Umiejętności
Event Management
Marketing
New Media Marketing
Project Management
Social Media
Www
Komunikacja
Komunikacja zewnętrzna PR
PR wewnętrzny
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Venue Media Offcer
UEFA EURO U21
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strefy medialnej i pracą mediów podczas wydarzenia,
zarządzanie zespołem wolontariuszy,
dopilnowanie właściwego funkcjonowania procedury akredytacyjnej dla strefy mediów,
rozwiązywanie problemów logistycznych operacji medialnych,
nadzór nad dystrybucją informacji dla mediów (w tym zestawów prasowych, arkuszy drużyn i raportów meczowych),
wsparcie dla UEFA Media Officera w zakresie w zarządzania procedurą akredytacji i ticketingu,
zapewnienie łączności między pracownikami UEFA i lokalnym komitetem organizacyjnym
zarządzanie zespołem wolontariuszy,
dopilnowanie właściwego funkcjonowania procedury akredytacyjnej dla strefy mediów,
rozwiązywanie problemów logistycznych operacji medialnych,
nadzór nad dystrybucją informacji dla mediów (w tym zestawów prasowych, arkuszy drużyn i raportów meczowych),
wsparcie dla UEFA Media Officera w zakresie w zarządzania procedurą akredytacji i ticketingu,
zapewnienie łączności między pracownikami UEFA i lokalnym komitetem organizacyjnym
Inspektor w dziale Promocji
planowanie działań marketingowych, przygotowanie strategii, koncepcji i kampanii promocyjnych, kierowanie pracą zespołu roboczego, tworzenie mediaplanów, planowanie i zakup mediów, współpraca z partnerami i sponsorami, komponowanie treści i administrowanie strony www, obsługa i prowadzenie mediów społecznościowych, przygotowanie grafik, tworzenie i wysyłka newsletterów, współpraca z partnerami i sponsorami, przygotowanie i prowadzenie konferencji, tworzenie ofert oraz prezentacji, kontakt z mediami i koordynacja umów patronackich
Młodszy Specjalista ds. Marketingu (wcześniej Asystent Działu Marketingu)
przygotowywanie materiałów marketingowych i PR, copywriting, redagowanie newsletterów, strony www, intranetu, organizacja imprez firmowych i konferencji, social media marketing, monitorowanie działań konkurencji, telemarketing
Szkolenia i kursy
:: Posiadam uprawnienia auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg. normy ISO 9001:2008 oraz sytemu zarządzania środowiskowego ISO 14001
UCZESTNICTWO W SZKOLENIACH I KONFERENCJACH:
:: prelegent na Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2018
:: moderator podczas IV Kongresu E(x)plory "Innowacje w sporcie" 2016
:: regularnie można mnie spotkać na konferencjach: Social Media Convent, infoShare, Dniach Marketingu Sportowego, Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ
:: Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ(SportWin, 2017)
:: Akademia e-marketingu (ClearSense i Google)
:: Dni Marketingu Sportowego (SportWin, 2015-2016)
:: Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego (SportWin, 2015)
:: Marketing profesjonalnych imprez biegowych (UE w Poznaniu i Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu)
:: Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego
:: Efektywna komunikacja w social media (Inspiros Group)
:: Jak nie utonąć w mediach społecznościowych (Inkubator Starter 18.10.2012)
:: Skutecznie inspiruj do działania (KPMG, 29.03.2011)
:: Odpowiedzialność Lidera Projektu (Unilever, 24.01.2011)
:: Nawiązywanie kontaktu z mediami lokalnymi (Gazeta Bankowa, 24.01.2011)
:: Zarządzanie Marketingiem Mix (MARS, 16.12.2010)
:: Świadomie Zarządzaj Swoim Rozwojem (KPMG, 25.11.2010)
:: Coaching (KPMG, 02.04.2010)
:: Public relations – skuteczna komunikacja (Expander, 05.03.2010)
:: Od celu do rezultatu – skuteczna realizacja projektu (International Paper Kwidzyn, 14.05.2009)
UCZESTNICTWO W SZKOLENIACH I KONFERENCJACH:
:: prelegent na Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2018
:: moderator podczas IV Kongresu E(x)plory "Innowacje w sporcie" 2016
:: regularnie można mnie spotkać na konferencjach: Social Media Convent, infoShare, Dniach Marketingu Sportowego, Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ
:: Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ(SportWin, 2017)
:: Akademia e-marketingu (ClearSense i Google)
:: Dni Marketingu Sportowego (SportWin, 2015-2016)
:: Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego (SportWin, 2015)
:: Marketing profesjonalnych imprez biegowych (UE w Poznaniu i Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu)
:: Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego
:: Efektywna komunikacja w social media (Inspiros Group)
:: Jak nie utonąć w mediach społecznościowych (Inkubator Starter 18.10.2012)
:: Skutecznie inspiruj do działania (KPMG, 29.03.2011)
:: Odpowiedzialność Lidera Projektu (Unilever, 24.01.2011)
:: Nawiązywanie kontaktu z mediami lokalnymi (Gazeta Bankowa, 24.01.2011)
:: Zarządzanie Marketingiem Mix (MARS, 16.12.2010)
:: Świadomie Zarządzaj Swoim Rozwojem (KPMG, 25.11.2010)
:: Coaching (KPMG, 02.04.2010)
:: Public relations – skuteczna komunikacja (Expander, 05.03.2010)
:: Od celu do rezultatu – skuteczna realizacja projektu (International Paper Kwidzyn, 14.05.2009)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
triathlon
Organizacje
:: Członek zespołu SIFE [Students In Free Enterprise] University of Gdańsk (2010/2011)
:: Koło Naukowe STRATEG (2009/2012)
:: Koło Naukowe MARKET (2008/2011) Prezes w latach 2010/2011
:: Koło Naukowe STRATEG (2009/2012)
:: Koło Naukowe MARKET (2008/2011) Prezes w latach 2010/2011
Inne
:: Współorganizator Konferencji „Droga do samodzielności finansowej" (II 2011 – IV 2011)
:: Koordynator ds. merytoryki Konferencji „Project Management – Zarządzanie Projektami w praktyce” (X 2010 – V 2011)
:: Koordynator ds. Promocji i PR Akcji „Zielony Koszyk" (X 2010 – V 2011)
:: Lider Projektu i Organizator Konferencji „Marketing XXI wieku” (XI 2009 – III 2010)
:: Członek zespołu projektowego Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej
„Project Management – Zarządzanie Projektami w praktyce” (X 2009 – V 2010)
:: Koordynator ds. merytoryki Konferencji „Project Management – Zarządzanie Projektami w praktyce” (X 2010 – V 2011)
:: Koordynator ds. Promocji i PR Akcji „Zielony Koszyk" (X 2010 – V 2011)
:: Lider Projektu i Organizator Konferencji „Marketing XXI wieku” (XI 2009 – III 2010)
:: Członek zespołu projektowego Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej
„Project Management – Zarządzanie Projektami w praktyce” (X 2009 – V 2010)
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
INNOPOMERANIA
Pomorska Platforma Innowacyjnej Współpracy Akademicko Przemysłowej (INNOPOMERANIA) jest programem rozwojowym na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej i Akademii Medycznej oraz innych u
KN Strateg
Koło Naukowe Strateg działające przy Instytucie Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zielony Koszyk
Projekt ekologiczny organizowany przez członków drużyny SIFE Uniwersytetu Gdańskiego.
Zachęceni przez członków SIFE UG właściciele sklepów spożywczych z Trójmiasta przeznaczają 10% obrotów z dwóch dn