Marek Szczotkowski

Questin, właściciel
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Evaluation Badania jakościowe Badania ilościowe SPSS Statystyka instruktor jazdy konnej psychodietetyka

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Questin
Questin wspiera instytucje prowadzące społeczne badania socjologiczne, oferując usługi z zakresu przetwarzania danych jak kodowanie, wprowadzanie danych oraz analizy.
Nationale-Nederlanden
Senior Research Specialist
Planowanie, koordynacja i prowadzenie projektów badawczych dotyczących rynku ubezpieczeniowego, a w tym analiza otoczenia konkurencyjnego firmy, badanie zachowań i postaw klientów, segmentacja oraz proces kształtowania lojalności klientów, badania potencjału sprzedażowego produktów ubezpieczeniowych
Logo
Market Research Director
Magic Group
Organizacja zaplecza technicznego i metodologicznego badań ilościowych prowadzonych on-line.
Opracowanie produktów badawczych mierzących poziom satysfakcji i lojalności klientów, związanych z testami konceptów produktów i usług, oraz z oceną serwisów www. Konsultant w zakresie programów lojalnościowych, analiz opłacalności klientów oraz marketingu relacji z klientem.
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
Project Manager
Pełna obsługa ilościowych projektów badawczych. Koordynator realizacji badań Omnibusowych.
Typy prowadzonych badań: Usage & attitude, wizerunek marki, świadomości marki i reklamy, modele podejmowania decyzji zakupowych, satysfakcja klientów, badania segmentacyjne, test konceptu, test reklamy, test opakowania, test produktu, optymalizacja produktu / usługi (conjoint measurement).
Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor
Kierownik Centrum Testów i Badań Jakościowych
Organizacja zaplecza technicznego dla badań testowych i badań jakościowych. Wdrożenie i obsługa technik badawczych CATI i CAPI. Koordynacja pracy ankieterów badań testowych. Koordynacja pracy działu przetwarzania danych, przygotowanie i obsługa baz danych.

Edukacja

Logo
Socjologia, Psychodietetyka, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
B A D A C Z E
B A D A C Z E
Badamy, odkrywamy, pokazujemy, tłumaczymy
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Instruktorzy jeździectwa
Instruktorzy jeździectwa
Grupa założona jest dla instruktorów jazdy konnej oraz osób zainteresowanych tą branżą. Zapraszam do wymiany doświadczeń, zawierania znajomości oraz poszerzania swojej wiedzy z dziedziny hippiki.
Jeździectwo
Jeździectwo
Konie, koniki, jazda konna, rekreacja, sport.. P.S. Nie przyjmujemy osób anonimowych.
KOŃSKIE ZDROWIE
KOŃSKIE ZDROWIE
Sprawy zdrowia naszych ulubieńców, zapytania, porady, wymiana doświadczeń. Zapraszam wszystkich zainteresowanych tematem zdrowia koni:)
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Parelli Natural Horsemanship Group
Parelli Natural Horsemanship Group
konie, jeździectwo naturalne, harmonia jeźdzca i konia, jazda konna, psychologia konia
PSYCHODIETETYKA
PSYCHODIETETYKA
Grupa jest skierowana do są do wszystkich osób zainteresowanych psychodietetyką, a w szczególności: dietetyków, technologów żywności; psychologów i psychoterapeut&am