz młodzieży oraz osób dorosłych w ramach szkół, klubów pracy, urzędów pracy itp.
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.