Marek Mareksy Szewczyk
creative & art direction, branding, advertising, graphic design i inne bazgroły
Wypowiedzi
-
Tym razem przychodzi klient do agencji i pyta: — Kręci Pan?…
Więcej na: http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/wybila-go...- 2.08.2012, 14:33
-
popracował sobie:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3721153180632&a...- 17.06.2012, 15:53
-
Nasze członki kochane śmietankowo kreatywne, niepotrzebne streścić ;D, okazuje się, nie tylko czytają książki, lecz nawet je recenzują, tym razem dla #Kreatywnego #Bazaru pani Anny Adamczyk, znanej na rynku z wydawnictw poświęconych tematyce #Photoshop-a, cały nowiuteńki magazyn już do pobrania za #free: http://kreatywnybazar.pl/2012/06/02/magazyn-kreatywny-...
- 4.06.2012, 19:53
-
- 24.05.2012, 13:09
-
bawi się, w Panbuka, od tylu lat, przecież:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=450339991647175...- 9.05.2012, 01:35
-
powiedział, jej, i Ty Brutusie przeciwko mnie.
- 8.05.2012, 20:43
-
zna buty, o których marzą kobiety: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3534104024520&a... ze Szwecji: http://www.swedishhasbeens.com/index.php
- 8.05.2012, 20:40
-
Dostaliśmy dziś list od Marcina Beme z http://audioteka.pl, który nas szczerze zadziwił i wprawił w osłupienie, gdyż nie spodziewaliśmy się profesjonalizmu po polskim podmiocie, który ostatnio skrytykowaliśmy, a już na pewno nie tak profesjonalnego radzenia sobie z sytuacją kryzysową.
Zaproponowaliśmy Marcinowi możliwość publikacji jego listu i czekamy na odzew. Mamy nadzieję, że się zgodzi, gdyż Marcin (ale i jego firma) tylko zyska na tej publikacji, a my będziemy mogli pokazać, jak reagować w kryzysie i że niekoniecznie należy napierać na chama i przeć, wodę mącić, niczym Kominek z Oetkerem. Tymczasem czytajcie, co wywołało reakcję Audioteki:
http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/kindle-am...- 19.04.2012, 14:15
-
udzielił porady, przeklejając, przed ognistym wieczorem:
- 16.03.2012, 19:14
-
pracuje nad swoim jutrem:
http://kwejk.pl/obrazek/1019314- 16.03.2012, 09:11
-
Wiecie, jak wygląda grupa fokusowa i jak się zbiera opinie o produkcie, usłudze, reklamie?! Billy nie tylko Wam opowie, ale i pokaże: http://www.twitvid.com/NO5NZ
- 2.03.2012, 19:33
-
pracuje sobie nad:
Więcej wersji na https://www.facebook.com/lagenko
Sesyjne zdjęcia bazowe pojedynczych produktów za uprzejmą zgodą firmy Colway | all rights reserved
- 21.02.2012, 16:11
-
oto jest pytanie, wskazał, zamiennik czy oryginał, a może nawet i podróbka: http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/zamiennik...
- 21.02.2012, 16:01
-
w nowej dziupli: http://talentsreview.com/profile/mareksy/
- 17.02.2012, 20:48
-
- 10.02.2012, 20:15
-
Ten głos rozsądku zaskoczy dziś cały kraj: http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/wazki-glo...
- 10.02.2012, 16:15
-
jest pierwszą ofiarą walki z ACTA, czytaj, notice take-down w działaniu:
http://www.creamteam.biz/blog/index.php/2012/nadal-chc...- 9.02.2012, 16:48
-
poinformował, zamiast generalizować, uprawiajcie syntezę.
- 28.01.2012, 16:39
-
- 28.01.2012, 16:22
-
przesłał komunikat, zwolennikom i twórcom ojcom założycielom, ACTA i tych innych popierdółek prawnych:
Man will survive
The harshest conditions
And stay alive
Through difficult decisions
So make up your mind for me
Walk the line for me
If you want my love
przetrwamy, gdy już was nie będzie i waszych głupich idei, skoro najprostszy marketing (oparty na miłości do marki, prawda, że dużo się o tym mówi) nie jest w stanie wam przemówić do łbów: https://www.youtube.com/watch?v=ConCen_Z5VQ- 28.01.2012, 13:00