Marek Urbaniak

"Granice? Żadnej nigdy nie widziałem, ale słyszałem że istnieją w umysłach niektórych ludzi" (Thor Heyerdahl)
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Event Management Marketing New Media Marketing Project Management Social Media Www Komunikacja Komunikacja zewnętrzna PR PR wewnętrzny

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
Kierownik działu komunikacji i marketingu
Logo
Współpracownik zespołu redakcyjnego
Arka Gdynia SSA
wsparcie działań medialnych klubu, copywriting, social media
Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
Koordynator ds. strategii i marketingu
Logo
Venue Media Offcer
UEFA EURO U21
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strefy medialnej i pracą mediów podczas wydarzenia,
zarządzanie zespołem wolontariuszy,
dopilnowanie właściwego funkcjonowania procedury akredytacyjnej dla strefy mediów,
rozwiązywanie problemów logistycznych operacji medialnych,
nadzór nad dystrybucją informacji dla mediów (w tym zestawów prasowych, arkuszy drużyn i raportów meczowych),
wsparcie dla UEFA Media Officera w zakresie w zarządzania procedurą akredytacji i ticketingu,
zapewnienie łączności między pracownikami UEFA i lokalnym komitetem organizacyjnym
Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
Inspektor w dziale Promocji
planowanie działań marketingowych, przygotowanie strategii, koncepcji i kampanii promocyjnych, kierowanie pracą zespołu roboczego, tworzenie mediaplanów, planowanie i zakup mediów, współpraca z partnerami i sponsorami, komponowanie treści i administrowanie strony www, obsługa i prowadzenie mediów społecznościowych, przygotowanie grafik, tworzenie i wysyłka newsletterów, współpraca z partnerami i sponsorami, przygotowanie i prowadzenie konferencji, tworzenie ofert oraz prezentacji, kontakt z mediami i koordynacja umów patronackich
Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
Starszy referent w dziale Promocji
engine sp. z o.o.
Junior Project Manager
tworzenie prezentacji, tutoriali, szkoleń, copywriting, social media marketing, analiza konkurencji, benchmarking, obsługa systemów CMS
zjednoczenie.com
Junior Account Executive
koordynowanie czasu i zakresu realizowanych projektów, social media marketing, przygotowywanie ofert, raportów, prezentacji, umów, regulaminów konkursów, redagowanie strony www, monitoring działań konkurencji, telefoniczna i mailowa obsługa klientów
Insoft Consulting Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu (wcześniej Asystent Działu Marketingu)
przygotowywanie materiałów marketingowych i PR, copywriting, redagowanie newsletterów, strony www, intranetu, organizacja imprez firmowych i konferencji, social media marketing, monitorowanie działań konkurencji, telemarketing
Główny Urząd Statystyczny
Rachmistrz
Prowadzenie badań metodą CAPI
PBS
Współpracownik
Współpraca przy badaniach jakościowych, prowadzenie indywidualnych wywiadów pogłębionych, organizacja i obsługa badań fokusowych, badania mystery shopping
Logo
Członek zespołu realizacji zamówień
Sklep Internetowy Mokemi.pl
Zapewnienie kompleksowej realizacji złożonych zamówień i obsługa sprzedaży, zapewnienie prawidłowego działania systemu dystrybucji zamówień
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Pracownik biurowy
Prace administracyjne i archiwizacja materiałów

Szkolenia i kursy

:: Posiadam uprawnienia auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg. normy ISO 9001:2008 oraz sytemu zarządzania środowiskowego ISO 14001

UCZESTNICTWO W SZKOLENIACH I KONFERENCJACH:

:: prelegent na Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2018
:: moderator podczas IV Kongresu E(x)plory "Innowacje w sporcie" 2016

:: regularnie można mnie spotkać na konferencjach: Social Media Convent, infoShare, Dniach Marketingu Sportowego, Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ

:: Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ(SportWin, 2017)
:: Akademia e-marketingu (ClearSense i Google)
:: Dni Marketingu Sportowego (SportWin, 2015-2016)
:: Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego (SportWin, 2015)
:: Marketing profesjonalnych imprez biegowych (UE w Poznaniu i Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu)
:: Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego
:: Efektywna komunikacja w social media (Inspiros Group)
:: Jak nie utonąć w mediach społecznościowych (Inkubator Starter 18.10.2012)
:: Skutecznie inspiruj do działania (KPMG, 29.03.2011)
:: Odpowiedzialność Lidera Projektu (Unilever, 24.01.2011)
:: Nawiązywanie kontaktu z mediami lokalnymi (Gazeta Bankowa, 24.01.2011)
:: Zarządzanie Marketingiem Mix (MARS, 16.12.2010)
:: Świadomie Zarządzaj Swoim Rozwojem (KPMG, 25.11.2010)
:: Coaching (KPMG, 02.04.2010)
:: Public relations – skuteczna komunikacja (Expander, 05.03.2010)
:: Od celu do rezultatu – skuteczna realizacja projektu (International Paper Kwidzyn, 14.05.2009)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Innowacyjnymi Technologiami / Zarządzanie Projektami Innowacyjnymi, studia podyplomowe
Pomorska Platforma Innowacyjnej Współpracy Akademicko-Przemysłowej INNOPOMERANIA (POMCERT)
Logo
Zarządzanie Rozwojem Przedsiębiorstwa, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie (Marketing), licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

triathlon

Organizacje

:: Członek zespołu SIFE [Students In Free Enterprise] University of Gdańsk (2010/2011)
:: Koło Naukowe STRATEG (2009/2012)
:: Koło Naukowe MARKET (2008/2011) Prezes w latach 2010/2011

Inne

:: Współorganizator Konferencji „Droga do samodzielności finansowej" (II 2011 – IV 2011)
:: Koordynator ds. merytoryki Konferencji „Project Management – Zarządzanie Projektami w praktyce” (X 2010 – V 2011)
:: Koordynator ds. Promocji i PR Akcji „Zielony Koszyk" (X 2010 – V 2011)
:: Lider Projektu i Organizator Konferencji „Marketing XXI wieku” (XI 2009 – III 2010)
:: Członek zespołu projektowego Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej
„Project Management – Zarządzanie Projektami w praktyce” (X 2009 – V 2010)

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Barcamp Trójmiasto 3camp
Barcamp Trójmiasto 3camp
Miejsce do dyskusji dla uczestników trójmiejskiego barcampu - www.3camp.pl
Gdynia - moje miasto
Gdynia - moje miasto
Fajni ludzie - z inspirujacego miasta Gdyni :)
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
INNOPOMERANIA
INNOPOMERANIA
Pomorska Platforma Innowacyjnej Współpracy Akademicko Przemysłowej (INNOPOMERANIA) jest programem rozwojowym na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej i Akademii Medycznej oraz innych u
KN Strateg
KN Strateg
Koło Naukowe Strateg działające przy Instytucie Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zielony Koszyk
Zielony Koszyk
Projekt ekologiczny organizowany przez członków drużyny SIFE Uniwersytetu Gdańskiego. Zachęceni przez członków SIFE UG właściciele sklepów spożywczych z Trójmiasta przeznaczają 10% obrotów z dwóch dn