Umiejętności
Evaluation
Badania jakościowe
Badania ilościowe
SPSS
Statystyka
instruktor jazdy konnej
psychodietetyka
Doświadczenie zawodowe
Senior Research Specialist
Planowanie, koordynacja i prowadzenie projektów badawczych dotyczących rynku ubezpieczeniowego, a w tym analiza otoczenia konkurencyjnego firmy, badanie zachowań i postaw klientów, segmentacja oraz proces kształtowania lojalności klientów, badania potencjału sprzedażowego produktów ubezpieczeniowych
Market Research Director
Magic Group
Organizacja zaplecza technicznego i metodologicznego badań ilościowych prowadzonych on-line.
Opracowanie produktów badawczych mierzących poziom satysfakcji i lojalności klientów, związanych z testami konceptów produktów i usług, oraz z oceną serwisów www. Konsultant w zakresie programów lojalnościowych, analiz opłacalności klientów oraz marketingu relacji z klientem.
Opracowanie produktów badawczych mierzących poziom satysfakcji i lojalności klientów, związanych z testami konceptów produktów i usług, oraz z oceną serwisów www. Konsultant w zakresie programów lojalnościowych, analiz opłacalności klientów oraz marketingu relacji z klientem.
Project Manager
Pełna obsługa ilościowych projektów badawczych. Koordynator realizacji badań Omnibusowych.
Typy prowadzonych badań: Usage & attitude, wizerunek marki, świadomości marki i reklamy, modele podejmowania decyzji zakupowych, satysfakcja klientów, badania segmentacyjne, test konceptu, test reklamy, test opakowania, test produktu, optymalizacja produktu / usługi (conjoint measurement).
Typy prowadzonych badań: Usage & attitude, wizerunek marki, świadomości marki i reklamy, modele podejmowania decyzji zakupowych, satysfakcja klientów, badania segmentacyjne, test konceptu, test reklamy, test opakowania, test produktu, optymalizacja produktu / usługi (conjoint measurement).
Kierownik Centrum Testów i Badań Jakościowych
Organizacja zaplecza technicznego dla badań testowych i badań jakościowych. Wdrożenie i obsługa technik badawczych CATI i CAPI. Koordynacja pracy ankieterów badań testowych. Koordynacja pracy działu przetwarzania danych, przygotowanie i obsługa baz danych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Instruktorzy jeździectwa
Grupa założona jest dla instruktorów jazdy konnej oraz osób zainteresowanych tą branżą. Zapraszam do wymiany doświadczeń, zawierania znajomości oraz poszerzania swojej wiedzy z dziedziny hippiki.
KOŃSKIE ZDROWIE
Sprawy zdrowia naszych ulubieńców, zapytania, porady, wymiana doświadczeń. Zapraszam wszystkich zainteresowanych tematem zdrowia koni:)
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Parelli Natural Horsemanship Group
konie, jeździectwo naturalne, harmonia jeźdzca i konia, jazda konna, psychologia konia
PSYCHODIETETYKA
Grupa jest skierowana do są do wszystkich osób zainteresowanych psychodietetyką, a w szczególności: dietetyków, technologów żywności; psychologów i psychoterapeut&am